Jump to content

Ønskeliste


NasseBløff

Recommended Posts

Det nærmer seg jul, og da er det lov å ønske seg noe.

Hvilke 3 spillere ville du hatt til Arsenal i januar hvis du kunne velge. Bør være noenlunde realistisk.

 

Jeg ville satset engelsk og valgt følgende:

 

1. Kevin Nolan

2.Darren Bent

3.Curtis Davies

 

(Mulig jeg er på gyngende grunn i forhold til andre tråder, men jeg tar sjansen.)

Link to comment
Share on other sites

Selv om ikke Wenger kommer til å åpne lommeboka i Januar er det jo lov å drømme seg litt bort. :D

Jeg er i utgangspunktet enig i de tre du vil ha, men jeg føler at når man kan ønske seg hvem man vil (etter som jeg regner med denne posten printes og sendes til Nissen før 24. Desember av noen mods?) så bør man ta i litt mer. Derfor ville min sett slik ut:

 

1) Bastian Schweinsteiger

2) Philip Lahm

3) Naldo

 

Nå vil de fleste tro jeg er Bayern Munchen-fan eller stor fan av tysk fotball, noe jeg faktisk ikke er. Men disse 3 er, etter det jeg har sett iallefall, ekstremt gode i sine situasjoner og har sine særpreg som fotballspillere. I tillegg er alle 3 skuddsterke og ikke alt for gamle.

 

Jaja, får håpe vi har vært snille gutter i år. :)

Link to comment
Share on other sites

Mine ønsker:

 

1: Torres, ung og veldig talentfull.

2: Lahm, det samme. Kunne gitt oss mye glede på en av backane. Da særlig på venstresida.

3: Gatusso, en kriger som kunne taklet oss inn i kamper der vi trenger muskler...

 

Torres er helt klart en kvalitetsspiller, men jeg tror at hvis vi skal ha sjans på å få han må Henry enten gå eller legge opp. Og jeg går hele tiden å dagdrømmer om at Henry iløpet av Januar skal finne tilbake til den fine fjorårsformen.. da er han helt klart bedre enn Torres.

Men det er vel ikke noe tvil om at Torres har potensiale til å bli like stor, hvis ikke større en vår kaptein.

Link to comment
Share on other sites

Det nærmer seg jul, og da er det lov å ønske seg noe.

Hvilke 3 spillere ville du hatt til Arsenal i januar hvis du kunne velge. Bør være noenlunde realistisk.

 

Jeg ville satset engelsk og valgt følgende:

 

1. Kevin Nolan

2.Darren Bent

3.Curtis Davies

 

(Mulig jeg er på gyngende grunn i forhold til andre tråder, men jeg tar sjansen.)

 

Ville også valgt engelsk, men ikke helt likt :D

 

Disse er de 3 utvalgte :D :

 

1. Micha Richards

2. Leighton Baines

3. Reto Ziegler, kansje :)

Link to comment
Share on other sites

Min ønskeliste er:

 

1. Henry i toppform

 

2. Kevin Nolan

 

3. Mertesacker

 

Med disse forsterkningene hadde vi vært en gullfavoritt igjen. Hvis Henry kommer i toppform blir dette fantastisk.

 

Gullfavoritt er kanskje å tro litt for hardt på julenissen. Selv med seier i morra er det fortsatt 15 poeng opp til WoMan, og for å klare det så skal nok litt mer til. Kanskje det går om vi drar en "italiensk" en, men bortsett fra det, så ser jeg på det som lite sannsynlig.

 

Men jeg er med deg på #1, vi trenger absolutt en Henry i toppform!

Link to comment
Share on other sites

Min Ønskeliste:

 

1: David Rocastle

 

2: Bergkamp

 

3: Vieira

 

4: Adams

 

5: Seaman

 

6: Pires

 

7: Ian Wright Wright Wright

 

Julen er en tid for mirakler :) og er nok en del flere jeg ville hatt, men må jo være realistisk, kan ikke få alt en ønsker seg :D

Link to comment
Share on other sites

Min Ønskeliste:

 

1: David Rocastle

 

2: Bergkamp

 

3: Vieira

 

4: Adams

 

5: Seaman

 

6: Pires

 

7: Ian Wright Wright Wright

 

Julen er en tid for mirakler :D og er nok en del flere jeg ville hatt, men må jo være realistisk, kan ikke få alt en ønsker seg :D

Det blir nok lenge før neste testimonalkamp igjen så jeg er redd vi ikke ser disse utpå banen lengre :) (uten om Vieira og Pires, kan jo håpe på dem :D )

Link to comment
Share on other sites

Min ønskeliste er:

 

1. Henry i toppform

 

2. Kevin Nolan

 

3. Mertesacker

 

Med disse forsterkningene hadde vi vært en gullfavoritt igjen. Hvis Henry kommer i toppform blir dette fantastisk.

 

Jeg tror vel egentlig ikke at han er skada. tror det er den krangern med wenger jeg..

Link to comment
Share on other sites

Min ønskeliste er:

 

1. Henry i toppform

 

2. Kevin Nolan

 

3. Mertesacker

 

Med disse forsterkningene hadde vi vært en gullfavoritt igjen. Hvis Henry kommer i toppform blir dette fantastisk.

 

Jeg tror vel egentlig ikke at han er skada. tror det er den krangern med wenger jeg..

Er det ironi eller? Hvis ikke tar du feil, er vel bare noe VG dikta opp tror jeg. Henry is a gooner forever!!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...