Jump to content

Internett-spill


Mads

Recommended Posts

Jeg tenkt jeg kunne lage enn tråd om internett-spill med tips og opplysninger og slikt.

Jeg har noen kompiser som spiller Runescape, noen spiller WoW, noen spiller Dragonfable og jeg spiller Adventur Quest. Hvilket spill spiller du?

Link to comment
Share on other sites

Jeg spilte RuneScape før, men sluttet etter en stund.

 

Nesten alle vennene mine spiller nå Guild Wars. Det er nesten det samme som WoW men har ingen månedspris.

Har vurderte det, men skal ikke kjøpe det.

 

Du kan prøve Adventure Quest det koster ikke penger, men vis du vil komme videre på det må du bli guardian og det koster penger(ca. 150 kr). Det er ganske gøy men etter vært som du kommer opp i level kan det hende at det er mange guardians og sånne i lavt level som spiller og da kommer dun ikke innpå(bortsett fra vis du er guardian). Jeg er level 54 og guardian. Vis du vil spille AdventureQuest går du innpå Battleon.com og trykker på "create a free new account", og fyller ut det som kommer opp.

Link to comment
Share on other sites

CS (counterstrike) ftw :blink: Har drivi med det i tja..7 år...Er ikke like aktiv som før men er alltid gøy å spille med venner online.

last ned på www.steampowered.com og lag konto... cs koster 9$

7 år? Må være ganske så god da, skill er du a?

Var god :P Er ikke så god som jeg var, synet og reaksjonene blir dårligere med åra vettu, heehe, men jeg vet hvor jeg skal sikte :P

Link to comment
Share on other sites

CS (counterstrike) ftw :blink: Har drivi med det i tja..7 år...Er ikke like aktiv som før men er alltid gøy å spille med venner online.

last ned på www.steampowered.com og lag konto... cs koster 9$

7 år? Må være ganske så god da, skill er du a?

Var god :P Er ikke så god som jeg var, synet og reaksjonene blir dårligere med åra vettu, heehe, men jeg vet hvor jeg skal sikte :P

Hehe.. Kan tenke meg du er/var ganske god hvis du har spillt i 7 år. Hva heter du på cs a? Detex? :P

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...