Jump to content

2005.04.02 Norwich H


Haraldac

Recommended Posts

Guest jensemann

Som ventet feier vi over Norwich, og det er utrolig deilig å gjøre det som forventes av oss.

Håper alle ser hvorfor vi har savnet Gilberto i dag.

Jeg påstår at ingen lag i verden kan miste en slik spiller en hel sesong uten å bli preget av det.

Han er øyeblikkelig til stede i situasjonene og vinner andreballer lekende lett når vi mister ballen på vei fremover.

Etter min mening en langt bedre spiller enn Makelele som han ofte sammenlignes med.

Vieira kommer til å få en ny vår når han kommer tilbake og får spille ved siden av sin faste makker. Sol er klar igjen til neste kamp også.

Lehmann spiller en ny meget god kamp.

The future`s so bright, I gotta wear shades :D :P

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 64
  • Created
  • Last Reply
Guest Kimter

Jeg ser at du heter jensemann og jeg vet ikke om det har noen relasjoner til Lehmann, men å si at han gjor en kjempekamp er vel å ta han litt langt. Han hadde ikke mye å gjøre, men de to gangene han var innblandet og gikk ut i feltet for å bokse var det vel mest flaks at det bare ble med Huckerby sitt mål idag. Hadde vi spilt mot et stor lag hadde vi blitt straffet mye mer. Blir spennende å se hvem Wenger henter inn som ny keeper, for jeg går ut ifra at han blir å gjøre det til sommeren. Men tilbake til kampen så var det gått å være tilbake på sporet igjen og jeg må bare nok engang si hvor ubeskrivelig glad jeg var for å se GILBERTO. Han er bare heilt sinnsykt god som defansivt anker....

Link to comment
Share on other sites

Har ikke sett kampen, men alt så langt tyder på at dette var en kamp med mange lyspunkter. Herlig at Gilberto er tilbake. Som mange nevner, har tapet av han vært utrolig stort.

 

4-1 seier, tre mål av Henry, Gilberto tilbake m.m. Dette kan bli en fin innspurt folkens!

 

Ellers tror jeg dagens kamp fant sted i Newcastle. Fantastiske Greame Souness må nok trylle litt etter denne kampen :D

Link to comment
Share on other sites

Guest jensemann
Jeg ser at du heter jensemann og jeg vet ikke om det har noen relasjoner til Lehmann, men å si at han gjor en kjempekamp er vel å ta han litt langt. Han hadde ikke mye å gjøre, men de to gangene han var innblandet og gikk ut i feltet for å bokse var det vel mest flaks at det bare ble med Huckerby sitt mål idag. Hadde vi spilt mot et stor lag hadde vi blitt straffet mye mer. Blir spennende å se hvem Wenger henter inn som ny keeper, for jeg går ut ifra at han blir å gjøre det til sommeren. Men tilbake til kampen så var det gått å være tilbake på sporet igjen og jeg må bare nok engang si hvor ubeskrivelig glad jeg var for å se GILBERTO. Han er bare heilt sinnsykt god som defansivt anker....

4788[/snapback]

 

 

Like meningsløst å kritisere Jensemann etter denne kampen som det er for våre motstandere å synge "same old arsenal, allways cheating" i hver kamp.

Complete rubbish begge deler.

Link to comment
Share on other sites

Jeg ser at du heter jensemann og jeg vet ikke om det har noen relasjoner til Lehmann, men å si at han gjor en kjempekamp er vel å ta han litt langt. Han hadde ikke mye å gjøre, men de to gangene han var innblandet og gikk ut i feltet for å bokse var det vel mest flaks at det bare ble med Huckerby sitt mål idag. Hadde vi spilt mot et stor lag hadde vi blitt straffet mye mer. Blir spennende å se hvem Wenger henter inn som ny keeper, for jeg går ut ifra at han blir å gjøre det til sommeren. Men tilbake til kampen så var det gått å være tilbake på sporet igjen og jeg må bare nok engang si hvor ubeskrivelig glad jeg var for å se GILBERTO. Han er bare heilt sinnsykt god som defansivt anker....

