Jump to content

Tomas Holy


KabelJo

Recommended Posts

Jeg er enig meg "Rosicky!!" der..

Tror det er bedre og konse på og hente inn en mer rutinert keeper som også kanskje har litt erfaring fra en god klubb..

Men han trenger ikke være så ung.. Over 25, under 34-35, Da får vi kanskje en ganske god keeper. Det hadde vært best, om vi hentet inn en i januar eller i sommeren, sånn at han kjenner klubben litt før han er nødt til og steppe inn for lehmann på fastlaget.

Holy er sikkert et kjempe talent, men han er ikke klar for arsenal, før om minst 4 år.

 

Kunne heller tenkt meg Coupet..(Men det er vell bare og drømme)..

Men Lehmann har vi nå. Og han er meget god for alderen!

Link to comment
Share on other sites

Jeg er enig meg "Rosicky!!" der..

Tror det er bedre og konse på og hente inn en mer rutinert keeper som også kanskje har litt erfaring fra en god klubb..

Men han trenger ikke være så ung.. Over 25, under 34-35, Da får vi kanskje en ganske god keeper. Det hadde vært best, om vi hentet inn en i januar eller i sommeren, sånn at han kjenner klubben litt før han er nødt til og steppe inn for lehmann på fastlaget.

Holy er sikkert et kjempe talent, men han er ikke klar for arsenal, før om minst 4 år.

 

Kunne heller tenkt meg Coupet..(Men det er vell bare og drømme)..

Men Lehmann har vi nå. Og han er meget god for alderen!

 

 

På tide vi fikser oss en som kan overta nå ja. Almunia er alt for ustabil og gjør masse teite ting. Av ungutta har eg mest tru på Mannone

Link to comment
Share on other sites

det er vel heller en viss Hauge som skal ha skylda isåfall:P

 

Hauge var ikke spesielt dårlig. Det var det røde kortet, målet (frisparket) til arsenal og en offside på Eto... Tre viktige avgjørelser men.... Almunia gjorde forsåvidt et bra innhopp,... Hadde et par bra redninger og! Det ene målet (det andre?) Var heller ikke hans feil!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...