arsenal_1886 Posted July 18, 2006 Report Share Posted July 18, 2006 Noen som gidder å lage en til meg med bilde av bergkamp med emirates i bakgrunn og foran skal det stå: ..........22. Juli 2006.......... ......The end of a star........ ................and................. The start of somthing new. ....EMIRATES STADIUM..... ..Takk for alt BERGKAMP.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
afc1886 Posted July 19, 2006 Report Share Posted July 19, 2006 Kan du lage ein med Walcott,Reyes,Henry og Fabregas i aksjon i dei nye draktene med Emirats Stadium i bakrunn. Hadde vore kult om du hadde fått da til Link to comment Share on other sites More sharing options...
arsenal_1886 Posted September 4, 2006 Report Share Posted September 4, 2006 Trenger en bakgrunn på skole-pc'n. Noen som har lyst til å prøve seg? Kun ett kriterie...Den skal ha arsenal som tema. Noen som vil lage? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kje_simen Posted September 12, 2006 Report Share Posted September 12, 2006 Noen som kunne lagd et til meg med Hleb som gjør en finte eller noe sånt og Emirates i bakgrunnen?? Ta også med ordene: "Aleksander Hleb" På forhånd takk!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
OleKristian Arsenal 4ever Posted September 12, 2006 Report Share Posted September 12, 2006 Hadde d gått og lagd en til meg med list over spillerne og trenere og draktnummer og sånt???? Link to comment Share on other sites More sharing options...
afc1886 Posted September 12, 2006 Report Share Posted September 12, 2006 Kan du lage ein med Henry, Fabregas, Walcott og emirates stadion i bakgrunnen skreiv feil meinte bare emirates i bakgrunnen og spelarene foran Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenal the best Posted September 15, 2006 Report Share Posted September 15, 2006 Kan du lage en til meg med Walcott og rosicky, der det står the best players in the world. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tonymontana Posted September 15, 2006 Report Share Posted September 15, 2006 Har du lyst å lage en med en gjeng med gamle helter og THOF i bakgrunnen. Gjerne bilder av jubelscener med spelerane.. Eg tenker på spelera som spelte i Adams si storheitstid. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mmaelan Posted September 18, 2006 Report Share Posted September 18, 2006 Kunne tenkt meg en med utsiden til Emirates stadion. 2 Arsenal emblem nederst under hver ytterside. Teksten under stadion:The new Home of Football og under der igjen: The Emirates. Klarer du på en fin måte å 'gravere' inn bilder som går i ett med bygningen av Adams og Bergkamp på hver side av stadion. La og fargetoningen av stadion være gråblå. Klarer du dette er jeg meget imponert. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tonymontana Posted October 16, 2006 Report Share Posted October 16, 2006 Har det blitt på produksjonen av wallpapers og signaturer? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eboue Posted October 16, 2006 Report Share Posted October 16, 2006 Jeg personlig er ikke så ekstremt aktiv på denne siden i det siste, og jeg har ikke hatt tid, og helsa har vært så som så. Kan prøve å få se hva jeg kan få laget fremover, men kan desverre ikke love noe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
afc1886 Posted October 17, 2006 Report Share Posted October 17, 2006 Kan du lage ein med Henry, Fabregas, Walcott og emirates stadion i bakgrunnen skreiv feil meinte bare emirates i bakgrunnen og spelarene foran Kan du lage denne bare med Rosicky i tilleg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eboue Posted December 31, 2006 Report Share Posted December 31, 2006 Har ikke tid til å ta alle requestene her inne, så jeg tenkte at jeg kunne lage en ARSENAL NORWAY Wallpaper, slik at alle kanskje kan bli fornøyde! http://img71.imageshack.us/img71/2484/wallpaperascnuo5.png Du finner den i linken over der! Du kan gjnerne si hva du synes om den, og si fra hvis du har noen tips til forbedring av den! Link to comment Share on other sites More sharing options...
