Jump to content

Seiler vi akterut?


helgeaarsvoll

Recommended Posts

Wenger frykter at klubben vil seile akterut om flere klubber blir kjøpt opp av superrike typer alla Roman og sjeik dupp. Det at enkelte klubber vil kunne bruke mer penger enn de tjener inn på "naturlige inntekter", er hva Wenger mener kan sette Arsenal på sidelinjen. For den muligheten har ikke vi.

 

Og det spørs om noen kan gripe inn, selv om utviklingen skremmer.

 

Les mer og si din mening:

http://football.guardian.co.uk/News_Story/0,,1970674,00.html

Link to comment
Share on other sites

ser sånn ut ja

 

Nå ja, vi vet nå aldri hvordan verden ser ut om 10-20 år. Da kan det være

at vi må innfinne oss med nye eigere. Tross klubbfølelse osv....

 

Hvem av oss trodde på 80-tallet at Highbury skulle skiftes ut med

et stadion med navnet Emirates?

 

Nei, dersom det blir en nødvendighet å ha rike eigere for å kunne

holde på eller skaffe spillere, så blir det sånn.

 

Jeg synes det er synd. Skulle gjerne sett at klubben eiges

av fansen!

Link to comment
Share on other sites

I Liverpool var de fleste fans posetive til et oppkjøp. Dette gjorde at dei kunne klare å kjempe med toppen.

 

Men jeg håper vi klare og holde kluben slik den er idag. Håper det kommer på moten å IKKE HA private eigere som kun er ute etter å bruke opp noen prosent av formua si.

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil mye heller ha Arsenal slik vi er i dag, enn Chelski-tilstander...

Håper vi klarer å stå imot alle som skulle finne på å planlegge å kjøpe oss!

Jeg er så enig som det kan få blitt! Tror ikke det blir aktuelt på lenge men man vet aldri hva som skjer!

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil mye heller ha Arsenal slik vi er i dag, enn Chelski-tilstander...

Håper vi klarer å stå imot alle som skulle finne på å planlegge å kjøpe oss!

Jeg er så enig som det kan få blitt! Tror ikke det blir aktuelt på lenge men man vet aldri hva som skjer!

 

Nå har Arsenal satset på å klare seg uten. De har klart å stable på beina en ny stadion og et helt nytt lag. Derfor tror jeg de neste 7-8 årene blir en prøvetid. Underveis har sikkert 5-10 klubber fått superrike eigere, og vi vil i løpet av perioden se hvor det har ført disse klubbene i sammenligning til oss.

 

Håper som Wenger at vi klarer oss uten. Han har iallefall gjort sitt for at vi skal klare oss uten.

Link to comment
Share on other sites

Hva skjer med fotballen nå! Dette går bare ikke, dette må stoppes!

Arsenal må ikke få styrt rike eigere, Arsenal må stå som eit godt eksempel!

Å vise at eit fotball lag kan vere i toppen uten penger!

Link to comment
Share on other sites

Hva skjer med fotballen nå! Dette går bare ikke, dette må stoppes!

Arsenal må ikke få styrt rike eigere, Arsenal må stå som eit godt eksempel!

Å vise at eit fotball lag kan vere i toppen uten penger!

 

 

Regner med at Arsenals eiere idag er rimelig rike de og;)

 

Ikke slik som Chelsea! Ein klubb må ha penger, selfølgelig! Men ikke så mye som Chelsea.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er ikke bare negativ med tanke på oppkjøp.

Vist noen som har di rette int i klubben kjøper så trenger det ikke nødvendigvis å være negativt.

Nå er vel sjangsene små for at noe sånt skulle skje,men skulle det dukke opp noen aktuelle kandidater

med di rette hensiktene så ville jeg være for et oppkjøp.

Tror det kommer til å bli veldig vanskelig å holde seg i toppen for arsenal vist denne trenden i premier league fortsetter.

Alt i alt,så synes jeg det er veldig trist det som nå holder på å skje med fotballen på øyriket :blink:

Link to comment
Share on other sites

Jeg er ikke bare negativ med tanke på oppkjøp.

Vist noen som har di rette int i klubben kjøper så trenger det ikke nødvendigvis å være negativt.

Nå er vel sjangsene små for at noe sånt skulle skje,men skulle det dukke opp noen aktuelle kandidater

med di rette hensiktene så ville jeg være for et oppkjøp.

Tror det kommer til å bli veldig vanskelig å holde seg i toppen for arsenal vist denne trenden i premier league fortsetter.

Alt i alt,så synes jeg det er veldig trist det som nå holder på å skje med fotballen på øyriket :)

 

Ja, jeg er enig i at dette er trist. Men jeg tror nok det er utviklingen. Arsenal er nå nr. 4 på tabellen. Chelsea, Man U og Liverpool vil innen kort tid ligge et godt hakk foran Arsenal i tilgjengelighet på midler til lønn, spillerkjøp m.m. Arsenal er på en måte hektet av til plass nr. 4. Tabellen sier dermed sitt?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...