Jump to content

Gareth Bale


gooner6

Recommended Posts

Arsenal go back to Southampton for second superkid

tribalfooball.com - August 29, 2006

 

Arsenal are returning to Southampton for another whizkid, less than a year after landing Theo Walcott.

 

The Mirror says Gunners boss Arsene Wenger is ready to launch a ?4million bid for Southampton teenager Gareth Bale - a former room-mate of Walcott.

 

Wenger had the 17-year-old watched several times this season after the left-back secured a first-team place.

 

Bale has attracted the attention of several topflight clubs but the Gunners are the favourites for his signature.

 

Arsenal are believed to be prepared to loan Bale back to Saints for at least this season.

 

 

er vel ikke en spiller vi får nytte av med en gang, men på sikt kan dra stor nytte av..

 

han er vel det største venstre back talentet i england på lang tid, men er flere som er interesert da..

Link to comment
Share on other sites

Enda en Soton-boy..engelsk? JAAAAA takk!

 

Håper han her hentes, selv om det kan stoppe utviklinga til Hoyte, men han har ikke så alt for stort potensiale heller da..

Har ikkje Hoyte potensiale? Kva får deg til å sei det?

Han har potensiale, men akkurat no er han ikkje god nok for Arsenal - og det er ikkje sikkert han blir det heller, men potensiale har han.

Link to comment
Share on other sites

Spennende, men vi har CLICHY og TRAORE som begge har en stor framtid. Hoyte bør etter min mening være backupp på høyreback og midtstopper, IKKE på venstrebacken. I tilegg ser det ut som at Cole blir. Så jeg sier nei takk så lenge han ikke kan spille flere stedere i forsvar...

Link to comment
Share on other sites

Trenger vi en ny venstreback? Nei, hvertfall ikke hvis Cole blir!

 

Selv om Cole skulle bli, er det ikke gitt at han får spille på A-laget... etter alt som er sagt og gjort. Mange ting er vanskelig "to make undone". Supportere er heller ikke de mest tilgivende mennesker som finnes heller.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Se på dette. Det virker som om det kan være noe i det, har lest mange artikler om det i dag, tok bare med the Mirror som et eksempel, jeg har følgt med Bale denne sesongen og han er en VELDIG spennende spiller, med et stort potensiale, han er som den nye Cole bare litt bedre deffensivt. Mangler fortsatt litt på de gode løpende fremover, men er bunnsolid bakover. Det offensive er i Bale, men ikke helt i taktikken til Soton(ihvertfall ikke backene) så hvis han kommer så blir nok han den nye superbackupen til Clichy(som Clichy var for Cole) :D
Link to comment
Share on other sites

Nå som Cole har dratt er jeg mer positiv til et kjøp av denne unggutten. Spørsmålet er imidlertid hvilken pris soton krever for han. CLichy er også ofte skada, noe som betyr at vi trenger en god backup. Gallas vil jeg heller se i midtforsvaret med Toure....

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Nå heter det opp under diskusjonen om Bale. Jeg leste denne artikkelen om Bale via Newsnow og ble utrolig lettet, FansFC er jo en relativt (les:relativt) seriøs kilde og når de linker oss med Bale så blir det bare å håpe at dette er sant, denne gutten har jo spilt bedre enn alle andre 17-åringer noensinne og han er venstreback/venstrekant, med et godt skuddben, noe som gjør han til et svært godt cover for Gael Clichy. Vær så snill Wenger, hent denne gutten.

Link to comment
Share on other sites

Enda en Soton-boy..engelsk? JAAAAA takk!

 

Håper han her hentes, selv om det kan stoppe utviklinga til Hoyte, men han har ikke så alt for stort potensiale heller da..

 

 

Bale er født i Cardiff og da vil det si at han er fra Wales, en meget god 17 åring btw.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Jeg tror nok ikke Wenger er helt oppriktig i sin interesse for Gareth Bale. Han vil vel bare at prisen skal øke (ved at han viser interesse) slik at klubber som Manu/Tottenham skal måtte betale mer for han. For hva skal egentlig Arsenal med enda en venstreback. Vi har to unge venstrebacker (Clichy og Traore), som begge har vist at de er fullgode alternativer, pluss at vi har to andre som også kan ha den posisjonen (Gallas, Hoyte). I tillegg har vi Flamini. Så vi trenger ikke Bale. Måtte være fordi at han er britisk, vertfall

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

http://football.guardian.co.uk/News_Story/...usrc=rss&feed=5

 

Dette hadde vært morsomt, men er vel egentlig totalt bom. Clichy spiller bra på venstrebacken, og Traore er ikke udugelig han heller. Så å bruke så mye penger på en venstreback, vel - tror ikke det er det lureste. Og det sier jeg, som for kort tid siden ønsket meg en ny venstreback :blink:

Link to comment
Share on other sites

Heheh ja - godt jeg leste den siste linja di der før jeg kommenterte :blink:

 

Men er helt enig med deg Helge. Clichy og traore - samt at Gallas blir vel ett år til. Da er ikke dette det vi er ute etter. Med mindre han kan omskoleres på ett vis?

Link to comment
Share on other sites

ser ikke noen grunn til å betale en masse peng for denne gutten,regner sterkt med at han blir dyr pågrunn av den store interessen.

Synes clichy har vist stor framgang i år,og i traore tror jeg vi har en av di største talentene som er,,synes han virker veldig bra for alderen .

Link to comment
Share on other sites

Ser gjerne enten Bale eller Clichy på kanten jeg. I Eboue og Clichy har vi de vingene vi har savnet, det gjelder bare å ha gode backer til å ta over!

Link to comment
Share on other sites

Ser gjerne enten Bale eller Clichy på kanten jeg. I Eboue og Clichy har vi de vingene vi har savnet, det gjelder bare å ha gode backer til å ta over!

 

di har kanskje godt nok driv og teknikk til å spille ving,men målteften er jo fraværende,kanskje spesielt hos clichy,som bla har en elendig innlegsfot.

håper vi fortsetter med di på back,og på ving i nødstilfeller;)

Link to comment
Share on other sites

Ser gjerne enten Bale eller Clichy på kanten jeg. I Eboue og Clichy har vi de vingene vi har savnet, det gjelder bare å ha gode backer til å ta over!

 

Som en nødløsning pga skadde spillere gjerne...men foretrekker en ving med målteft ala

Pires skal vi kjøpe noe. Vi trenger definitivt ikke en venstreback til med Clichy og Traore der.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...