Jump to content

Årets spiller i Europa?


NasseBløff

Recommended Posts

Blir det Henry, Cannavaro, Ronaldinho eller en annen?

Hvis det nå endelig skulle bli Henrys tur, noe han har fortjent, så vil det for meg bli et lite paradoks ettersom han aldri før har vært så dårlig(misforstå meg rett, vi har jo ekstra høye krav til ham) over en såpass lang periode som nå.

Men jeg krysser fingrene, det vil være en stor anerkjennelse for klubb og spiller!

Link to comment
Share on other sites

Jeg håper selvfølgelig at Henry vinner, men tror at Cannavaro vinner.

Det går jo ikke ann at Ronaldinho vinner, han var dårlig i VM og han har vært middelmådig i primera division, med unntak av noen få kamper. Jeg tror han mente at Thierry Henry var den beste.

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror uten tvil Cannavaro vinner og Henry ikke kommer på topp 3 dessverre! Jeg vil selvfølgelig at Henry skal vinne men han har vært elendig i år og ikke levd opp til forvetningene, det samme gjelder Ronaldinho, tror Gerrard kommer på andre og tredje er vel Ronaldinho eller Lampard.. Håper Henry vinner, men det Wenger sa om at Henry har de to beste sesongene foran seg, ja, ser ikke sånn ut nå. Men selvfølgelig kommer han i form igjen!!

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror uten tvil Cannavaro vinner og Henry ikke kommer på topp 3 dessverre! Jeg vil selvfølgelig at Henry skal vinne men han har vært elendig i år og ikke levd opp til forvetningene, det samme gjelder Ronaldinho, tror Gerrard kommer på andre og tredje er vel Ronaldinho eller Lampard.. Håper Henry vinner, men det Wenger sa om at Henry har de to beste sesongene foran seg, ja, ser ikke sånn ut nå. Men selvfølgelig kommer han i form igjen!!

Nå har da ikke Gerrard spilt bra i år han heller da. Ikke kom han til to finaler heller. Men uansett så vet jeg ikke om årets sesong teller i denne kåringa. Noen som har peiling på dette?

Link to comment
Share on other sites

Hørte på intervju med Freddie at han stemte på Cannavaro?? :)

Makan! hehe..

 

Jeg syns ikke Cannavaro bør få den tittelen. Gullballen bør jo ikke gjelde bare for VM og han utmerket seg vel ikke noe mer enn andre i serie A eller Champions League..

 

Henry fortjener helt klart den nå.

Nr. 2 som toppscorer i Europa, toppscorer i PL, CL-finale, VM-finale..jevnt over god hele sesongen.

 

 

"We got the best player in the world! Henry!!" ;)

Link to comment
Share on other sites

Hørte på intervju med Freddie at han stemte på Cannavaro?? :blink:

Makan! hehe..

 

Jeg syns ikke Cannavaro bør få den tittelen. Gullballen bør jo ikke gjelde bare for VM og han utmerket seg vel ikke noe mer enn andre i serie A eller Champions League..

 

Henry fortjener helt klart den nå.

Nr. 2 som toppscorer i Europa, toppscorer i PL, CL-finale, VM-finale..jevnt over god hele sesongen.

 

 

"We got the best player in the world! Henry!!" :D

 

 

 

Eg er helt 100% enig og dessuten har vel aldri Henry vunnet denne utmerkelsen heller så dette fortjener han!!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...