4788[/snapback]

 

 

Like meningsløst å kritisere Jensemann etter denne kampen som det er for våre motstandere å synge "same old arsenal, allways cheating" i hver kamp.

Complete rubbish begge deler.

4793[/snapback]

 

Det er vel like mye rubbish å påstå at Lehmann spilte en meget god kamp. Han spilte en helt grei kamp, uten å utmerke seg noe spesielt. Hadde et par dårlige opptredener i feltet, men i denne kampen har det ikke så mye å si. Men å påstå at han spilte en meget god kamp, er å ta vel hardt i.

Link to comment
Share on other sites

Det beste med kampen var å se Gilberto i aksjon igjen. Bortsett fra et par feilpasninger, virket det som han ikke har gjort annet enn å spille PL-fotball siden september. Glimrende! Lehmann hadde nesten ingenting å gjøre, så å si at han gjorde en meget god kamp blir jo noe snodig. I feltet var han hvertfall ikke konge. Men ok sett under ett. Mot Norwich kunne jo selv Cygan gjennomføre en nogenlunde ok kamp, selv om jeg stadig lar meg imponere over noen av valgene hans :D

Link to comment
Share on other sites

Dagens kamp var en kamp hver eneste Arsenal-supporter hadde elsket å se!

Hver gang vi hadde ballen over midten, føltes det ut som om vi skulle score!

Trekker ut disse personene som Arsenals best i dag:

 

-Henry (scorer hattrick og er som vanlig suveren, og ikke minst leken og bestevenn med ballen)

 

-Reyes (Overbeviser alle de som mener at han gjør det for dårlig, ved å ha en kjempekamp, får stående applaus når han går av banen og greier)

 

-Gilberto (tviler på at mange hadde gjort det bedre enn han etter å ha vært ute i 6 måneder!)

 

-Lauren (2 assist og en god dag på jobben)

 

-Ljungberg (Løper og løper, og ikke minst scorer)

 

Resten hadde også en god kamp, men disse utemerket seg mest etter min mening!

 

Har faktisk også fundert på en ting med Reyes! Når sola skinner og det er varmt og sommer/vår, spiller hna mye bedre enn han gjør når det er vinter og kaldt ute :D

Det ser jo nesten sånn ut, for sist gang han storspilte før nyttår var jo i midten av September på hjemmebane mot Charlton! Så ble han stille utoveer vinteren, før han nå i de siste kampene har begynt å vise sine takter igjen!

Link to comment
Share on other sites

Henry er nok ein gong fantastisk. På halv maskin! Legende.

Godt å sjå Gilberto tilbake. Syns han og Fabregas på sentral midtbane fungerer veldig bra. Virker som Reyes finner formen igjen no når sola kjem fram og det blir varmare. Tilfeldig?

 

Ashley blei visstnok bua på av nokre få folk idag. Godt andre fornuftige, fulgte opp med å synge namnet hans.

 

...og happy St. Tottringsday!!

Link to comment
Share on other sites

Ja jeg satt og så på kampen i går også var det noen som bua på Ashley.

 

Sikkert noen duster som tror på alt dem leser i The Sun, men uansett Cole er en gooner og han burde ikke dra. :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Happy St. Tottringsday!

 

For en spiller vi har i Henry. Helt fantastisk.

Cygan var ikke så verst, men ser at stopperspillet bak der

er sikrere uten ham. Nå så vi Cygan/Lehmann i en episode igjen.

 

Gilberto/Flamini/Fabregas fungerer meget bra. En flott

kamp av Gilberto som ikke gjør det eksepsjonelle, men er så

trygg og sikker i det han gjør.

 

Reyes imponerte. Vår spanjol med hjemlengsel spilte en meget god kamp.

Håper det hjelper for hjemlengselen. Reyes fortjente et mål i denne kampen.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...