Jump to content

2005.04.02 Norwich H


Haraldac

Recommended Posts

  • Replies 64
  • Created
  • Last Reply
Guest stianarn

Jeg har stor tro på en god sluttspurt på sesongen som forhåpentligvis ender med at vi får med oss ei bøtte fra Cardiff og andreplassen i ligaen . Begge på bekostning av Manure.

Norwich får unngjelde etter at endel av våre etablerte spillere får rista av seg skadeproblemene etter en liten pause fram til 2.april.

Link to comment
Share on other sites

tror vi ikke skal ta for lett på oppgaven, men med de fleste skadede spillerne tilbake bør vi ta rotta på dem skikkelig å håpe at Blackburn tar seg av manure samtidig.

 

Noen som veit når hver enkelt skadet spiller er tilbake???

Link to comment
Share on other sites

Henry er vel tilbake... :D  Samme med Bergkamp tenker jeg.. Kanskje Gilberto og :D

Pires er nok tilbake også, så dette blir utklassing :D  :D  :D

3881[/snapback]

 

 

Takker Korslundinho nå ble jeg litt tryggere på situasjonen. Campell da er ikke han snart tilbake??

Link to comment
Share on other sites

det kan hende jeg tar feil og da!

Pires hadde influensa, så regner med at han er tilbake...

Bergkamp har jeg ikke peiling på.. men håper på å få han tilbake :D

Ljungberg tror jeg også hadde litt influensa! hehe

Henry skulle jo være ute i 2-3 uker, og når den kampen kommer har det vel gått opp mot 3 uker? hehe :D

 

Vet ikke hva Wenger gjør med Gilberto, men med det får vi bare vente å se...! :D

 

Men heng meg ikke om det er feil :D

Link to comment
Share on other sites

Kanskje litt tidlig å tippe laget men jeg prøver:

 

Lehmann

 

Lauren Toure Senderos Cole

 

Ljungberg Vieira Fabregas Reyes

 

Van Persie/Henry Bergkamp

 

-------------------

Taylor

Clichy

Gilberto/Pires

Flamini

Van Persie/Henry

 

Har veldig gode følelser for denne matchen, mitt tips er 3-0 etters to scoringer fra Henry og en fra Reyes. Tror ikke Norwich skal ha noe å stille opp med her. De skadede spillerne er på vei tilbake, Lehmann er i form, Vieria begynner å vise kaptein takter igjen og Henry er tilbake, forhåprentligvis i scoringsform. Tror vi kan glede oss til dette ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest Van Persie

Norwich skal vi rett og slett slå!

Vinner vi ikke denne kampen fortjener vi ingen Fa-Cup tittel og 2.plass i ligaen. Absolutt ikke!!!!

Link to comment
Share on other sites

St. Totteringhamsday (også kallt St Tottringsday) er den dagen i året det er aller aller best å være Gooner!

 

Mot Norwich tror jeg vi stiller med

 

Jens

Lauren - Toure - Senderos - Cole

Ljungberg - Vieira - Gilberto - Reyes

Henry - Bergkamp

 

Knut Borch (!?) - Cygan - Pires - van Persie - Flamini

 

 

--- Ashburton Grove is going to be our new home. ---

Link to comment
Share on other sites

Hei!!!

 

Når kan vi vente at Sol'en titter frem? Jeg finner ingen god "skadesituasjon"-tråd, og stiller dermed mitt spørsmål her!

 

Tror forøvrig at Norwich får smake pisken på lørdag!

 

5-1 (Bergkampx4, Lehmann på straffe og Bentley)

4377[/snapback]

 

 

Dessverre så får ikke Bentley spille på grunn av at han er på lån fra klubben de skal spille mot( dum regel) men sol er nok tilbake til denne her eller kampen etter det igjen etter at han nå har begynt med full trening igjen.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...