Eboue Posted September 2, 2006 Report Share Posted September 2, 2006 Spilles ikke den kampen i dag? Finner ikke at den vises noe sted, og ble ganske skuffa! Vet noen om den vises? Link to comment Share on other sites More sharing options...
jonney Posted September 2, 2006 Report Share Posted September 2, 2006 Jada idag kl 2000 på TV3 PS Sendingen begynner 1830, men kampen begynner ikke før 2000 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gooner4ever Posted September 2, 2006 Report Share Posted September 2, 2006 Norge kommer til å tape 3-1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
jonney Posted September 2, 2006 Report Share Posted September 2, 2006 Norge kommer til å tape 3-1 Tviler sterkt på at det blir scort så mange mål. Tenker meg rundt 1-0 - 1-1, kanskje 2-1 og holder Norge som en liten favoritt Link to comment Share on other sites More sharing options...
taugooneren Posted September 2, 2006 Report Share Posted September 2, 2006 Norge er kjedeligt å se på, men kommer nok til å se den for det om Link to comment Share on other sites More sharing options...
kizzan Posted September 2, 2006 Report Share Posted September 2, 2006 Noen som har noen streams til kampen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hetland Posted September 2, 2006 Report Share Posted September 2, 2006 Huh . Sit faktisk og ser på Norge utan å kjede meg. Veldig positiv omgang av Norge dette her Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hjulkapsel Posted September 2, 2006 Report Share Posted September 2, 2006 Jeg og! Ekstremt positivt overrasket over Norge. En mann jeg unner den scoringa mere enn noen andre, er Solskjær. Makan til vilje den mannen har,å måten scoringa kom på beviser stor fotballforståelse. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chaz Posted September 2, 2006 Report Share Posted September 2, 2006 Magisk førsteomgang av Norge, og gud så herlig det er å se ikonet Ole Gunnar Solskjær score det første målet. Det fortjente han, mer enn noen andre. Håper det holder helt ut. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniel Posted September 2, 2006 Report Share Posted September 2, 2006 Norge overrasket selv om de hadde flaks med det første målet, nå tror jeg de har stor sjans til å komme til EM, selv om de ikke har så mye der å gjøre! Men gjenstår å se om de slår Hellas og Tyrkia. Link to comment Share on other sites More sharing options...
taugooneren Posted September 2, 2006 Report Share Posted September 2, 2006 Bra kamp av Norge, overaskende! Solskjær er jo i kjempeform, desverre Hærlig mål av Gamst'n! Kjekt å se Strømstad score for landslaget, men ikke for Start Heia Norge Link to comment Share on other sites More sharing options...
arsenal_1886 Posted September 3, 2006 Report Share Posted September 3, 2006 Posetivt overrasket over norge selv om 3 av 4 kom pga. TABBER og FEIL fra ungarn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Imerslundinho Posted September 3, 2006 Report Share Posted September 3, 2006 Jeg sitter fortsatt og sikler over målet til Gamst... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mads Posted September 3, 2006 Report Share Posted September 3, 2006 Er det noen som har en link til Gamsten sitt mål? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Imerslundinho Posted September 3, 2006 Report Share Posted September 3, 2006 2 minutters høydepunkter fra kampen. Målet til Gamst skal visstnok være med. http://www.sendspace.com/file/n6596f Credits: splatypus @ Maxxed Link to comment Share on other sites More sharing options...
Veginho Posted September 3, 2006 Report Share Posted September 3, 2006 Utrolig positiv kamp av Norge. Man kan si at Ungarn forærte nesten alle målene men i tilleg hadde jo Norge en god del sjanser. Jeg synes forøvrig Wenger bør hente Ungarns keeper Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chaz Posted September 3, 2006 Report Share Posted September 3, 2006 Fanken; nå savner jeg et-eller-annet-87 her på forumet! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Didrik Posted September 3, 2006 Report Share Posted September 3, 2006 Fanken; nå savner jeg et-eller-annet-87 her på forumet! Vi har vel en Magnus87...? Godt å endelig kunne kose seg med Norsk landslagsfotball, selv om jeg tviler på at så mange andre lag er like gavmilde som Ungarn i går! På den annen side var ikke Norge truet på noe tidspunkt. Kanskje vi nå kan håpe på kvalifisering til et mesterskap igjen?! Det er vel litt tidlig å konludere, men med 3 poeng mot Moldova ser det jo lyst ut enn så lenge iaf. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnus87 Posted September 4, 2006 Report Share Posted September 4, 2006 Fanken; nå savner jeg et-eller-annet-87 her på forumet! You talking to me? Jeg må si at jeg ble imponert over arbeidsmoral i laget. Det høye presset fungerte veldig godt og det ser ut som at vi har fått en høyre midtbanespiller som i alle fall klarer noe. Å score 4 mål på ortebane er en alltid en sterk prestasjon - så lenge man ikke spiller mot San Marino eller lignende lilleputtstater. Men jeg synes det er latterlig norske medier jubler som at vi har vunnet VM. Vi fikk 3 fillemål. Gamstens mål, derimot er det ingenting å utsette på - bare rambekks kråkestup noen sekunder tidligere . Nå håper jeg at kampen gav oss selvtillit foran Moldovakampen. Det har skjedd flere ganger at vi har gjort en god kamp på bortebane, for så å komme ned på jorda igjen etter en dårlig forestilling hjemme. I denne kampen kommer det til å være en helt annen kamp. Moldova kommer til å legge seg bakpå og kommer til å satse på kontringer. Det er viktig at Norge ikke kommer i fella vårt eget kjære Arsenal-laget ofte gjør: Har skytevegring. Norge er ikke gode nok til å tråkle seg gjennom et tettpakket forsvar så vi er nødt til å skyte mye, satse på kontringer (selv om det ikke kommer til å bli så mange muligheter tror jeg) og dødballer. Det å få inn Frode Johnsen er et bra trekk med tanke på hans enorme hodestyrke og Gamstens til tider geniale venstrefot. Heia Norge! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.