Jump to content

2005.04.02 Norwich H


Haraldac

Recommended Posts

  • Replies 64
  • Created
  • Last Reply
Tilbake mot manure 9.april kanskje... ;)  hvor herlig hadde det ikke vært om han kunne ha senket dem, og Gunners kunne innta den nest høyeste plassen på tabellen? ;)

4399[/snapback]

 

 

Det hadde vært digg det om han hadde senka united. Han har jo sagt at han har 10 dagers aggresjon som skal ut i den kampen så det blir nok bra. :D

Link to comment
Share on other sites

Tilbake mot manure 9.april kanskje... ;) hvor herlig hadde det ikke vært om han kunne ha senket dem, og Gunners kunne innta den nest høyeste plassen på tabellen? ;)

4399[/snapback]

 

 

Det hadde vært digg det om han hadde senka united. Han har jo sagt at han har 10 dagers aggresjon som skal ut i den kampen så det blir nok bra. :D

4481[/snapback]

 

Hmm...

 

Trodde Bentley var Manure-fan jeg...

Link to comment
Share on other sites

Da nærmer det seg endelig kamp igjen. Hvem presterte å legge landskamper i påsken?! En hårreisende beslutning spør du meg!

 

Nok om det. Er en del spørsmålstegn rundt laget og skade situasjonen såvidt jeg kan se. Gilberto banker på døren, det samme gjør Henry og Sol.

 

Tipper/håper på følgende lag:

 

Jens

 

Lauren Senderos Toure Cole

 

Freddie Vieira Gilbert Pires

 

Van Perise Henry

 

 

Benk: Reyes, Sol, Clichy, Alumnia Fabregas.

 

 

Ser ikke noe stort poeng i å sette inn Sol med det samme. Toure Senderos har de siste kampene vist det beste midtstopper spillet så langt denne sesongen. Gilberto tilbake er gledelig.

 

Vil heller ha en fresh Van Persie enn Reyes, har egentlig gitt opp reyes. Lei alt tullet i media og at han faller og syter på banen. Sats på en vi vet vil bli.

Link to comment
Share on other sites

Da nærmer det seg endelig kamp igjen. Hvem presterte å legge landskamper i påsken?! En hårreisende beslutning spør du meg!

 

Enig! Påsken ble en aldri så liten nedtur. Savnet Arsenal og diverse tippelapper på påskefjellet!

 

Laget blir omtrent som dette:

 

Lehmann

Lauren Toure Senderos Cole

Ljungberg Vieira Gilberto Reyes

Henry Bergkamp

 

 

Spørsmålet blir vel om Wenger vil satse på Henry i denne kampen. Satser på at Gilberto er på benken!

Link to comment
Share on other sites

Bergkamp er hva jeg forstår skadet.

Spørsmålet er og hva Wenger gjør med Cole.

Venstrebacken er jeg litt usikker på.

Henry er vel også usikker?

 

Tror på dette laget:

 

Lehmann

 

Lauren Toure Senderos Cole

 

Pires Silva Fabregas Reyes

 

Henry Van Persie

Link to comment
Share on other sites

Henry blir sannsynligvis klar til denne, mens Bergkamp, Edu, Senderos og Vieira er ute.

 

Laget blir vel noko sånt då:

 

Lehmann

Lauren Kolo Cygan Cole

Freddie Gilberto Fabregas Pires

Henry Reyes

Link to comment
Share on other sites

Ja, så er det pl igjen. Gleder meg masse til kampen:) Gilberto tilbake, det skal bli spennede å se åssen han gjør det etter 6mnd borte.

 

Dette må bli seier :rolleyes:

4716[/snapback]

 

 

JA endelig PL igjen og vi må vinne igjen ( ikke uvanlig akkurat) :) .

 

Tror dette laget stiller fra start:

 

Lehman

Lauren---Kolo---Cygan---Cole

Freddie---Gilberto---Flamini---Reyes

Henry---Van Persie

 

Skulle gjerne sett Hoyte i midtforsvar istedet for Cygan, og hatt Pires på venstreving, og satsa med Quincy på topp og bytta ut Van Persie, men Wenger vil nok helst ha et lag som dette her. Skulle også veldig gjerne sett Taylor i mål. Jeg tipper at Wenger vil vile Fabregas ordentlig nå som han har fått tilbake Gilberto og derfor bruker han Flamini.

 

Lykke til gutta og VINN denne kampen :(

Link to comment
Share on other sites

Guest Kimter

Blir spennende å se når vi har såpass mange ute men laget tror jeg blir slik:

 

Jens

Lauren-Toure-Cygan-Cole

Ljungberg-Fabregas-Gilberto (endelig for vi håpe)-Pires

Henry-Reyes

 

Benk:

Almunia-Campbell-Flamini-van Perise-Quincy

Link to comment
Share on other sites

Guest Arsenal_4ever

Vel...jeg tror vi vinner stort idag :(

 

tror dette blir startellver'n:

 

Lehmann

 

Lauren Toure Senderos Cole

 

Ljungberg Fabregas / Flamini Gilberto(ENDELIG) Pires

 

 

Henry Reyes

 

 

Blir herlig kamp dette folkens.... :)

BARE Å GLEDE SEG :D

 

Kos dere alle sammen :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Dette var morro!! Kong Henry var glitrende :D

Ellers var det godt å ha Gilberto tilbake på banen, han gjorde en bra kamp. Så bare to feil i løpet av matchen. Og langskudd har aldri vært hans forsse...

Reduseringen til Norwich var Pires altfor passiv.

 

Nå er vi likt med Manch!

 

Heijer på Southampton :P Ta poeng fra chelski!!

Link to comment
Share on other sites

noen som vet om en plass jeg kan få sett måla?

4767[/snapback]

 

 

Se på nermeste sportsending :D

 

Veldig bra kamp, spesielt sterkt av Gilberto som spilte 90 glimrende minutter etter å ikke ha spilt siden september. Veldig sterk prestasjon.

 

Deilig å se oss vinne nok en gang, men Lehman fomla på ett par dødballer i feltet som bør vise Wenger at vi trenger ny keeper. Veldig god kamp.

Link to comment
Share on other sites

Guest tonton

enkelt greitt og vakkert, the arsenal way...

 

einaste minus syns ej er at reyes ikkje får spele kampen ut, gutten er på vei mot forma og burde fått spelt og fått si fortente scoring.

Link to comment
Share on other sites

Guest Kimter

Flott med seire og ubeskrivelig godt å se Gilberto tilbake. Man kunne nesten ikke se at han spilte sin første kamp på 6 måneder....Dette kan bli en fin sesong avsluttning:)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...