Eboue Posted June 15, 2006 Report Share Posted June 15, 2006 Burde vel nærme seg neste herlige utgave av TGP snart? Link to comment Share on other sites More sharing options...
arsenalfc Posted June 15, 2006 Report Share Posted June 15, 2006 Kommer verdens beste blad i morra da eller kom ikke i dag men men da har jeg noe å glede meg til da Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patryk2402 Posted June 16, 2006 Report Share Posted June 16, 2006 Håper det er masse om Emirates stadium:D og masse om verdens beste stadion(Highbury).. Minner folkens, Minner:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ansvarlig redaktør Posted June 16, 2006 Report Share Posted June 16, 2006 Bladet ble postlagt i dag. Er nok ikke masse om Emirates, det venter vi med. Men det er en del om Highbury Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patryk2402 Posted June 17, 2006 Report Share Posted June 17, 2006 Yess.. Dere redaktører gjør livet vårt til en drøm:P Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sindre Posted June 21, 2006 Report Share Posted June 21, 2006 Det er ei bok. Fantastisk stykke arbeid. Link to comment Share on other sites More sharing options...
arsenalboy1993 Posted June 21, 2006 Report Share Posted June 21, 2006 Noen som har fått tgp i dag Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eboue Posted June 21, 2006 Author Report Share Posted June 21, 2006 Har ikke fått det enda... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daddy Cool Posted June 21, 2006 Report Share Posted June 21, 2006 Bare 194 sider.... for en nedtur Link to comment Share on other sites More sharing options...
arsenalfc Posted June 21, 2006 Report Share Posted June 21, 2006 Ett BRAAA blad..elsker det bladet... Link to comment Share on other sites More sharing options...
arsenalboy1993 Posted June 21, 2006 Report Share Posted June 21, 2006 Fikk bladet i dag, KJEMPEBRA blad Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charlie George Posted June 21, 2006 Report Share Posted June 21, 2006 Fy f...! Noe av det råeste jeg har sett på lang tid. Dette var ikke noe medlemsblad, men et medlemsblad! Innholdet ser som vanlig veldig bra ut. Flott innsats folkens!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniel Posted June 22, 2006 Report Share Posted June 22, 2006 Kjempe bra blad, nesten 200sider og kjempe fin plakat. Beste til nå uten tvil. Må jo være beste supporter-blad i Norge!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
kizzan Posted June 22, 2006 Report Share Posted June 22, 2006 Fantastisk blad! var nesten en bok! Link to comment Share on other sites More sharing options...
arsenalboy1993 Posted June 22, 2006 Report Share Posted June 22, 2006 Fantastisk blad! var nesten en bok! Det var en bok Link to comment Share on other sites More sharing options...
colargol Posted June 23, 2006 Report Share Posted June 23, 2006 Må bare få takke de som gjør en fantastisk innsats med TGP. Virkelig godt jobbet, respekt. Dette var ikke et blad, men en bok. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bergkampboy Posted June 23, 2006 Report Share Posted June 23, 2006 Herlig blad (bok)! Kanskje det beste på de ti årene jeg har vært medlem! Keep on the good work! Link to comment Share on other sites More sharing options...
mmaelan Posted June 23, 2006 Report Share Posted June 23, 2006 Et eksepsjonelt bra medlemsblad.Mye bra lesestoff. Kjekt å se igjen Brian Talbot... Noe av det beste TGP bladet jeg har sett. All honnør til redaktørene! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eboue Posted June 23, 2006 Author Report Share Posted June 23, 2006 Dette var det klasse over! Liker så og si alt dere skriver om her, og jeg er langt fra ferdig med å lese ut denne pocket-boka her! Takker så veldig meget for nok et herlig blad! Tuusen takk! Synes alle på forumet, siden alle nå er medlemmer av supporterklubben og mottar TGP, burde skrive en takk til de som lager bladet! Link to comment Share on other sites More sharing options...
arsenalboy1993 Posted June 23, 2006 Report Share Posted June 23, 2006 Dette var det klasse over! Liker så og si alt dere skriver om her, og jeg er langt fra ferdig med å lese ut denne pocket-boka her! Takker så veldig meget for nok et herlig blad! Tuusen takk! Synes alle på forumet, siden alle nå er medlemmer av supporterklubben og mottar TGP, burde skrive en takk til de som lager bladet! Helt enig med deg Helmik'n Jeg takker alle som har hjulpet til med TGP Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jens Posted June 23, 2006 Report Share Posted June 23, 2006 Et eksepsjonelt bra medlemsblad.Mye bra lesestoff. Kjekt å se igjen Brian Talbot... Noe av det beste TGP bladet jeg har sett. All honnør til redaktørene! Kan bare henge meg på denne. Tror dette er et av de beste TGP jeg har lest Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haraldac Posted June 24, 2006 Report Share Posted June 24, 2006 Flott blad som alltid. Propfullt av gode artikler, intervjuer, bilder osv. Noe å kose seg med utover sommeren dette. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nataz Posted June 25, 2006 Report Share Posted June 25, 2006 Fantastisk Blad!!! Beste utgaven jeg har sett.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ulfagrafr Posted June 30, 2006 Report Share Posted June 30, 2006 Eg har nå rukket i kikke i det, og føler eg må ofre nokre minutta av livet mitt for å gi personane bak bladet honnøren dei fortener. Superbra blad! Link to comment Share on other sites More sharing options...
bergkampje Posted July 1, 2006 Report Share Posted July 1, 2006 rimelig digg blad. Var lite med dårlige artikeler, tross et par unødvendige. Allikvel veldig imopnert over bladet, trodde ikke mine egne øyet da jeg så bladet, så bøst som det var. Jaja, koste meg med det et par dager, lest ut nå, men veldig bra blad. Stå på videre! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.