Jump to content

Billetter fra supporterklubben


oyvindherman

Recommended Posts

Har fått billetter gjennom Arsenal Norway til Sheffield U. Billettene er visstnok kraftig forsinket, men det er jo Arsenals feil. Jeg vil sende en virtuell blomsterbukett til de i supporterklubben som gidder å drive med dette. Det må jo være et kjempearbeid som blir lagt ned i dette. Bare det å drive med all e-post kommunikasjonen. All ære til gutta som gidder.

Link to comment
Share on other sites

Tror det var Bård Heggset som var i Canal+ sitt studio på lørdag, og programlederen(husker ikke navnet) roste Heggset for hvordan de lagde Gunners Post på med 200 sider på fritiden sin, synes faktisk det er helt utrolig at de har tid til det i en ellers stressende og travel hverdag! Må virkelig rose dem for den fantastiske jobben de gjør!

 

For min egen del kunne de ha høynet prisen på medlemsavgiften fra 175 til 300+++! De fortjener virkelig hver eneste krone

Link to comment
Share on other sites

Tror det var Bård Heggset som var i Canal+ sitt studio på lørdag, og programlederen(husker ikke navnet) roste Heggset for hvordan de lagde Gunners Post på med 200 sider på fritiden sin, synes faktisk det er helt utrolig at de har tid til det i en ellers stressende og travel hverdag! Må virkelig rose dem for den fantastiske jobben de gjør!

 

For min egen del kunne de ha høynet prisen på medlemsavgiften fra 175 til 300+++! De fortjener virkelig hver eneste krone

 

Jeg er totalt enig. Hvis ikke de høyner kontigenten til 300 kr, kommer jeg til å gi dem det uansett :D

Link to comment
Share on other sites

Tror det var Bård Heggset som var i Canal+ sitt studio på lørdag, og programlederen(husker ikke navnet) roste Heggset for hvordan de lagde Gunners Post på med 200 sider på fritiden sin, synes faktisk det er helt utrolig at de har tid til det i en ellers stressende og travel hverdag! Må virkelig rose dem for den fantastiske jobben de gjør!

 

For min egen del kunne de ha høynet prisen på medlemsavgiften fra 175 til 300+++! De fortjener virkelig hver eneste krone

 

Jeg er totalt enig. Hvis ikke de høyner kontigenten til 300 kr, kommer jeg til å gi dem det uansett :D

Blir den på 300 kr :D

Kommer jeg til å melde meg ut :D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

175kr er passe, da er det større sjans for at flere blir med enn å skulle forhøye kontigenten til 300!

 

Men er helt enig i rosen, det er en utrolig jobb dere gjør helt Makalaust!! :D

All ros over her er veldig fortjent, men sum-diskusjonen er litt avsporet...

 

Om man ser hva man får i andre supporterklubber for samme sum (og ikke

minst om man tar total omsetning med i regnestykket) er ikke 175 "passende".

Da ville selv 300 vært for lite. Men i forhold til at alle skal kunne melde seg inn

er vel kanskje 175 en "grei" pris. Da snakker jeg om barn og studenter. For oss

i jobb er ikke 300 mye å snakke om. Det er bare litt mer enn en måned med

Canal+ for eksempel. (Det er mindre enn juni+juli som jeg meget godt kunne

klart meg uten Canal+...) Det er lov å betale inn mer enn 175 per år - og det er det

ganske mange som gjør. Det er en fin ordning, og alle som syns de kan må gjerne

fortsette med det. Tenk, hvor lite 300 ekstra er den dagen du kanskje må kjøpe

billett på svartebørs... Alt som kommer inn til Arsenal Norway kommer tilbake til OSS,

det er ikke gutta i Styret som får noe ekstra. Noen kroner ekstra går altså til andre

Arsenalsupportere i Norge og i min bok er det et veldig godt formål - det også!

Link to comment
Share on other sites

....Alle vi som er så PR-kåte at vi liker å se vårt eget navn på trykk i verdens beste magasin betaler jo med glede noen lapper ekstra :D :)

Hehe.. Jeg tror ikke det først og fremst er motivatoren for det.

Men det er jo en fin måte å si takk fra resten, og minne andre

på at det er mulig - er det ikke?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Forvillet seg inn i en uant mengde spam i en mailbåx jeg egentlig nesten hadde gitt opp, dukket det idag opp en gledesmelding.

 

Nei, gutter, jeg tenker ikke av typen Chia_liiis eller Viagara, ei heller tilbud å arve diamanter, rikdom, barn eller penger fra Nigeria, Niger eller Madeira. Ikke tenker jeg på gode aksjekjøpråd om marginale aksjer som i 80% av tilfellene bare bakmennene tjener penger på, sansynligvis. Ikke er det nyheter om fantastiske nye nyheter om ditt og datt. Vel det er jo alt dette, men idag dere, idag, dere, så dukket det altså opp en gledansmelding midt inne i dette. Fra Goonersjefen sjøl, hans høyeste arseness avd. Norge, Ole Kristian (skylder deg forresten en øll, er du i London under kampen skal du få to!). Han fær med bud øver fjeillan, til byen fotballgudene glemte, gledesbud om ett stk billett til byderbyet, selve go'oppgjøret, battle of north-london, klassikeren, storebror mot lillebror, de gode mot de onde, fotballsfrelserne mot satans oppgulp, feiende flott festfotball mot antitesen av fair play - ARSENAL mot TOTTENHAM. Til lille meg. Chp. Kjappen, lille Arildgutten. Mitt første oppmøte på Ashburton Grove. Faktisk min første hjemmekamp i ligaen, til og med min første ligakamp med Arsenal. Champions League og FA Cup-semifinale, tur til Paris med dertil ikke tilhørende billett har det blitt med Arsenal, to ganger har jeg sett Newcastle og Leeds, jeg har overvært Manchester United to ganger til og med og Blackburn èn gang, totalt, men dette blir min ligadåp.

