Jump to content

Shaun Wright Phillips


pacman

Recommended Posts

Gjerne hent han sier jeg, men det skjer nok ikke.

 

Wenger overrasket alle når han kjøpte Reyes i januarvinduet, men denne gangen tror jeg han står på det han har sagt i hele høst. Ingen planer om å kjøpe noen før sommer'n.

SWP går nok til West Ham eller Man. City som ryktene sier.

 

Skulle han komme til oss likevel er vel det et bevis på at Henry har mer makt i denne klubben enn noen andre. <_<

Link to comment
Share on other sites

Og det at Henry har så mye makt er absolutt ikke positivt!!

En spiller skal aldri bli større enn sin klubb og trener.

Vi så alle i går at Henry absolutt ikke trenger å være på banen for at gutta skal gjøre jobben. Nå husker jeg ikke i farten hvor mange kamper Henry ike har spilt så langt i år, men 3-0 mot Spuds, og 1-0 mot Manwhore...do i need to say more?

Link to comment
Share on other sites

Sier ja takk, men bare hvis Baptista ikke blir bedre og at vi selger han, eller Madrid selger han, så har vi en midtbanespiller mindre. Samtidig som Reyes blir i Madrid, eller som storklubber gjør lar de an av de spillerne råtne i Madrid. Ville virkelig ha han før han gikk til Chelski, men av en eller annen grunn ville han ha penger istedet for å utvikle seg bedre som fotballspiller, hørte at han var Arsenalfan også. Han er et virkelig bra talent, pluss at jeg har autografen hans <_< Men for øyeblikket trenger vi han ikke, hvis Arsenal virkelig er interessert så får vi han, tror jeg. Håper faren kan legge inn noen gode ord...

Link to comment
Share on other sites

Nei takk. Vi har Rosicky, vi har Ljungberg, vi har Hleb og vi har Walcott. Det holder i massevis. Jeg føler egentlig ikke at vi trenger så mange nye spiller per dags dato. Vi er veldig ustabile om dagen, men det er ikke så rart når man ser på alderen på de spillerne vi har på banen.

 

F.eks i går så hadde vi Eboue, Djourou, Clichy, Fabregas, van Persie og Adebayor. Alle er unge spillere som med mer erfaring vil gjøre oss sterkere. Hele laget vil bli mye sterkere i tiden fremover ettersom alle spillerne vil spille på seg mer erfaring og kvalitet. Tror vi bare får leve med en litt ustabil sesong og muligens forvente et mer stabilt lag neste år.

Link to comment
Share on other sites

hoff, ingen fler vinger no...har mange nok fra før!

Jeg vil gjerne ha han, så kan Rosicky gå innpå sentralen, så bytter de tre (Cesc, Silva Mozart) på å spille

vi kan IKKE spille med en midtbane bestående av Cesc og Rosicky i midten, det blir alt for pinglete defansivt, ljungberg er mulig..

Link to comment
Share on other sites

Er det ikke vell optimistisk å tro at Sjelskiijj kjem til å selge shaun til Arsenal. De kjøpte han slik at ikke andre lag skulle få han, deribalnt gunners. West H kan sikkert få han for 12mill £, men vi må sikkert betale langt mere ££££££.

 

Har vi ikke bra dekning i den posisjon fra før?

 

Fordelene med SWP er vell at han er Engelsk og kan spille venstre høyre ving. Bra fart og god teknikk har han også, men jeg tviler at klubben blir til å satse veldig for å få han signert.

Likte å se han spille for City, og det er igrunnen synd at han valgte nåværende klubb som arbeidsgiver. Etter at han ble solgt tror jeg at jeg har sett han spille kanskje 4 ganger totalt.

Link to comment
Share on other sites

hoff, ingen fler vinger no...har mange nok fra før!

Jeg vil gjerne ha han, så kan Rosicky gå innpå sentralen, så bytter de tre (Cesc, Silva Mozart) på å spille

vi kan IKKE spille med en midtbane bestående av Cesc og Rosicky i midten, det blir alt for pinglete defansivt, ljungberg er mulig..

