Mads Posted October 8, 2006 Report Share Posted October 8, 2006 Jeg tenkt jeg kunne lage enn tråd om internett-spill med tips og opplysninger og slikt. Jeg har noen kompiser som spiller Runescape, noen spiller WoW, noen spiller Dragonfable og jeg spiller Adventur Quest. Hvilket spill spiller du? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kje_simen Posted October 8, 2006 Report Share Posted October 8, 2006 Jeg spilte RuneScape før, men sluttet etter en stund. Nesten alle vennene mine spiller nå Guild Wars. Det er nesten det samme som WoW men har ingen månedspris. Har vurderte det, men skal ikke kjøpe det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mads Posted October 8, 2006 Author Report Share Posted October 8, 2006 Jeg spilte RuneScape før, men sluttet etter en stund. Nesten alle vennene mine spiller nå Guild Wars. Det er nesten det samme som WoW men har ingen månedspris. Har vurderte det, men skal ikke kjøpe det. Du kan prøve Adventure Quest det koster ikke penger, men vis du vil komme videre på det må du bli guardian og det koster penger(ca. 150 kr). Det er ganske gøy men etter vært som du kommer opp i level kan det hende at det er mange guardians og sånne i lavt level som spiller og da kommer dun ikke innpå(bortsett fra vis du er guardian). Jeg er level 54 og guardian. Vis du vil spille AdventureQuest går du innpå Battleon.com og trykker på "create a free new account", og fyller ut det som kommer opp. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin Aasen Posted October 8, 2006 Report Share Posted October 8, 2006 jeg spilte guild wars slutet pga. ble lei Link to comment Share on other sites More sharing options...
Detex Posted October 8, 2006 Report Share Posted October 8, 2006 CS (counterstrike) ftw Har drivi med det i tja..7 år...Er ikke like aktiv som før men er alltid gøy å spille med venner online. last ned på www.steampowered.com og lag konto... cs koster 9$ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenal90 Posted October 8, 2006 Report Share Posted October 8, 2006 CS (counterstrike) ftw Har drivi med det i tja..7 år...Er ikke like aktiv som før men er alltid gøy å spille med venner online. last ned på www.steampowered.com og lag konto... cs koster 9$ 7 år? Må være ganske så god da, skill er du a? Link to comment Share on other sites More sharing options...
nataz Posted October 8, 2006 Report Share Posted October 8, 2006 Spilte cs før.....eller dvs jeg tar en match i ny og ne med kompiser nå også. Spilte også Starcraft da det var på høyden...kongespill Link to comment Share on other sites More sharing options...
gunders1 Posted October 8, 2006 Report Share Posted October 8, 2006 Spiller Final Fantasy 11. Er litt dumt at det er månedspris, men det er sinnsykt kult og jeg er ganske ldenskapelig final fantasy fan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Detex Posted October 8, 2006 Report Share Posted October 8, 2006 CS (counterstrike) ftw Har drivi med det i tja..7 år...Er ikke like aktiv som før men er alltid gøy å spille med venner online. last ned på www.steampowered.com og lag konto... cs koster 9$ 7 år? Må være ganske så god da, skill er du a? Var god Er ikke så god som jeg var, synet og reaksjonene blir dårligere med åra vettu, heehe, men jeg vet hvor jeg skal sikte Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcus Posted October 8, 2006 Report Share Posted October 8, 2006 Spelar Manager League. Online manager spel. Ganske bra! http://www.managerleague.com/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenal90 Posted October 8, 2006 Report Share Posted October 8, 2006 CS (counterstrike) ftw Har drivi med det i tja..7 år...Er ikke like aktiv som før men er alltid gøy å spille med venner online. last ned på www.steampowered.com og lag konto... cs koster 9$ 7 år? Må være ganske så god da, skill er du a? Var god Er ikke så god som jeg var, synet og reaksjonene blir dårligere med åra vettu, heehe, men jeg vet hvor jeg skal sikte Hehe.. Kan tenke meg du er/var ganske god hvis du har spillt i 7 år. Hva heter du på cs a? Detex? Link to comment Share on other sites More sharing options...
nataz Posted October 8, 2006 Report Share Posted October 8, 2006 Hvilke klaner har du spilt i da Detex? Spiller managerleague selv, er ganske noob enda da men, morro spill... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mads Posted October 8, 2006 Author Report Share Posted October 8, 2006 Er det noen som spiller AdventureQuest eller DragonFable her? Link to comment Share on other sites More sharing options...
AFC_ENGA Posted October 8, 2006 Report Share Posted October 8, 2006 Spiller battle for middle earth 2 burde prøve det. det fikk dårlig kritikk pga alt for store forskjeller mnellom rasende men nå har ea kommet med patcher som gjør de like gode Link to comment Share on other sites More sharing options...
HasuForb Posted October 8, 2006 Report Share Posted October 8, 2006 Spilt Starcraft i en 5-6 år. Dog, stort sett Football Manager nå Link to comment Share on other sites More sharing options...
jonney Posted October 8, 2006 Report Share Posted October 8, 2006 CS, RuneScape og realthugz.com. Gøye spill alle sammen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ulfagrafr Posted October 8, 2006 Report Share Posted October 8, 2006 Battlefield 2 er jo konge spillet!! Har spilt endel CS og, men etter ein pause på 1-2 år så gadd eg ikkje meir. Folk var så utruleg gode og eg var rusten og ikkje tålmod nok til å spele meg opp til gamle nokonlunde gode takter! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hjulkapsel Posted October 9, 2006 Report Share Posted October 9, 2006 WoW her. Langt i fra så aktiv som før. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toure5 Posted October 10, 2006 Report Share Posted October 10, 2006 Spilller Pro Cycling Manager 06, og Football Manager med venner Spiller ikke spill som får deg til å bli sosial tilbakestående asså Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cesc-15 Posted February 23, 2007 Report Share Posted February 23, 2007 Begynte å spille dette spillet. Dette er ett hjernetrimspill, og nå står jeg fast på brett 13. Er det noen andre som gidder å prøve seg.. Blir sinnsyk i hodet hvis jeg ikke får til dette brettet snart... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Emirates89 Posted February 24, 2007 Report Share Posted February 24, 2007 Jeg begynte å spille Dragonfable på skolen for å ha nor å fordrive fritimene med. Så det er det jeg spiller da, ikke aktivt, men sånn innimellom. Det jeg spiller aktivt er Counter Strike Source(CSS). Der spiller jeg i klan. Har spilt css siden det kom ut! Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Gunner Posted February 25, 2007 Report Share Posted February 25, 2007 Spelar Manager League. Online manager spel. Ganske bra! http://www.managerleague.com/ Er det gratis? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skorpey Posted February 25, 2007 Report Share Posted February 25, 2007 Jeg spiller COM og Hattrick. Begge er gratis, og COM er også et norsk manager spill der det meste skjer via forumet. Ta dere en tur innom COM, og se om det er noe for deg. Er til og med fire Arsenal-fans der Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stabak Posted February 25, 2007 Report Share Posted February 25, 2007 Blokkokopter!!!! Er like morsomt som det er enkelt:-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jazze Posted February 28, 2007 Report Share Posted February 28, 2007 Eg spilte en del trackmania nations tidligere og har fortsatt konto der..ellers kan det av og til bli FM 07 både via LAN og nettet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.