Andain Posted November 3, 2006 Report Share Posted November 3, 2006 Everton - Arsenal Goodison Park, Onsdag, 8 November, klokken 21:00 Lagoppstilling: Everton: - Arsenal: - Dommer: TV kanaler: TV / Radio streams: ESPN Asia Nedlastning av de ulike stream programmene: PPLive | PPLive Synecast | SoPCast | Coolstreaming Media Center | PPStream | Tvkoo | TVAnts Skader/suspendert/utilgjengelig: Før avspark Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hleb91 Posted November 3, 2006 Report Share Posted November 3, 2006 denne kampen tror jeg blir veldig tøff, og veldig javn match, men håper på seier, og det hadde vært fint om wenger hadde turt og prøve ungspillere i denne kampen, slik at de fikk prøvd seg mot et godt lag sånn som everton. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Einar Posted November 6, 2006 Report Share Posted November 6, 2006 Regner med at AW bruker en del unggutter i denne kampen også, men vi får håpe at det laget han spiller er godt nok til å få revansj fra poengtapet i ligaen... Viasat prioriterer som vanlig godt, og sender Birmingham-L'pool i stedet for Arsenal... Noen som vet om engelsk TV sender denne kampen live? Link to comment Share on other sites More sharing options...
AnabOle Posted November 7, 2006 Report Share Posted November 7, 2006 Regner med at AW bruker en del unggutter i denne kampen også, men vi får håpe at det laget han spiller er godt nok til å få revansj fra poengtapet i ligaen... Viasat prioriterer som vanlig godt, og sender Birmingham-L'pool i stedet for Arsenal... Noen som vet om engelsk TV sender denne kampen live? Ser dessverre veldig dårlig ut med å få sett denne kampen. Har ikke funnet noen TV-kanaler som sender denne. Sannsynligvis fins det heller ikke streams... Link to comment Share on other sites More sharing options...
pacman Posted November 7, 2006 Report Share Posted November 7, 2006 det er faen ikke mulig, jeg ber herved viasatt reise til helvete, har sagt opp abonomentet mitt og skal faen aldri ha noe mer med de og gjøre... jævla pool mot første divisjon, i stedet for everton - arsenal.... er faen meg en vits han som er ansvarlig for den der hore-kanalen... skulle banket han i gutte fitten med kango Link to comment Share on other sites More sharing options...
Imerslundinho Posted November 7, 2006 Report Share Posted November 7, 2006 det er faen ikke mulig, jeg ber herved viasatt reise til helvete, har sagt opp abonomentet mitt og skal faen aldri ha noe mer med de og gjøre... jævla pool mot første divisjon, i stedet for everton - arsenal.... er faen meg en vits han som er ansvarlig for den der hore-kanalen... skulle banket han i gutte fitten med kango De ordene du bruker der er HELT uakseptable på dette forumet!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
4145 Posted November 7, 2006 Report Share Posted November 7, 2006 Alle som vil se kampen live.. Sjekk denne linken! Stream på alt som er av kamper:http://www.myp2p.eu/index.htm Link to comment Share on other sites More sharing options...
AnabOle Posted November 7, 2006 Report Share Posted November 7, 2006 Alle som vil se kampen live.. Sjekk denne linken! Stream på alt som er av kamper:http://www.myp2p.eu/index.htm Et tips kan være å sjekke linken selv en gang iblant. De hadde ikke kampen mot WBA og de har heller ikke listet opp denne. Link to comment Share on other sites More sharing options...
4145 Posted November 7, 2006 Report Share Posted November 7, 2006 Det er jeg selvfølgelig klar over, men tenkte egentlig mer generelt på CL-kamper osv som nesten aldri blir prioritert på norsk TV! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnus87 Posted November 7, 2006 Report Share Posted November 7, 2006 I denne kampen håper jeg på å få se merida. Jeg ønsker også å se Eboue på banen siden han har vært skada og trenger matchtrening. Synd at Baptista fortsatt er skada, fordi dette er en kamp som jeg tror ville passet han fint. Men viktigst av alt er at vi vinner denne kampen etter at vi har dårlige resultater når man sammenligner det med spillet og sjansene vi har hatt. Med tanke på at det ikke er så mange andre kamper som spilles i morra skal dere ikke se bort ifra at det kommer en stream. Dette er tross alt den kampen der begge lagene er topplag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paddy Posted November 7, 2006 Report Share Posted November 7, 2006 Om vi får ein siger eller ei er relativt uviktig. Eg vil framleis sjå ungguta! For at det skal komme en stream, må den vel gå på en eller anna slags TV-kanal, en eller anna plass, som deretter blir streama? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mmaelan Posted November 8, 2006 Report Share Posted November 8, 2006 Ser ikke ut som noen streams viser Everton-Arsenal.Da får det bli live Audio på ATVO. Synd skulle vært kjekt å sett denne. Vi holder nullen med solide Senderos og Djorou bakerst. Herlig innstilling til Senderos.Dette liker jeg http://www.thesun.co.uk/article/0,,2002390...6510709,00.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
sandis Posted November 8, 2006 Report Share Posted November 8, 2006 det er faen ikke mulig, jeg ber herved viasatt reise til helvete, har sagt opp abonomentet mitt og skal faen aldri ha noe mer med de og gjøre... jævla pool mot første divisjon, i stedet for everton - arsenal.... er faen meg en vits han som er ansvarlig for den der hore-kanalen... skulle banket han i gutte fitten med kango Hehe.. Kunne ikkje sagt det bedre sjøl! Så nok om det.. Er det klart for sveitsisk stopperpar idag? Håper/trur på dette laget: Almunia Hoyte - Djorou - Senderos - Clichy Walcott - Song - Denilson - Merida Aliadiere - Adebayor Sub: Flamini, Randall, Connolly, Poom, van den Berg (?) Link to comment Share on other sites More sharing options...