Vi ser jo det at de er midten Rosicky skal spille på.....

Han spiller jo mer sentralt enn ut på kanten

Link to comment
Share on other sites

hoff, ingen fler vinger no...har mange nok fra før!

Jeg vil gjerne ha han, så kan Rosicky gå innpå sentralen, så bytter de tre (Cesc, Silva Mozart) på å spille

vi kan IKKE spille med en midtbane bestående av Cesc og Rosicky i midten, det blir alt for pinglete defansivt, ljungberg er mulig..

Vi ser jo det at de er midten Rosicky skal spille på.....

Han spiller jo mer sentralt enn ut på kanten

det er jeg litt enig, men isåfall må vi benke Cesc, å det vil jeg ikke :D , gilberto MÅ spille, han er enormt viktig for laget, å jeg tror vår kjære Tjekker får det til å stemme ute på venstre siden snart :D

Over til saken her, kjøpe SWP tror jeg ville vært genialt, med farta og teknikken hans, problemet er jo selvfølgelig at Che£$kiy ikke vil selge til oss, å hvis de selger blir han dyr :)

Link to comment
Share on other sites

hoff, ingen fler vinger no...har mange nok fra før!

Jeg vil gjerne ha han, så kan Rosicky gå innpå sentralen, så bytter de tre (Cesc, Silva Mozart) på å spille

vi kan IKKE spille med en midtbane bestående av Cesc og Rosicky i midten, det blir alt for pinglete defansivt, ljungberg er mulig..

Vi ser jo det at de er midten Rosicky skal spille på.....

Han spiller jo mer sentralt enn ut på kanten

det er jeg litt enig, men isåfall må vi benke Cesc, å det vil jeg ikke :D , gilberto MÅ spille, han er enormt viktig for laget, å jeg tror vår kjære Tjekker får det til å stemme ute på venstre siden snart :D

Over til saken her, kjøpe SWP tror jeg ville vært genialt, med farta og teknikken hans, problemet er jo selvfølgelig at Che£$kiy ikke vil selge til oss, å hvis de selger blir han dyr :)

Ja du har rett!!! men hvis 4-5-1 formasjonen hadde funka, da..... ;)

Link to comment
Share on other sites

Nå har jeg beklageligvis ikke linken present lenger. Men jeg leste SWP uttale at han ikke hadde lyst til å forlate Stamford... Jeg lurer egentlig om pengeland har lært (lurt?) ham til å gå ut kontrakten for så å gå gratis slik at han kan kreve mer penger?! Overgangen til Ch€£$ki viste jo at han heller gikk for penger enn spilletid. Han måtte jo ha visst det, om han ikke overvurderte seg selv?

Link to comment
Share on other sites

hoff, ingen fler vinger no...har mange nok fra før!

Jeg vil gjerne ha han, så kan Rosicky gå innpå sentralen, så bytter de tre (Cesc, Silva Mozart) på å spille

vi kan IKKE spille med en midtbane bestående av Cesc og Rosicky i midten, det blir alt for pinglete defansivt, ljungberg er mulig..

Vi ser jo det at de er midten Rosicky skal spille på.....

Han spiller jo mer sentralt enn ut på kanten

det er jeg litt enig, men isåfall må vi benke Cesc, å det vil jeg ikke :lol: , gilberto MÅ spille, han er enormt viktig for laget, å jeg tror vår kjære Tjekker får det til å stemme ute på venstre siden snart :lol:

Over til saken her, kjøpe SWP tror jeg ville vært genialt, med farta og teknikken hans, problemet er jo selvfølgelig at Che£$kiy ikke vil selge til oss, å hvis de selger blir han dyr :D

Ja du har rett!!! men hvis 4-5-1 formasjonen hadde funka, da..... ;)

er veldig enig i den taugooneren :D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

hoff, ingen fler vinger no...har mange nok fra før!

