NasseBløff Posted November 22, 2006 Report Share Posted November 22, 2006 Blir det Henry, Cannavaro, Ronaldinho eller en annen? Hvis det nå endelig skulle bli Henrys tur, noe han har fortjent, så vil det for meg bli et lite paradoks ettersom han aldri før har vært så dårlig(misforstå meg rett, vi har jo ekstra høye krav til ham) over en såpass lang periode som nå. Men jeg krysser fingrene, det vil være en stor anerkjennelse for klubb og spiller! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenal90 Posted November 22, 2006 Report Share Posted November 22, 2006 Synd å si det, men det blir vell Dinho denne gangen også! Link to comment Share on other sites More sharing options...
RunningForPresident Posted November 22, 2006 Report Share Posted November 22, 2006 Selv om jeg mener Cannavaro burde få utmerkelsen, så trekker vel Ronaldinho det lengste strået igjen. Hadde vært morsomt om Titi fikk den også, men jeg tviler på at det skjer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Gunner Posted November 22, 2006 Report Share Posted November 22, 2006 Verken Henry eller Ronaldinho har vert på sitt beste i år. Selv tror jeg at Cannavaro vinner. Han spilte tross alt ekstremt bra i VM! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hleb91 Posted November 22, 2006 Report Share Posted November 22, 2006 tror at Cannavaro vinner denne tittelen, selv om at jeg mener at det hadde vært kult om Henry hadde vunnet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
T.Rosicky Posted November 22, 2006 Report Share Posted November 22, 2006 Håper Henry vinner!!! Ikke Ronaldinho.... igjen... Hann vinner alltid Link to comment Share on other sites More sharing options...
Birger Posted November 22, 2006 Report Share Posted November 22, 2006 Henry fortjenner de! Link to comment Share on other sites More sharing options...
henry#14 Posted November 22, 2006 Report Share Posted November 22, 2006 jeg syntes Henry eller cannavaro skal få denne prisen. ronaldinho var en skuffelse i vm og, cannavaro var den nest beste i Vm. henry har vert god i vår men har jo ikke vert helt på topp i år Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenal90 Posted November 22, 2006 Report Share Posted November 22, 2006 ronaldinho var en skuffelse i vm og, cannavaro var den nest beste i Vm. Hvem var den beste da? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christian Posted November 22, 2006 Report Share Posted November 22, 2006 Jeg håper selvfølgelig at Henry vinner, men tror at Cannavaro vinner. Det går jo ikke ann at Ronaldinho vinner, han var dårlig i VM og han har vært middelmådig i primera division, med unntak av noen få kamper. Jeg tror han mente at Thierry Henry var den beste. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniel Posted November 22, 2006 Report Share Posted November 22, 2006 Jeg tror uten tvil Cannavaro vinner og Henry ikke kommer på topp 3 dessverre! Jeg vil selvfølgelig at Henry skal vinne men han har vært elendig i år og ikke levd opp til forvetningene, det samme gjelder Ronaldinho, tror Gerrard kommer på andre og tredje er vel Ronaldinho eller Lampard.. Håper Henry vinner, men det Wenger sa om at Henry har de to beste sesongene foran seg, ja, ser ikke sånn ut nå. Men selvfølgelig kommer han i form igjen!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnus87 Posted November 22, 2006 Report Share Posted November 22, 2006 Jeg tror uten tvil Cannavaro vinner og Henry ikke kommer på topp 3 dessverre! Jeg vil selvfølgelig at Henry skal vinne men han har vært elendig i år og ikke levd opp til forvetningene, det samme gjelder Ronaldinho, tror Gerrard kommer på andre og tredje er vel Ronaldinho eller Lampard.. Håper Henry vinner, men det Wenger sa om at Henry har de to beste sesongene foran seg, ja, ser ikke sånn ut nå. Men selvfølgelig kommer han i form igjen!! Nå har da ikke Gerrard spilt bra i år han heller da. Ikke kom han til to finaler heller. Men uansett så vet jeg ikke om årets sesong teller i denne kåringa. Noen som har peiling på dette? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenal90 Posted November 23, 2006 Report Share Posted November 23, 2006 Men uansett så vet jeg ikke om årets sesong teller i denne kåringa. Noen som har peiling på dette? Tror kåringa gjelder kun for fjorårets sessong. Men er det ikke kun Henry, Dinho og Cannavaro som kan vinne? Eller kan andre også vinne? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Caribo Posted November 23, 2006 Report Share Posted November 23, 2006 Hørte på intervju med Freddie at han stemte på Cannavaro?? Makan! hehe.. Jeg syns ikke Cannavaro bør få den tittelen. Gullballen bør jo ikke gjelde bare for VM og han utmerket seg vel ikke noe mer enn andre i serie A eller Champions League.. Henry fortjener helt klart den nå. Nr. 2 som toppscorer i Europa, toppscorer i PL, CL-finale, VM-finale..jevnt over god hele sesongen. "We got the best player in the world! Henry!!" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jazze Posted November 23, 2006 Report Share Posted November 23, 2006 Hørte på intervju med Freddie at han stemte på Cannavaro?? Makan! hehe.. Jeg syns ikke Cannavaro bør få den tittelen. Gullballen bør jo ikke gjelde bare for VM og han utmerket seg vel ikke noe mer enn andre i serie A eller Champions League.. Henry fortjener helt klart den nå. Nr. 2 som toppscorer i Europa, toppscorer i PL, CL-finale, VM-finale..jevnt over god hele sesongen. "We got the best player in the world! Henry!!" Eg er helt 100% enig og dessuten har vel aldri Henry vunnet denne utmerkelsen heller så dette fortjener han!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jazze Posted November 27, 2006 Report Share Posted November 27, 2006 ja det ble Cannavaro og Henry på en 3 plass som vanlig!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.