Martin Aasen Posted October 8, 2006 Report Share Posted October 8, 2006 jeg liker tgp best Link to comment Share on other sites More sharing options...
arsenal_1886 Posted October 8, 2006 Report Share Posted October 8, 2006 tgp Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniel Posted October 8, 2006 Report Share Posted October 8, 2006 TGP er best, så kommer fire fire to. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Imerslundinho Posted October 8, 2006 Report Share Posted October 8, 2006 Hva er forskjellen på "fire fire to" og "four four two"? Leser forresten kun TGP, så jeg synes det er best. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin Aasen Posted October 8, 2006 Author Report Share Posted October 8, 2006 Hva er forskjellen på "fire fire to" og "four four two"? four four two engelske utgaven det står litt annet i den men delevis det samme Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fabregas15 Posted October 8, 2006 Report Share Posted October 8, 2006 Hvorfor er ikke GOAL med i kåringa? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paddy Posted October 8, 2006 Report Share Posted October 8, 2006 Treng Arsenalsupportarar verkeleg alternativ? Skuffande.. All hail Ans.red og red.! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mads Posted October 8, 2006 Report Share Posted October 8, 2006 TGP. Ingen over, ingen ved siden og resten under. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenal90 Posted October 8, 2006 Report Share Posted October 8, 2006 Treng Arsenalsupportarar verkeleg alternativ? Skuffande.. Ja? Hvem her inne synes "Four Four Two" og "Fire Fire To" er bedre en TGP? Skuffende.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eboue Posted October 8, 2006 Report Share Posted October 8, 2006 Hvorfor spørre? Hvis noen mener noe annet enn TGP her inne, så tror jeg de velger å holde fingrene fra tastaturet, for å si det sånn.. Edit: OI! Så ikke at noen hadde vota 4-4-2 jeg! Da klarer de ihvertfall ikke å holde fingrene fra musa ihvertfall! Veldig skuffende ja!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
bergkampje Posted October 8, 2006 Report Share Posted October 8, 2006 hmm, klart jeg liker tgp best, Arsenal er laget og tgp skriver stort sett bare om Arsenal såklart. Men er man interessert i å lese om andre klubber og spillere, ser jeg ikke helt hva som er galt med å lese dem. Leser du et av de nevnte bladene framfor TGP når du bare følger Arsenal er det en annen sak. Men både i fire fire to og goal og de bladene står det jo mye bra, sto ihvertfall, har ikke lest disse bladene på mange år. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paddy Posted October 8, 2006 Report Share Posted October 8, 2006 Det er vel ikkje noko galt i å lese dei. Det er det vel heller ingen som har sagt... Link to comment Share on other sites More sharing options...
KabelJo Posted October 9, 2006 Report Share Posted October 9, 2006 TGP er det beste fotballbladet uten tvil, på andre plass vil jeg si Goal. Link to comment Share on other sites More sharing options...
arsenalfc Posted October 9, 2006 Report Share Posted October 9, 2006 TGP best....går ikke ann å si noe annet. ¨ ***SKUFFA*** Link to comment Share on other sites More sharing options...
henry#14 Posted October 11, 2006 Report Share Posted October 11, 2006 jeg liker best tgp. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Birger Posted October 13, 2006 Report Share Posted October 13, 2006 TGP er best! Kommer de nytt snart? Link to comment Share on other sites More sharing options...
afc1886 Posted November 7, 2006 Report Share Posted November 7, 2006 TGP er det beste fotballbladet uten tvil, på andre plass vil jeg si Goal. Enig 1.TGP 2.Goal 3. 4-4-2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.