Jeg vil gjerne ha han, så kan Rosicky gå innpå sentralen, så bytter de tre (Cesc, Silva Mozart) på å spille

vi kan IKKE spille med en midtbane bestående av Cesc og Rosicky i midten, det blir alt for pinglete defansivt, ljungberg er mulig..

Vi ser jo det at de er midten Rosicky skal spille på.....

Han spiller jo mer sentralt enn ut på kanten

det er jeg litt enig, men isåfall må vi benke Cesc, å det vil jeg ikke ;) , gilberto MÅ spille, han er enormt viktig for laget, å jeg tror vår kjære Tjekker får det til å stemme ute på venstre siden snart ;)

Over til saken her, kjøpe SWP tror jeg ville vært genialt, med farta og teknikken hans, problemet er jo selvfølgelig at Che£$kiy ikke vil selge til oss, å hvis de selger blir han dyr :D

 

Nei, for all del.... Ikke 4-5-1... Men det hadde vært det beste valget hvis vi kjøper han, noe jeg er sikker på vi ikke gjør!

Ja du har rett!!! men hvis 4-5-1 formasjonen hadde funka, da..... ;)

er veldig enig i den taugooneren :P

 

NEEEI... for all del ikke 4-5-1! Men det hadde vært det beste valget hvis vi skal kjøpe han, noe jeg er sikker på vi ikke gjør!

Link to comment
Share on other sites

hoff, ingen fler vinger no...har mange nok fra før!

 

 

Hær er jeg litt uenig,for jeg føler at en god ving er nøyaktig hva vi trenger å savner sårt.

Bortsett fra theo,så har vi vel ingen rene vingspillere av høy klasse?

I mine øyne så er jo rosicky og hleb spillere som trives best sentralt.

Van persie kan spille på ving,men bør jo helst spille på topp eller som hengende spiss.

Freddy er milevis unna,og jeg tviler på at han kommer tilbake som den spilleren han en gang var.

Baptista er langt fra noen ving,han skal helst spille spiss eller litt bak spissene,kan også brukes sentralt på midten.

Nå sier jeg ikke at hleb eller rosicky gjør en dårlig jobb på vingen,langt ifra!synes di er veldig bra,men som

di mere sentrale spillerene di er så har di en tendens til å trekke mye inn mot midten når vi angriper,noe som har gjort arsenal litt forutsigbar i endel kamper.

I mangell av den såkalte plan B,så tror jeg at en spiller som swp ville vært bra.

Wenger skulle kunne få det beste ut av den gutten,og da vet vi alle hva han kan gjøre.

Ser for meg en kamp hvor arsenal stanger imot motstander laget,og wenger kaster inn theo og swp,plutselig

så har vi et helt annet angrepsmønster med 2 spillere som kommer inn fra siden istedenfor gjennom midten,og da har vi jo en liten plan b ;)

Håper virkelig wenger kjøper swp,men tviler på det!men skjer det så skal jeg virkelig slippe jubelen løs :D

Link to comment
Share on other sites

hoff, ingen fler vinger no...har mange nok fra før!

 

 

Hær er jeg litt uenig,for jeg føler at en god ving er nøyaktig hva vi trenger å savner sårt.

Bortsett fra theo,så har vi vel ingen rene vingspillere av høy klasse?

I mine øyne så er jo rosicky og hleb spillere som trives best sentralt.

Van persie kan spille på ving,men bør jo helst spille på topp eller som hengende spiss.

Freddy er milevis unna,og jeg tviler på at han kommer tilbake som den spilleren han en gang var.

Baptista er langt fra noen ving,han skal helst spille spiss eller litt bak spissene,kan også brukes sentralt på midten.

Nå sier jeg ikke at hleb eller rosicky gjør en dårlig jobb på vingen,langt ifra!synes di er veldig bra,men som

di mere sentrale spillerene di er så har di en tendens til å trekke mye inn mot midten når vi angriper,noe som har gjort arsenal litt forutsigbar i endel kamper.

