Jump to content

Tippetips!


Wenger

Recommended Posts

Av en eller annen grunn har jeg fått den følelese av at en del på forumet her tipper. Vet ikke helt hvorfor, men sitter i alle fall med den følelsen.. Så hvis du er en av dem som tipper, hva med å komme med tippetipsene dine her?

 

Enten det er singelkamper, eller hele oddslapper.. Tenker da i hovedsak på langoddsen!

 

mottoet til NT er: Fotball er morsommere for den som tipper!

 

og det er jeg helt enig i! Kriblende følelse!

Link to comment
Share on other sites

Det er vel strengt tatt opp til hver enkelt.. Hvis du bare vil legge inn tips kan man det, vil man forklare hvorfor man velger det man gjør kan man gjøre det!

 

Hadde bare vært litt morro og fått litt tips, og gitt litt tips.. Gjøre oss gunnersfans rike vettu;) hehe..

Link to comment
Share on other sites

Tipper der det er best odds. Har dermed en drøss av kontoer. Men det er nok på Bet24 og Betsafe jeg tipper mest.....

 

NT funker til en ting: tippekupongen.

Langoddsen er ikke mye å skryte av spør du meg....

 

Med fare for at det første tipset blir en fiasko, foreslår jeg Strindheim hjemme mot Steinkjer idag. Strindheim har kanskje vært litt under pari i år. Men skal i bunn og grunn være et bedre lag en Steinkjer. Tapet av Ertsaas til Molde har hatt mye å si for Steinkjer. Dessuten er Steinkjer mye bedre hjemme enn borte. Tror på hjemmeseier til 1.70 på Unibet.

 

OBS ! kort tidsfrist.

Link to comment
Share on other sites

Ja snakke om å bærse i skuffen ja, :) alle kampene mine på søndagen gikk inn.

 

Hadde Man Utd, Skeid, Mandals, Chelsea, Bodø, Godset, Aalesu, Brøndby, Barca

alle gikk inn så klart. Men dumme meg klarte å få med TPS finsklag på mandagen.

De møte KUPS som har tapt alle borte kampen, sefølgelig måtte TPS tape mot bånnlage hjemme.

Dæven 11.19 hadde 100 kr på den lappen, nei skal aldri mer ta med et finsklag, gikk glipp av 1119 kr der ja

Link to comment
Share on other sites

Ja snakke om å bærse i skuffen ja, :( alle kampene mine på søndagen gikk inn.

 

Hadde Man Utd, Skeid, Mandals, Chelsea, Bodø, Godset, Aalesu, Brøndby, Barca

alle gikk inn så klart. Men dumme meg klarte å få med TPS finsklag på mandagen.

De møte KUPS som har tapt alle borte kampen, sefølgelig måtte TPS tape mot bånnlage hjemme.

Dæven 11.19 hadde 100 kr på den lappen, nei skal aldri mer ta med et finsklag, gikk glipp av 1119 kr der ja

 

mye av det samma her, men jeg tapte på celtic i stedet! :)

 

 

og nataz: første tipset blir kjempeklart! bra tipsa, men som du skrev noe kort frist, så rakk ikke å tippe på dem, men nå har jeg trua på tipsa dine framover:P hehe..

Link to comment
Share on other sites

Ja snakke om å bærse i skuffen ja, :) alle kampene mine på søndagen gikk inn.

 

Hadde Man Utd, Skeid, Mandals, Chelsea, Bodø, Godset, Aalesu, Brøndby, Barca

alle gikk inn så klart. Men dumme meg klarte å få med TPS finsklag på mandagen.

De møte KUPS som har tapt alle borte kampen, sefølgelig måtte TPS tape mot bånnlage hjemme.

Dæven 11.19 hadde 100 kr på den lappen, nei skal aldri mer ta med et finsklag, gikk glipp av 1119 kr der ja

 

mye av det samma her, men jeg tapte på celtic i stedet! :)

 

 

og nataz: første tipset blir kjempeklart! bra tipsa, men som du skrev noe kort frist, så rakk ikke å tippe på dem, men nå har jeg trua på tipsa dine framover:P hehe..

 

Takk, det gikk rett hjem det.

 

Sorry for kort tidsfrist, men jeg rakk det ikke før.

Link to comment
Share on other sites

Det beste er å sette opp en vinn/vinn situasjon:

Tipp på at Man U, Pool og Chelsea vinner kampene sine. Hvis alle vinner, casher du inn, hvis ikke har en av rivalene tapt poeng og det gjør dermed ikke noe at du tapte pengene :(

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Jeg har ikke noe tippetips, men en liten tippehistorie fra sist CL-runde som jeg føler passer inn her.

 

Jeg hadde analysert kampene og bestemt meg for hva jeg skulle velge: FCK - Benfica U, Hamburg - Arsenal B og Portu - Moskva U. Jeg hadde ikke regnet ut oddsen, men jeg tror den lå over småpene 20. Ettersom jeg aldri liker å tippe U på oddsen bestemte jeg med bare for å bare satse 30 kr.

 

Så trasket jeg opp til Kiwi butikken oppe i gata - 5 minutter før fristen gikk ut. Vel oppe fant jeg fram arkene mine og skulle til å fylle inn papiret som skulle gi meg penger for det harde analysestrevet. Men problemet var at det ikke lå noen penner ved "tippesentralen." Derfor spurte jeg han som stod i kasse, men han hadde heller ikke. Ikke hadde jeg med meg pen heller, ettersom jeg regna med at de skulle ha en der oppe. Så det endte med at jeg ikke fikk tippa - og at jeg såklart ville vunnet dersom de hadde hatt penn :D

 

Moral: Ta med penn når du skal tippe!!!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Eg vant 10 000!

 

Hadde 11 rette var ett kryss fra å vinne 134 000!

 

Surt :P

 

Allså 12 rette måtte eg hatt for å vinne CA 134 000

Det kan vel tenkast at dersom du hadde truffe på den du bomma på så hadde fleire med deg også gjort det, eventuelt færre. Dermed kunne premien blitt høgare, eventuelt lavare for 12 rette om du hadde hatt rett! :)

Link to comment
Share on other sites

Min kupong for helga er:

 

Celta - Valencia B

Getafe - Real Madrid B

Sampdoria - Milan B

Tromsdalen - Bodø/Glimt B

Totalodds: 13,93

 

Ellers er min "crazy-bet" denne helga:

Ham Kam - Rosenborg H

Stabæk - Start U

Molde - VIF U

Sandefjord - Lillestrøm U

Lyn - Brann U

Totalodds: 534

 

Anbefaler ingen å spille den siste, men går den inn, så blir det tur til Emirates for pengene (satsa ein heil 10-er)! :P

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Eg tipper sånn 12 kamper:D Har vinni 10,000 ein gang, men spiller på far sitt kort!

Hadde 11` rett, hadde det ikkje vert for Sheffild U så hadde eg hatt 12`rett, og vinni 137,000 det var kjiiiiipt :D

 

Men det er 2-3 år siden!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...