Jump to content

Dirk Kuijt i Liverpool


bergkampje

Recommended Posts

Dirk Kuijt var linket til oss i sommer, og også tidligere. Han har nå alstå endt opp i Liverpool. Ut ifra det jeg så på rykteforumet var det flere av debattantene her som ikke ønsket Kuijt. Jeg var vel en av de eneste som var positiv til han. Så de fleste er vel fornøyde med at han endte opp i Pool, men hva tror dere han kan få til der? Jeg tror selv han kan få en meget brukbar sesong, liverpools mest scorende denne sesongen. Med et forbehold, at han spiller selvfølgelig

Link to comment
Share on other sites

Fowler, Crouch, Bellamy, Kuyt ...... 4 gode grunner til at Liverpool ikke kan vinne ligaen. Gode spillere bevares, men ingen av dem er i nærheten av øverste hylle. Får likevel tro Kuyt er bedre enn hva han fikk vist i VM, for det var nesten latterlig.

 

Registrerer overgangen med likegyldighet og håper jeg ikke får angre den holdningen.

Link to comment
Share on other sites

Tror han kan gjøre det bra, sammen med Bellamy, han blir nok Liverpools toppscorer i år, kanskje flere år.

Men trodde ikke Liverpool skulle hente han med alle de spissene de hadde fra før.

Jeg håpet at han skulle komme før Adebayor kom, men er veldig fornøyd med Emmanuel nå, tror egentlig ikke Wenger hadde han i planene i sommer!

Link to comment
Share on other sites

jeg tror ikke kuyt kommer til å prestere særlig bra i Liverpool. Jeg tror han blir en flopp. Bellamy kommer sikkert til å spille bra, selv om han spiller på Liverpool har han imponert meg i de kampene jeg har sett han spille for Liverpool.

Link to comment
Share on other sites

Fowler, Crouch, Bellamy, Kuyt ...... 4 gode grunner til at Liverpool ikke kan vinne ligaen. Gode spillere bevares, men ingen av dem er i nærheten av øverste hylle. Får likevel tro Kuyt er bedre enn hva han fikk vist i VM, for det var nesten latterlig.

 

Registrerer overgangen med likegyldighet og håper jeg ikke får angre den holdningen.

 

Tror nok kanskje du må bite i deg de der ordene der. Etter min mening er Liverpool solid besatt på spissplass: De har to klassiske måltyver, Kuyt og Fowler, en stor sterk spiss som er flink til å vinne dueller høyt oppe på motstanderens banehalvdel, Crouch og en meget kjapp og dyktig avslutter i Bellamy.

Link to comment
Share on other sites

Jeg mener at Liverpool kan bli gode hvis de kombinerer Bellamys fart og gjennombrudskraft med Kuyts/Crouch' arbeidskapasitet, hodestyrke og evne til å holde på ballen. Bellamy kan også komme seg rundt på kanten for å legge inn til en av de to. Fowler synes jeg ikke holder mål desverre, selv om jeg unner han det!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...