 

Og for en dåp det blir.

 

Jeg trenger vel ikke å hause opp kampen. Mer enn jeg allerede har gjort.

 

I'M FUCKING THERE MATES!!!

 

 

--- Ashburton Grove is going to be our new home. ---

Link to comment
Share on other sites

Forvillet seg inn i en uant mengde spam i en mailbåx jeg egentlig nesten hadde gitt opp, dukket det idag opp en gledesmelding.

 

Nei, gutter, jeg tenker ikke av typen Chia_liiis eller Viagara, ei heller tilbud å arve diamanter, rikdom, barn eller penger fra Nigeria, Niger eller Madeira. Ikke tenker jeg på gode aksjekjøpråd om marginale aksjer som i 80% av tilfellene bare bakmennene tjener penger på, sansynligvis. Ikke er det nyheter om fantastiske nye nyheter om ditt og datt. Vel det er jo alt dette, men idag dere, idag, dere, så dukket det altså opp en gledansmelding midt inne i dette. Fra Goonersjefen sjøl, hans høyeste arseness avd. Norge, Ole Kristian (skylder deg forresten en øll, er du i London under kampen skal du få to!). Han fær med bud øver fjeillan, til byen fotballgudene glemte, gledesbud om ett stk billett til byderbyet, selve go'oppgjøret, battle of north-london, klassikeren, storebror mot lillebror, de gode mot de onde, fotballsfrelserne mot satans oppgulp, feiende flott festfotball mot antitesen av fair play - ARSENAL mot TOTTENHAM. Til lille meg. Chp. Kjappen, lille Arildgutten. Mitt første oppmøte på Ashburton Grove. Faktisk min første hjemmekamp i ligaen, til og med min første ligakamp med Arsenal. Champions League og FA Cup-semifinale, tur til Paris med dertil ikke tilhørende billett har det blitt med Arsenal, to ganger har jeg sett Newcastle og Leeds, jeg har overvært Manchester United to ganger til og med og Blackburn èn gang, totalt, men dette blir min ligadåp.

 

Og for en dåp det blir.

 

Jeg trenger vel ikke å hause opp kampen. Mer enn jeg allerede har gjort.

 

I'M FUCKING THERE MATES!!!

 

 

--- Ashburton Grove is going to be our new home. ---

 

 

To kalde Guinness på supporter Puben i St. Thomas's Road lørdag 2. des. mottas med stor takk!

 

Pga. tidlig kick off kan vi hygges oss med en før og en etter kampen

Link to comment
Share on other sites

YES YES Yippikayee!!

 

gjorde store :( når eg las mailen fra Ole Kristian Holter, etter å ha lest den nøye ord for ord kom det sakte men sikkert eit :) før eg skjønte at eg var blant dei heldige, da kom :D fram, itillegg til eit eller fleire stor byks på stolen. Dette er ein kamp eg verkeleg ser fram til og håper å møte likesinnede før og etter kamp.

 

Dette blir min første tur på Emirates, og første "store" kamp. Har tidlegere sett oppgjør som Southamptonx2, Celta Vigo, Everton og Birmingham.

Link to comment
Share on other sites

(skylder deg forresten en øll, er du i London under kampen skal du få to!)

 

 

To kalde Guinness på supporter Puben i St. Thomas's Road lørdag 2. des. mottas med stor takk!

 

Pga. tidlig kick off kan vi hygges oss med en før og en etter kampen

 

You've got yourself two dates! (så sant ikke det krasjer for mye med jobben som tross alt betaler for tur og opphold da...)

 

 

--- Ashburton Grove is going to be our new home. ---

Link to comment
Share on other sites

....Alle vi som er så PR-kåte at vi liker å se vårt eget navn på trykk i verdens beste magasin betaler jo med glede noen lapper ekstra :lol: :lol:

 

Og for dei som er PR-kåte, men ikkje vil betale for det; Bli med på supporterklubben og bli avbilda i tillegg å få navnet sitt trykk :lol:

Link to comment
Share on other sites

Tror det var Bård Heggset som var i Canal+ sitt studio på lørdag, og programlederen(husker ikke navnet) roste Heggset for hvordan de lagde Gunners Post på med 200 sider på fritiden sin, synes faktisk det er helt utrolig at de har tid til det i en ellers stressende og travel hverdag! Må virkelig rose dem for den fantastiske jobben de gjør!

 

For min egen del kunne de ha høynet prisen på medlemsavgiften fra 175 til 300+++! De fortjener virkelig hver eneste krone

 

Jeg er totalt enig. Hvis ikke de høyner kontigenten til 300 kr, kommer jeg til å gi dem det uansett ;)

Blir den på 300 kr ;)

Kommer jeg til å melde meg ut ;)

 

Da er du virkelig ikke en god supporter hvis du ikke gidder å betale 125 KR. mer for et herli, stort og utfylende blad!! ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...