mmaelan Posted December 21, 2006 Report Share Posted December 21, 2006 Det ryktes at Wenger ikke er fornøyd med back-up på venstrebackplassen. £4 mill ryktes det at Baines koster oss. For min del blir det litt tynt med kun Clichy som en ren venstreback så dom det blir Bale el Baines får vi nå se. http://www.fansfc.com/frontpage/frontpagen...p?newsid=160690 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcus Posted December 21, 2006 Report Share Posted December 21, 2006 Tvila på at det blir handla i Januar, sidan Wenger nett sa han ikkje kom til å handla. Det var meir sannsynleg han kom til å selja. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted December 21, 2006 Report Share Posted December 21, 2006 Tvila på at det blir handla i Januar, sidan Wenger nett sa han ikkje kom til å handla. Det var meir sannsynleg han kom til å selja. Tidligere år har han også sagt at han ikke vil handle i januar. Men får han sjansen til å gjøre et kupp, tar han nok vare på den.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
stompa Posted December 21, 2006 Report Share Posted December 21, 2006 Trur helt sikkert at Wenger har øynene åpne for forsterkninger, men han er nok ikke desperat. Baines er på U-21 laget til England og for meg virker han veldig lovende. Håper vi får han, men da skal sikkert Wigan ha en god slump med penger. Eller kanskje vi kan bytte han med Ali? Link to comment Share on other sites More sharing options...
pacman Posted December 21, 2006 Report Share Posted December 21, 2006 kan bare glemme og få Baines til denne prisen!!! men han har sikkert hvert den beste venstre backen i PL denne sesongen, og vil gjerne ha han jeg, men tror nok wenger må ut med litt mer en 4 mill pund Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenal90 Posted December 21, 2006 Report Share Posted December 21, 2006 Synes Clichy er mer enn god nok. Han har imponert hittil, pluss at vi har Gallas som kan steppe inn! Men sier ikke nei til en lovende spiller.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christian Posted December 21, 2006 Report Share Posted December 21, 2006 http://www.teamtalk.com/football/story/0,1...1791452,00.html Paul Jewel sier at vi bare skal glemme å kjøpe Baines, i hvert fall til £4 mill. Jeg for min del synes at vi burde kjøpe en venstreback. Tenk hvis Clichy og Djourou blir skadet, da må vi bruke Senderos i midten. Og alle husker vel hvordan han gjorde det mot Chelsea, men for all del han er et talent. Link to comment Share on other sites More sharing options...
stompa Posted December 21, 2006 Report Share Posted December 21, 2006 http://www.teamtalk.com/football/story/0,1...1791452,00.html Paul Jewel sier at vi bare skal glemme å kjøpe Baines, i hvert fall til £4 mill. Jeg for min del synes at vi burde kjøpe en venstreback. Tenk hvis Clichy og Djourou blir skadet, da må vi bruke Senderos i midten. Og alle husker vel hvordan han gjorde det mot Chelsea, men for all del han er et talent. Viss du mener Senderos har et talent så bør han kanskje få spille litt også da? :'( Viss Clichy skal bli skadet/utestengt, så har vi ikke bare Gallas som kan steppe inn, men Hoyte kan også spille på venstre. Men personlig trur jeg at vi må gå til anskaffelse av en ny venstreback viss vi skal klare å kjempe heilt i toppen. Synest Clichy sliter litt def. til tider, desuten har han godt av litt avlastning. Lahm er førstevalget, men Baines er en god nummer to. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenal90 Posted December 21, 2006 Report Share Posted December 21, 2006 http://www.teamtalk.com/football/story/0,1...1791452,00.html Paul Jewel sier at vi bare skal glemme å kjøpe Baines, i hvert fall til £4 mill. Jeg for min del synes at vi burde kjøpe en venstreback. Tenk hvis Clichy og Djourou blir skadet, da må vi bruke Senderos i midten. Og alle husker vel hvordan han gjorde det mot Chelsea, men for all del han er et talent. Viss du mener Senderos har et talent så bør han kanskje få spille litt også da? :'( Synes Senderos beviste i fjor at han har talent! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius Henry Brevik Posted December 23, 2006 Report Share Posted December 23, 2006 Newcastle manageren sier at de er intressert i Bale og Baines. Glen Roeder bekrefter interesse i Gareth Bale og Baines. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ballekanon Posted December 26, 2006 Report Share Posted December 26, 2006 skulle gjerne sett at vi får bale.. hørt han har bra skuddfot også, noen som kan bekrefte dette?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
arsenalfc Posted December 26, 2006 Report Share Posted December 26, 2006 Her er det nok mellom 15 og 20 millioner pund som skal på bordet..Det gjør ikke Wenger nå Link to comment Share on other sites More sharing options...
helgeaarsvoll Posted December 27, 2006 Report Share Posted December 27, 2006 Her er det nok mellom 15 og 20 millioner pund som skal på bordet..Det gjør ikke Wenger nå 15 mill pund? Neppe! Link to comment Share on other sites More sharing options...
arsenalfc Posted December 27, 2006 Report Share Posted December 27, 2006 Ja for at Wigan skal selge så mener jeg bestemt at vi må ut med slike summer. Husk på at han er den beste venstrebacken i PL hittil i sesongen og samtidig er han Engelsk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Richardinho Posted December 27, 2006 Report Share Posted December 27, 2006 Med fremadstormende Clichy og meget lovende Traore sier jeg nei takk. Tror Traore og Clichy kan bli glimrende bare de får litt tid. Lauren og Hoyte er god nok backup til Traore er moden. I tilleg har vi Gallas og muligens Garry. Link to comment Share on other sites More sharing options...
HasuForb Posted December 27, 2006 Report Share Posted December 27, 2006 Einig. Ville vært fint med Baines, men vil ikke at vi skal betale mer enn en 7-8 millioner for han. Og så billig går han nok ikke. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.