goonalicious Posted August 17, 2006 Report Share Posted August 17, 2006 Er vel ikke bare jeg som er spent Forresten. Hvor har dere fra Trondheim tenkt å se kampene fremover? Link to comment Share on other sites More sharing options...
taugooneren Posted August 17, 2006 Report Share Posted August 17, 2006 Er vel ikke bare jeg som er spent Forresten. Hvor har dere fra Trondheim tenkt å se kampene fremover? Jeg er da ikke trønder, men kan ikke dere fra Trondheim se på Canal+? Det er ihvertfall det vi her nede i sør- Norge gjør Link to comment Share on other sites More sharing options...
nataz Posted August 17, 2006 Report Share Posted August 17, 2006 Jeg bor i Trondheim. Var vel for det meste på Kings Cross i byen før. Men det finnes jo ikke lenger. Så det er vel kanskje Tree Lions som er samlingssted for Gooners nå for tia? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniel Posted August 17, 2006 Report Share Posted August 17, 2006 Kan ikke vente til seriestart og se Arsenal knuse Villa og samtidig se Spurs tape.. Er fra sørlandet og ikke fra Trondheim, men ser jo på Canal Pluss! Link to comment Share on other sites More sharing options...
taugooneren Posted August 17, 2006 Report Share Posted August 17, 2006 Kan ikke vente til seriestart og se Arsenal knuse Villa og samtidig se Spurs tape.. Er fra sørlandet og ikke fra Trondheim, men ser jo på Canal Pluss! Jeg og, men jeg er fra vest og ser alle Arsenal's kamper på Canal+. Hva mener du, goonalicious med å spør hvor trønderene kommer til å se kampene framover, har dere ikke Canal+ i nord, eller? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Imerslundinho Posted August 17, 2006 Report Share Posted August 17, 2006 Jeg tror nok Goonalicious mener hvilken pub de skal dra på for å se kamper... Link to comment Share on other sites More sharing options...
mmaelan Posted August 17, 2006 Report Share Posted August 17, 2006 Kampen vises på Bokken på Ålgård.Det fine med den puben er at unger ifølge med foreldre får se.Der ser jeg mine Arsenalkamper. Link to comment Share on other sites More sharing options...
taugooneren Posted August 17, 2006 Report Share Posted August 17, 2006 Jeg tror nok Goonalicious mener hvilken pub de skal dra på for å se kamper... Ja vel..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Larsenal76 Posted August 17, 2006 Report Share Posted August 17, 2006 Er vel ikke bare jeg som er spent Forresten. Hvor har dere fra Trondheim tenkt å se kampene fremover? Kampene sees på puben Three lions www.threelions.no dougie er daglig leder der. Hvis du henvender deg til han eller Will, så kan du melde deg inn i supporter gjengen der, og få rabater på kamdag. Hvis det er noe ellers du lurer på der, så står det en link til de forskjellige supporter gjengene der, og du sender sp.mål til han. han heter forøvrig Espen Tideman Link to comment Share on other sites More sharing options...
nataz Posted August 17, 2006 Report Share Posted August 17, 2006 Da blir det Tree Lions fremover Link to comment Share on other sites More sharing options...
jonney Posted August 17, 2006 Report Share Posted August 17, 2006 Fre vestlandet eg og ser alle kampene på C+. Arsenal kommer til å vinne i helgen. Guaranteed Link to comment Share on other sites More sharing options...
goonalicious Posted August 18, 2006 Author Report Share Posted August 18, 2006 til de som tippet pub: Helt riktig! har forresten ikke Canal+ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenal90 Posted August 18, 2006 Report Share Posted August 18, 2006 Har ikke TVNorge kjøpt seg rettighetene til første runde pga. sponsorer? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnus87 Posted August 18, 2006 Report Share Posted August 18, 2006 Har ikke TVNorge kjøpt seg rettighetene til første runde pga. sponsorer? Jeg tror det er promotering for Canal +. Samma kan det være, for uansett vises arsenal 16.00 på tvnorge i morra :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.