kje_simen Posted December 31, 2006 Report Share Posted December 31, 2006 Har ikke tid til å ta alle requestene her inne, så jeg tenkte at jeg kunne lage en ARSENAL NORWAY Wallpaper, slik at alle kanskje kan bli fornøyde! http://img71.imageshack.us/img71/2484/wallpaperascnuo5.png Du finner den i linken over der! Du kan gjnerne si hva du synes om den, og si fra hvis du har noen tips til forbedring av den! Jeg synes den er kjempefin jeg Jeg har den som bakgrunn nå Men du kunne kanskje ha forstørret alt det i midten litt, men uansett er den bra. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunner18 Posted December 31, 2006 Report Share Posted December 31, 2006 Har ikke tid til å ta alle requestene her inne, så jeg tenkte at jeg kunne lage en ARSENAL NORWAY Wallpaper, slik at alle kanskje kan bli fornøyde! http://img71.imageshack.us/img71/2484/wallpaperascnuo5.png Du finner den i linken over der! Du kan gjnerne si hva du synes om den, og si fra hvis du har noen tips til forbedring av den! Bra jobb Helmik'n Kjempefin layot. Eier skriverbords-bakgrunnen min nå Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eboue Posted January 1, 2007 Report Share Posted January 1, 2007 Jeg er glad dere liker den, og det er morsomt at dere bruker den som skrivebordsbakgrunn! Men jeg har forbedret[?] den nå. Vet ikke om dere synes det, eller i det hele tatt ser noen store forskjeller, men jeg har forbedret en del imo. http://img214.imageshack.us/img214/2976/wa...erascnv2lo8.png Link to comment Share on other sites More sharing options...
arsenalfc Posted January 1, 2007 Author Report Share Posted January 1, 2007 har prøvd meg på en versjon jeg også..Det gikk litt fort så det er nok litt slurv..v2 kommer senere. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kje_simen Posted January 1, 2007 Report Share Posted January 1, 2007 har prøvd meg på en versjon jeg også..Det gikk litt fort så det er nok litt slurv..v2 kommer senere. Jeg synes din også var bra, spesielt det du har fikset med storskjermen og de reklameskiltene foran radene (vet ikke helt hva jeg skal kalle det).Gleder meg til v2 Men nå har jeg et lite dillemma: Skal jeg bruke Helmik`n sin eller Rohino sin? Link to comment Share on other sites More sharing options...
arsenalfc Posted January 1, 2007 Author Report Share Posted January 1, 2007 du får bruke en annenhver dag da vettu:P Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunner18 Posted January 1, 2007 Report Share Posted January 1, 2007 har prøvd meg på en versjon jeg også..Det gikk litt fort så det er nok litt slurv..v2 kommer senere. Kjempebra! Begge var like fine. Spørsmålet er hvilken ejg skal bruke, hehe DU og Hemlik'n er virkelig gode med adobe!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
arsenalfc Posted January 1, 2007 Author Report Share Posted January 1, 2007 Bra dere syns det. Men vis jeg skal si sannheten så brukte jeg bare 5 min på den wallpaperen. Og det er vell den 3 eller 4 Wallpaperen jeg har lagd på 2 år:P Link to comment Share on other sites More sharing options...
Imerslundinho Posted January 1, 2007 Report Share Posted January 1, 2007 Takk for en fantastisk flott bakgrunn Rohino! Link to comment Share on other sites More sharing options...
arsenalfc Posted January 1, 2007 Author Report Share Posted January 1, 2007 Versegod .. bra dere liker den. Link to comment Share on other sites More sharing options...
arsenalfc Posted January 2, 2007 Author Report Share Posted January 2, 2007 Her er v2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Birger Posted January 2, 2007 Report Share Posted January 2, 2007 Jeg syntes begge var knall bra. Helmik'n sin bakgrunn bruker jeg, men Rohino sin var også kul! Så takk for ein kjempe kul bakgrunn Helmik'n og Rohino! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.