I mangell av den såkalte plan B,så tror jeg at en spiller som swp ville vært bra.

Wenger skulle kunne få det beste ut av den gutten,og da vet vi alle hva han kan gjøre.

Ser for meg en kamp hvor arsenal stanger imot motstander laget,og wenger kaster inn theo og swp,plutselig

så har vi et helt annet angrepsmønster med 2 spillere som kommer inn fra siden istedenfor gjennom midten,og da har vi jo en liten plan b ;)

Håper virkelig wenger kjøper swp,men tviler på det!men skjer det så skal jeg virkelig slippe jubelen løs :D

synes du sa mye fornuftig der ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

hoff, ingen fler vinger no...har mange nok fra før!

 

 

Hær er jeg litt uenig,for jeg føler at en god ving er nøyaktig hva vi trenger å savner sårt.

Bortsett fra theo,så har vi vel ingen rene vingspillere av høy klasse?

I mine øyne så er jo rosicky og hleb spillere som trives best sentralt.

Van persie kan spille på ving,men bør jo helst spille på topp eller som hengende spiss.

Freddy er milevis unna,og jeg tviler på at han kommer tilbake som den spilleren han en gang var.

Baptista er langt fra noen ving,han skal helst spille spiss eller litt bak spissene,kan også brukes sentralt på midten.

Nå sier jeg ikke at hleb eller rosicky gjør en dårlig jobb på vingen,langt ifra!synes di er veldig bra,men som

di mere sentrale spillerene di er så har di en tendens til å trekke mye inn mot midten når vi angriper,noe som har gjort arsenal litt forutsigbar i endel kamper.

I mangell av den såkalte plan B,så tror jeg at en spiller som swp ville vært bra.

Wenger skulle kunne få det beste ut av den gutten,og da vet vi alle hva han kan gjøre.

Ser for meg en kamp hvor arsenal stanger imot motstander laget,og wenger kaster inn theo og swp,plutselig

så har vi et helt annet angrepsmønster med 2 spillere som kommer inn fra siden istedenfor gjennom midten,og da har vi jo en liten plan b :D

Håper virkelig wenger kjøper swp,men tviler på det!men skjer det så skal jeg virkelig slippe jubelen løs :)

dette blir det nok ingenting av. Wenger har gang på gang uttalt at det ikke blir noen kjøp i vinter og det eneste jeg kan se for meg at kunne være et unntak er hvis han kjøper en såkalt wonderkid a la Reyes eller Walcott rett under nesen på alle andre.

 

når det gjelder taktikken og hvordan vingene spiller inn mot midten i stedet for langs kanten er det et uttalt mål for wenger at de skal gjøre det. fant ingen link til dette, men dette var noe han sa i sommer etter å ha kjøpt Rocisky. formasjonen vi har med 4-4-2 nå kan minne litt om 4-2-2 der vingene har frie posisjoner til å "herje" rundt som de vil og også lager rom for at sidebackene skal komme opp på kantene. i tillegg ser vi i større grad at spissene trekker ut på kantene. man kan mene hva man vil om dette, men sånn er det nå i hvertfall Le Boss har bestemt at det skal være.

 

tror ikke SWP kommer til Arsenal heller av grunner allerede nevnt av andre her: 1. Chelski vil ikke selge han til oss. 2. han vil heller ha pengene. 3. Wenger satser videre på Hleb, Freddie eller Theo på høyrevingen. vi har altså nok folk der. så ønsk, håp og drøm så mye dere vil eller kjøp SWP til Arsenal i FM, det er i hvert fall den eneste muligheten.

 

på venstresiden dog synes jeg vi har et problem. er enig med de som sier at Rosicky passer bedre sentralt og at vP er bedre som spiss/hengespiss. så et kjøp der til sommeren er ikke umulig, men det blir i så fall en yngre spiller. wenger har allerede uttalt på arsenal.com at Freddie fortsatt har en framtid i Gunners og da er det nok først og fremst på venstresiden.

 

så ingen SWP, tyvärr..

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...