Jump to content

Lære Photoshop


arsenalfc

Recommended Posts

Er det noen sjeler her om gjerne vill lære noe om Photoshop eller har noen spørsmål?

 

Jeg kan svare dere og jeg kan finne diverse tutorials til dere som kan være til hjelp.

 

Spør i vei.

 

PS. tenker også att Helmik`n og Kizzan kan svare noe om det blir mye pågang :D

Link to comment
Share on other sites

Skal koste peng ja, men det følger stort sett med hvis du kjøper digitalkamera osv... men det koster en del hvis du bare kjøper programmet.

Det finnes også en enkel versjon av Photoshop som det går an å laste ned fra internett, søk på "Gimp download" på Google.com så får du nok til å laste ned noe. Men det har ikke jeg så mye greie på, men det er en ihvertfall en enklere versjon.

 

Men til de som har Photoshop fra før.. bare spør hvis det er noe dere lurer på.. det er drittmoro å lage diverse ting.

 

MY WORK so far.

 

Kan legge ut noen tutorials også.. har bare laget tre stykker, men tutorials er altså guider som man kan følge for å lære nye ting i PS [Photoshop..]

 

Her er en av dem: Dette er altså en enkel tutorial..dette er bare en blomst. Etter hvert som folk kan Photoshop så man man lage større ting som Signaturer, Wallpapers og mye mer.

tut1ge3.jpg

 

[Må poste en ny post, fordi det går ikke an å poste mer enn et bilde om gangen på dette forumet.]

 

Her er en annen: Dette er altså en manipulasjon tutorial. Denne er jeg ikke helt fornøyd med outcome [resultatet] på, med de sterke strekene, men det kan endres på, men jeg har ikke giddet.

tut2tu3.png

 

Her er den nyeste: Dette er en detalj-tut.. denne er helt enkel, men et fint resultat imo.

helmiktut3pr1.jpg

 

Håper noen synes dette virker interessant og begynner å holde på med PS etter hvert nå.

Link to comment
Share on other sites

en fullversjon av Photoshop koster 12000 for nyeste versjon.

 

Men det er jo enkel sak å laste det nes[ikke noe mer om det det er ikke lov å legge ut linker med ulovig nedlastning.]

 

Vis du har lyst til å være lovlig så er The Gimp en mulighet. Men det kan ihvertfall ikke jeg hjlpe til med for det kan jeg ikke.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...