Jump to content

England i VM


Richardinho

Recommended Posts

Eg har hatt store forventninger til England til dette VM . Må si eg e ganske skuffet over spillet deres , det e altfor mange langpasninger som det blir bare skit ut av . Laget e jo full av kvaliteter , så det skulle ikke være noe problem og underholde i stor grad .

 

Man underholder ikke i gruppespillet, man kvalfiserer seg til videre spill.

Link to comment
Share on other sites

England er som forventa for min del. Svake. Dei kjem seg til kvarten, men då møter dei for første gong kvalifisert motstand og ryk ut.

 

Eg hadde forventa meir av England enn dei har bevist til no, men dei har vunne begge kampane og har holdt nullen bakover, men mot svakare motstand som kjempe energisk.

 

Kampen mot Sverige kjem til å vise oss kor landet ligg.

Link to comment
Share on other sites

England er som forventa for min del. Svake. Dei kjem seg til kvarten, men då møter dei for første gong kvalifisert motstand og ryk ut.

Er enig i dette.

 

Jeg synes England de siste 10 årene har vært veldig oppskrytt som fotballag. Spillere som Beckham, Gerrard, Lampard holder et lavt nivå når de ikke omringes av stjernespillere i eget klubblag.

 

England ryker som forventet rimelig tidlig i play-ofen

Link to comment
Share on other sites

Da ble det Tyskland-Sverige og England-Ecuador i to av 8-delsfinalene. England var litt heldige som ikke tapte mot Sverige som var klart best i andre omgangen og hadde 2 skudd i tverrligger, i tillegg til å ha flere gode sjanser til å dra seieren i land. England gjorde den samme "feilen" nok en gang, og la seg altfor langt bakpå etter en god 1. omgang. Tror dette nok en gang kommer til å bli Englands bane i VM og at de fort kan ende med å ryke ut mot Ecuador. Håper de kommer seg videre fra den kampen, og at vi snart får se Walcott spille! Syns det er så idiotisk av Ericsson å ikke la ham få slippe til. Har aldri likt "Svennis" og liker ham bare mindre og mindre for valgene hans. For hva er vitsen med å ta ut Walcott når han ikke får slippe til? Ville det ikke da vært bedre å ta med en D. Bent som har hatt en god sesong, eller en J. Defoe som utvilsomt er blant Englands beste spisser??

Link to comment
Share on other sites

Brazil vs England :

 

Ronaldino goes into the Brazilian changing room to find all his teammates looking a bit glum.

 

"What's up?" he asks.

 

"Well, we're having trouble getting motivated for this game. We know it's important but it's only England.

 

They're sh*te and we can't be bothered".

 

Ronaldino looks at them and says "Well, I reckon I can beat these by myself, you lads go down the pub."

 

So Ronaldino goes out to play England by himself and the rest of the Brazilian team go off for a few jars.

 

After a few pints they wonder how the game is going, so they get the landlord to put the teletext on. A big cheer goes up as the screen reads "Brazil 1 - England 0 (Ronaldino 10minutes)". He is beating England all by himself!

 

Anyway, a few more pints later and the game is forgotten until someone remembers "It must be full time now, let's see how he got on". They put the teletext on.

 

"Result from the Stadium "Brazil 1 (Ronaldino 10 minutes) - England 1 (Crouch 89 minutes)".

 

They can't believe it, he single handedly got a draw against England!!

 

They rush back to the Stadium to congratulate Ronaldino. They find him in the dressing room, still in his gear, sat with his head in his hands.

 

He refuses to look at them. "I've let you down, I've let you down."

 

"Don't be daft, you got a draw against England, all by yourself. And they only scored at the very, very end!"

 

"No, No, I have, I've let you down... I got sent off after 12 minutes

Link to comment
Share on other sites

England har vært et sørgelig skue i dette VM og har med all tydlighet vist at laget er milevis unna det nivå som skal til for å vinne et VM. England har mange gode spillere, men likevel mange svake punkter. Det er ut lag uten balanse. Det er bare et faktum, men noen kan da gå med ryggen rak. Uten å kommetere enkeltspillere i særlig grad vil jeg bare gi Ashley Cole og Owen Hargreaves honnør for sin innsats i dagens kamp og mesterskapet som helhet. Well done lads, dere var Englands beste spillere i Tyskland.

Link to comment
Share on other sites

Det var en feilaktig utvsining..han blir jo dratt og rivi i i 3sek før..vis dommeren hadde blåst på rette tidspunktet så hadde det ikke skjedd..

 

er så utrolig skuffa nå :)

 

Feilaktig? Du sparker ikke folk i ballene uten å få rødt kort. Rooney er en idiot!

Link to comment
Share on other sites

Har mine mistanker om at det vil fortsette på samme viset. Har liten tro på McClaren som landslagssjef. Det har vel vært snakket om i det vide og brede, men med de midtbanespillerne så burde det da søren meg gå an å få til litt bedre spill. Og hvor ble det av alle suserne som Lampard og Gerrard sender avgårde til vanlig? Tror halve troppen til England tok ferie før de dro til Tyskland. Jeg hadde håpet på bedre spill og at England skulle kommes seg lengre, men med det engelske spillet i dette VM kan det være det samme.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...