Jump to content

Spisser


Eboue

Recommended Posts

Nå mener mange at vi har så ekstremt mange på spissplass.. har vi egentlig det?

 

Spissene:

Henry

Adebayor

[Aliadiere]

[bendtner]

[Lupoli]

[stokes]

 

Eks-spissene:

v.Persie

Walcott

[Reyes?]

 

....Har vi så mange klassespisser after all?

 

Okay, vi har grei backup i de i parantes som spisser, samt. RvP, Walcott og Josè som alle også kan spille spiss.. men hva med en spiss til som er fullt og helt spiss. Jeg synes ikke vi skal ta for lett på det og bare tenke at vi har mange spisser før vi har sett på hva vi egentlig skriver.

 

Nå tror jeg Ali har en gjennombruddssesong foran seg, og jeg håper han får til noe, men utenom det så mener jeg at det kun er Adè og Titi som er spisser til "heltid"..

 

 

Men så gjenstår det å se hva dere mener om hvem som er spisser og hvem som er vinger?

Link to comment
Share on other sites

Nå mener mange at vi har så ekstremt mange på spissplass.. har vi egentlig det?

 

Spissene:

Henry

Adebayor

[Aliadiere]

[bendtner]

[Lupoli]

[stokes]

 

Eks-spissene:

v.Persie

Walcott

[Reyes?]

 

....Har vi så mange klassespisser after all?

 

Okay, vi har grei backup i de i parantes som spisser, samt. RvP, Walcott og Josè som alle også kan spille spiss.. men hva med en spiss til som er fullt og helt spiss. Jeg synes ikke vi skal ta for lett på det og bare tenke at vi har mange spisser før vi har sett på hva vi egentlig skriver.

 

Nå tror jeg Ali har en gjennombruddssesong foran seg, og jeg håper han får til noe, men utenom det så mener jeg at det kun er Adè og Titi som er spisser til "heltid"..

 

 

Men så gjenstår det å se hva dere mener om hvem som er spisser og hvem som er vinger?

van Persie er nok 100 % spiss. Det er ikkje ofte han har spelt ving i Arsenal. Så då har vi i alle fall tre klassespissar. Sjølvsagt skulle vi gjerne hatt ei verdsstjerne til, men då hadde anten van Persie eller Adebayor eller kanskje til og me begge gått lei og ville ynskje seg bort. Talenta har vi dessuten, og om berre ein av dei slår til, så er vi der.

 

Det er heilt klart andre lagdelar enn angrepet som trengs styrking før det.

Link to comment
Share on other sites

Ja, det er så sant.

 

Men RvP har vel ikke fått prøvd seg som ving i Arsenal, men på landslaget brillierte han på høyrekanten! La ham i det minste få prøve seg.

 

Men som sagt så håper og tror jeg på Aliadiere denne sesongen. Hvis han får prøve seg litt og får litt tid på seg så kan han bli en hit.. han har ihvertfall utmerka seg i Pre-season i år, og har høyere klasse enn de fleste der, kanskje utenom et par i forsvarsrekka og Hleb.

Både Bendtner og Lupoli kan også komme med tiden, men ingen av de kommer nok til å få noe særlig med spilletid bortsett fra Carling Cup.

Link to comment
Share on other sites

Ser ikke helt poenget med å sette VP på vingen.Der har vi nok

av konkurranse fra før av og VP er en klassespiss unngår han skader.

 

Aladiere...vel....tror det ikke før jeg ser det.

Link to comment
Share on other sites

Ser ikke helt poenget med å sette VP på vingen.Der har vi nok

av konkurranse fra før av og VP er en klassespiss unngår han skader.

 

Aladiere...vel....tror det ikke før jeg ser det.

Har heller ikke tenkt på RvP på vingen før v.Basten så det i VM... han var jo fantastisk der ute, og jeg vil kanskje bruke Rosicky offensivt litt lenger inn i midten, så derfor blir det ikke alt for mye konkurranse på vingen allikevel.

 

Da har du ikke sett noen Pre-season kamper til nå! Gjør det.. han [Ali] er svært på hugget, viser teknikk og fart, mangler bare litt selvtillit i avsluttningene så er han en klassespiss.

Link to comment
Share on other sites

...det er vell på tide og selge noen! Aliadiere? :huh:

Nei!

 

Aladiere har talent uten tvil men problemet er at hver det gjelder så blir han skada.

Spørsmålet er om han har god nok fysikk for PL.Og der er jeg meget usikker.

Link to comment
Share on other sites

Aliardiere burde egentlig ha brukt opp skade kvota si på mange år. Jeg har tro på han, er ikke sikkert det er så mange andre men.

Dette blir helt klart en veldig viktig sesong for Ali. Enten slår han gjennom i løpet av sesongen, eller så tror jeg han dessverre blir nødt til å finne seg en ny klubb. Har alltid hatt troa på Jeremie og håper han skal få gjennombruddet sitt i år, og ikke minst unngår skader.

Link to comment
Share on other sites

Aliardiere burde egentlig ha brukt opp skade kvota si på mange år. Jeg har tro på han, er ikke sikkert det er så mange andre men.

Dette blir helt klart en veldig viktig sesong for Ali. Enten slår han gjennom i løpet av sesongen, eller så tror jeg han dessverre blir nødt til å finne seg en ny klubb. Har alltid hatt troa på Jeremie og håper han skal få gjennombruddet sitt i år, og ikke minst unngår skader.

 

Jeg synes at Walcott, Lupoli og Bendter skal få sjansen framfør Ali ettersom han har fått så mange sjanser før. Han var ikke god i fjor, men Wenger knows......

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...