Jump to content

Joe Ledley


sandis

Recommended Posts

Aldri hørt om fyren, men hade jo vært greit med en skikkelig ving, og pluss for at han er nesten engelsk :lol: , næremere enn vi har vært på ei stund i hvertfall.høres ut som typisk Wenger ja

 

Om en spiller kommer fra Walas, Skottland eller Irland er som en dansk, svensk eller islandsk spiller som spiller i Norge. Det jeg mener med det er: ENTEN ER MAN ENGELSK ELLER SÅ ER MAN DET IKKE. Jeg hater folk som bruker walisere, skotter og irrer i diskusjoner over engelske spiller i engelsk klubber. Laget blir ikke mere engelsk (bortsett fra språket :lol:) om man kommer fra Wales eller Frankrike.

 

Uansett har jeg ikke hørt om han før. Spennende, og jeg tror han kan være en god investering med tanke på at Ryan Smith dro fra oss i år :lol:

Link to comment
Share on other sites

Aldri hørt om fyren, men hade jo vært greit med en skikkelig ving, og pluss for at han er nesten engelsk :lol: , næremere enn vi har vært på ei stund i hvertfall.høres ut som typisk Wenger ja

 

Om en spiller kommer fra Walas, Skottland eller Irland er som en dansk, svensk eller islandsk spiller som spiller i Norge. Det jeg mener med det er: ENTEN ER MAN ENGELSK ELLER SÅ ER MAN DET IKKE. Jeg hater folk som bruker walisere, skotter og irrer i diskusjoner over engelske spiller i engelsk klubber. Laget blir ikke mere engelsk (bortsett fra språket :P) om man kommer fra Wales eller Frankrike.

 

Uansett har jeg ikke hørt om han før. Spennende, og jeg tror han kan være en god investering med tanke på at Ryan Smith dro fra oss i år :lol:

 

 

Britisk da :lol: er jo nesten da, men nårt Almunia har som mål og spille for england så er det egentlig samma hvem som spiller, bare de er gode nok

Link to comment
Share on other sites

For å si det sånn, tror ikke en Waliser blir veldig fornøyd når du kaller han nesten engelsk, eller brite for den saks skyld.. En Ire i klassen min blir rimelig pissed om du kaller han engelsk/brite. Forståelig nok syns jeg.

Det er nok fordi han ikkje er nokon av tinga. Ein Waliser derimot er britisk og bør akseptera å bli kalt brite.

Link to comment
Share on other sites

Snakk om å miste tråden her...

 

Spennende av Wenger å vende blikket mot BRITISKE spillere, det er tross alt en ENGELSK klubb vi heier på. Ung og (u?)kjent, og enda mer konkurranse på vingen tar vi ikke skade av. Skjønt, jeg stusser litt på alderen.

 

Men alt i alt, veldig spennende.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Høres ut som et typisk Wenger kjøp dette her... hadde vert fint med ny venstre ving så vi får kvalitetsinnleg fra den kanten og, selvom Henry har for vane å herje der...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...