Jump to content

Gareth Bale


gooner6

Recommended Posts

Ser gjerne enten Bale eller Clichy på kanten jeg. I Eboue og Clichy har vi de vingene vi har savnet, det gjelder bare å ha gode backer til å ta over!

 

Som en nødløsning pga skadde spillere gjerne...men foretrekker en ving med målteft ala

Pires skal vi kjøpe noe. Vi trenger definitivt ikke en venstreback til med Clichy og Traore der.

 

Veldig enig! Aner derimot ikkje om Bale kan spille ving. Han har ein god frisparkfot, men.... Clichy er back! Ving kun som reserveløsning.

Link to comment
Share on other sites

Som en nødløsning pga skadde spillere gjerne...men foretrekker en ving med målteft ala

Pires skal vi kjøpe noe. Vi trenger definitivt ikke en venstreback til med Clichy og Traore der.

 

Støttes helt ut!

 

På den plassen holder vi på Clichy og Traore. Ønsker i likhet med deg en Pires-kloning.

 

Ellers tipper jeg at prisen blir farlig høy på denne Bale. Typisk Spudz å svi av mangfoldige millioner til ingen nytte. :)

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex

Og som vanlig så kaster Tottenham seg etter spillere arsenal har vært interessert i :P Speidersystemet dems består av å følge etter arsenals interesse i spillere skulle man nesten tro.. At Tottenham skulle ønske at de var arsenal er ingen hemlighet, he, he.

Link to comment
Share on other sites

Heheh ja - godt jeg leste den siste linja di der før jeg kommenterte ;)

 

Men er helt enig med deg Helge. Clichy og traore - samt at Gallas blir vel ett år til. Da er ikke dette det vi er ute etter. Med mindre han kan omskoleres på ett vis?

 

skulle gjerne hatt bale men har gått til spurs nå...dvs han har ødelagt karrieren sin :P hater spurs!

Link to comment
Share on other sites

Den linken er nok fem dager gammel. Han er nok klar for Tottenham, stakkars gutt... Hvis magen din tåler det kan du sikkert grave fram en artikkel på hjemmesiden deres.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...