mmaelan Posted November 8, 2006 Report Share Posted November 8, 2006 Bortsett fra at jeg er nokså sikker på at Flamini starter på midtbanen ser leget nokså sannsynlig ut ja. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnus87 Posted November 8, 2006 Report Share Posted November 8, 2006 Tropp: Manuel Almunia Mart Poom Philippe Senderos Johan Djourou Emmanuel Eboue Armand Traore Mathieu Flamini Alexandre Song Theo Walcott Denilson Emmanuel Adebayor Jeremie Aliadiere Matthew Connolly Mark Randall Fran Merida Ryan Garry Tipper dette laget: Almunia Eboue Senderous Djourou Traore Walcott Song Merida Flamini Ade Ali Link to comment Share on other sites More sharing options...
RP7 Posted November 8, 2006 Report Share Posted November 8, 2006 Tropp: Manuel Almunia Mart Poom Philippe Senderos Johan Djourou Emmanuel Eboue Armand Traore Mathieu Flamini Alexandre Song Theo Walcott Denilson Emmanuel Adebayor Jeremie Aliadiere Matthew Connolly Mark Randall Fran Merida Ryan Garry Tipper dette laget: Almunia Eboue Senderous Djourou Traore Walcott Song Merida Flamini Ade Ali Hvis du bytter plass for Merida og Flamini samt erstatter Traore med Chlicy er jeg enig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paddy Posted November 8, 2006 Report Share Posted November 8, 2006 Tropp: Manuel Almunia Mart Poom Philippe Senderos Johan Djourou Emmanuel Eboue Armand Traore Mathieu Flamini Alexandre Song Theo Walcott Denilson Emmanuel Adebayor Jeremie Aliadiere Matthew Connolly Mark Randall Fran Merida Ryan Garry Tipper dette laget: Almunia Eboue Senderous Djourou Traore Walcott Song Merida Flamini Ade Ali Hvis du bytter plass for Merida og Flamini samt erstatter Traore med Chlicy er jeg enig. Clichy er vel ikkje i troppen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
4145 Posted November 8, 2006 Report Share Posted November 8, 2006 Tror faktisk ikke det er Viasat som velger hvilke kamper de skal sende.. Sendte mail dit før WBA-kampen i forrige runde og da ble jeg fortalt at de bare fikk tillatelse til å vise noen få kamper og da velger de utifra de. Sikkert det samme som har skjedd nå.. Uansett, skandaløst at denne kampen verken blir vist på tv eller stream Link to comment Share on other sites More sharing options...
Evju Posted November 8, 2006 Report Share Posted November 8, 2006 Noen som vet om en god tekstoppdatering? Har selv brukt BBC sin. Skal rote fram denne nærmere kampstart. På tide med et lag snart kanskje? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cesc-15 Posted November 8, 2006 Report Share Posted November 8, 2006 Noen som vet om en god tekstoppdatering? Har selv brukt BBC sin. Skal rote fram denne nærmere kampstart. På tide med et lag snart kanskje? Her er linken til BBC ihvertfall.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Evju Posted November 8, 2006 Report Share Posted November 8, 2006 Og får å være litt pirkete: direktelink. Lagene: Everton 24 Howard 18 Neville 04 Yobo 16 Lescott 19 Nuno Valente 21 Osman 17 Cahill 26 Carsley 06 Arteta 08 Johnson 11 McFadden Substitutes 13 Turner, 05 Weir, 10 Davies, 15 Stubbs, 28 Anichebe Arsenal 24 Almunia 25 Adebayor 06 Senderos 20 Djourou 16 Flamini 32 Walcott 17 Song Billong 15 Denilson 45 Traore 30 Aliadiere 27 Eboue Substitutes 21 Poom, 44 Connolly, 34 Garry, 42 Perez, 43 Randall Ref: G Poll Det skulle vel bety noe sånt: Almunia Eboue - Senderos - Djourou - Traore Walcott - Denilson - Song - Flamini Adebayor - Aliadiere Link to comment Share on other sites More sharing options...
pacman Posted November 8, 2006 Report Share Posted November 8, 2006 får nå se tre arsenal spiller i aksjon hos birmingham hvertfall, håper de senker pakket Link to comment Share on other sites More sharing options...
HasuForb Posted November 8, 2006 Report Share Posted November 8, 2006 Vi stiller vel med bare en 100% fast spiller? ( Eboue, og når jeg tenker meg om så er vel kanskje ikke han GARANTERT førstevalg når frøken Laura kommer tilbake ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
firefox^ Posted November 8, 2006 Report Share Posted November 8, 2006 er ikkje fran merida med ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Donaraz Posted November 8, 2006 Report Share Posted November 8, 2006 Er spent på hva Denilson og Merida kan by på idag. Håper Merida kommer innpå etterhvert. Ser ut som et utrolig spennende lag! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.