Jump to content

Internett-spill


Mads

Recommended Posts

Jeg begynte å spille Dragonfable på skolen for å ha nor å fordrive fritimene med. Så det er det jeg spiller da, ikke aktivt, men sånn innimellom.

 

Det jeg spiller aktivt er Counter Strike Source(CSS). Der spiller jeg i klan. Har spilt css siden det kom ut!

Spiller iblandt CS jeg og, men det er 1.6 versjonen. Source er dårlig.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Gamer aldri online..

Spiller nesten ikke i det hele tatt.. mitt PC-liv er på diverste forums osv og Photoshop..

 

Her og,prøvde faktisk litt på Photo Shop men har masse igjen og lære,ble litt fornøyd..Men hvis jeg viser den,da ler dere i flere dager.. :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Gamer aldri online..

Spiller nesten ikke i det hele tatt.. mitt PC-liv er på diverste forums osv og Photoshop..

 

Her og,prøvde faktisk litt på Photo Shop men har masse igjen og lære,ble litt fornøyd..Men hvis jeg viser den,da ler dere i flere dager.. :)

 

Send på msn hvis du er for blyg.. jeg ler ikke, det mener jeg fullt og helt.. jeg er godt vandt med nybegynnere fra mange designforum, så det er ingenting som er for dårlig.

 

Send eller skriv her, så kan jeg hjelpe deg videre.. :unsure:

 

EDIT:

Nei.. ikke skriv HER, men skriv i den Photoshop-tråden evt..

Link to comment
Share on other sites

Gamer aldri online..

Spiller nesten ikke i det hele tatt.. mitt PC-liv er på diverste forums osv og Photoshop..

 

Her og,prøvde faktisk litt på Photo Shop men har masse igjen og lære,ble litt fornøyd..Men hvis jeg viser den,da ler dere i flere dager.. :)

 

Send på msn hvis du er for blyg.. jeg ler ikke, det mener jeg fullt og helt.. jeg er godt vandt med nybegynnere fra mange designforum, så det er ingenting som er for dårlig.

 

Send eller skriv her, så kan jeg hjelpe deg videre.. :unsure:

 

EDIT:

Nei.. ikke skriv HER, men skriv i den Photoshop-tråden evt..

 

Jojo,men tror ikke jeg prøver mer.Dessuten kastet jeg bilde ;)

Men forumet er jeg på dagen lang,min nye super vane.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har nokk ikke så mye fritid til å sitte hjemme å gro online/offline spill ... Det eneste jeg spiller er edderkoppkabal, men det er når jeg har tid :( Eller spiller jeg vell sånn ca. fotball minst 3-4 timer dagen såå :D

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Noen som har erfaring med Lord of the Rings Online?

Har tenkt å kjøpe det, men jeg trenger råd om det er bra eller ikke osv liksom, fra noen som har spilt det...

 

Anyone?

 

det høres kult ut, har en venn som spiller det.

Det er wow lignende

Link to comment
Share on other sites

Noen som har erfaring med Lord of the Rings Online?

Har tenkt å kjøpe det, men jeg trenger råd om det er bra eller ikke osv liksom, fra noen som har spilt det...

 

Anyone?

 

Kjøpte spillet på fredag forrige uke.. har spilt det litt og det er ganske bra, men PC-en min er forholdsvis dårlig så derfor har jeg ikke spilt det så mye ;) anbefales å ha over 1GB ram hvis du skal spille

Link to comment
Share on other sites

;)-->

QUOTE(Stefan B @ May 25 2007, 02:27 AM) 91560[/snapback]

Noen som har erfaring med Lord of the Rings Online?

Har tenkt å kjøpe det, men jeg trenger råd om det er bra eller ikke osv liksom, fra noen som har spilt det...

 

Anyone?

 

Kjøpte spillet på fredag forrige uke.. har spilt det litt og det er ganske bra, men PC-en min er forholdsvis dårlig så derfor har jeg ikke spilt det så mye ;) anbefales å ha over 1GB ram hvis du skal spille

 

Jaok..

Takk for info da.. Hvor mye må du betale i måndten?

 

Goalgetter: Det visste jeg jo fra før da..^^

Link to comment
Share on other sites

 

Jaok..

Takk for info da.. Hvor mye må du betale i måndten?

 

Goalgetter: Det visste jeg jo fra før da..^^

 

Er vel rundt en 100-lapp i måneden.. men som WoW så inkluderer 30 dagers gratis spill :-|

Link to comment
Share on other sites

B)-->

QUOTE(Stefan B @ May 26 2007, 04:05 AM) 91609[/snapback]

 

Jaok..

Takk for info da.. Hvor mye må du betale i måndten?

 

Goalgetter: Det visste jeg jo fra før da..^^

 

Er vel rundt en 100-lapp i måneden.. men som WoW så inkluderer 30 dagers gratis spill ;)

 

Okey, takker!:-|

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 5 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...