Jump to content

Wallpapers.


arsenalfc

Recommended Posts

  • Replies 154
  • Created
  • Last Reply

Ny WP fra meg...

 

~THEO WALCOTT

 

Si gjerne hva dere synes!:) Og så har dere looov til å bruke den som skribvebordsbakgrunn om dere ønsker! Hihi! :D

 

Sinnsykt kul! Men det går ikke an og bruke den som bakgrunn :S Når jeg har lagret den så skal jeg se på det feks. og da viser det bare hvit, og hvis jeg trykker "bruk som skrivebordsbakgrunn" så blir bakgrunnen helt svart :S

Link to comment
Share on other sites

Ny WP fra meg...

 

~THEO WALCOTT

 

Si gjerne hva dere synes!:) Og så har dere looov til å bruke den som skribvebordsbakgrunn om dere ønsker! Hihi! :D

 

Sinnsykt kul! Men det går ikke an og bruke den som bakgrunn :S Når jeg har lagret den så skal jeg se på det feks. og da viser det bare hvit, og hvis jeg trykker "bruk som skrivebordsbakgrunn" så blir bakgrunnen helt svart :S

 

Hm...snodig!

Det kan ha noe med deviantART [hosten] å gjøre.

IMAGESHACK VERSJON

Link to comment
Share on other sites

Takker til alle som bruker den til bakgrunn! Er veldig gøy å vite at noen har et bilde som er laget av meg, som bakgrunnsbilde!:ph34r:

 

Kan hende jeg lager enda en versjon av denne snart.. synes den mangler det siste for at den skal bli enda bedre.. Vent i spenning!xD

Link to comment
Share on other sites

Nydelig WP =) Rett som bakgrunns bilde :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Gøy at folk likte den forrige..

Derfor laget jeg enda en! [lager jo uansett da, men ekstra gøy når jeg får positiv tilbakemeld.]

 

Emmanuel Adebayor ~ Wallpaper

 

btw kan jeg slenge med noen andre jeg har laget bare for moro skyld.

 

The Ozonlayer is Breaching ~ Large piece

The Fellowship Enters Moria ~ Digital tegning

Gothic Weirdstyle ~ Large piece

Evil Approaches ~ Digital tegning

Forgotten Memories ~ Large piece

Underwater Mystery ~ Large piece <- min beste synes jeg

 

Hva synes dere?

Link to comment
Share on other sites

De er jo drit kule,nå har jeg byttet bakgrunn igjen :)

Nå valgte jeg den siste...

 

Å.. den siste til bakgrunn faktisk! Altså den underwater greia? Eller Adè?

Hvis det er underwater, hvordan fikk du tilpasset den til skrivebordet ditt? Den er jo alt for smal? Men veldig fett at du liker dem!:D

 

Hm..Rosicky wallpaper? Hm. Jeg finner ikke noen bilder der hele kroppen hans viser som er store nok. Hvis noen kunne funnet det, hadde jeg laget gladelig, for Tòmas er min favorittspiller!<3

 

Flere kommentarer på bildene btw? Imers eller Kizzan kanskje?^^

Link to comment
Share on other sites

De er jo drit kule,nå har jeg byttet bakgrunn igjen :w00t:

Nå valgte jeg den siste...

 

Å.. den siste til bakgrunn faktisk! Altså den underwater greia? Eller Adè?

Hvis det er underwater, hvordan fikk du tilpasset den til skrivebordet ditt? Den er jo alt for smal? Men veldig fett at du liker dem!:wub:

 

Hm..Rosicky wallpaper? Hm. Jeg finner ikke noen bilder der hele kroppen hans viser som er store nok. Hvis noen kunne funnet det, hadde jeg laget gladelig, for Tòmas er min favorittspiller!<3

 

Flere kommentarer på bildene btw? Imers eller Kizzan kanskje?^^

 

Den ble litt liten,men likte den så godt ;)

Nå mener jeg den undervann's greia. Godt jobbet!

Link to comment
Share on other sites

Jeg må si jeg er meget imponert Helmik'n! Selv sliter jeg med wallpapers, har aldri skjønt åssen man greier å få de bra... Kunne trengt litt tips der, men bruker du mye tegnebrettet nåt du holder på? skal kjøpe til sommeren. Du kommer til å blir ufattelig god!

Link to comment
Share on other sites

Ok Hermz..:w00t: Gøy at du likte den!;)

 

Takk Kizzan!

Hm... jeg bruker ikke tegnebrettet så mye når jeg lager WP's og LP's. Men når det er Digitale malerier bruker jeg dem selvfølgelig hele tiden da.. Jeg orker ikke å lage tut aaakkurat nå, men kan hende det kommer, og det er vanskelig å forklare hvordan jeg gjør på kort tid..

Men hvis det er noe eksakt du lurer på, må du bare spørre, selvfølgelig! Gjelder deg også, Imers! :wub: [og andre Photoshopglade folk^^]

 

Laget en ny en tidligere, så tenkte jeg kunne legge den også ut.

 

ROBIN van PERSIE ~ wallpaper

 

Bruk i vei for de som vil..^^ Ble ikke så veldig fornøyd med akkurat denne men. Til de som evt vil bruke den, har jeg en større versjon liggende, hvis dere vil ha høyere oppløsning.

Link to comment
Share on other sites

Ok Hermz..:D Gøy at du likte den!:D

 

Takk Kizzan!

Hm... jeg bruker ikke tegnebrettet så mye når jeg lager WP's og LP's. Men når det er Digitale malerier bruker jeg dem selvfølgelig hele tiden da.. Jeg orker ikke å lage tut aaakkurat nå, men kan hende det kommer, og det er vanskelig å forklare hvordan jeg gjør på kort tid..

Men hvis det er noe eksakt du lurer på, må du bare spørre, selvfølgelig! Gjelder deg også, Imers! :) [og andre Photoshopglade folk^^]

 

Laget en ny en tidligere, så tenkte jeg kunne legge den også ut.

 

ROBIN van PERSIE ~ wallpaper

 

Bruk i vei for de som vil..^^ Ble ikke så veldig fornøyd med akkurat denne men. Til de som evt vil bruke den, har jeg en større versjon liggende, hvis dere vil ha høyere oppløsning.

Synes den var kjempefin, jeg! :D

 

Stor versjon, takk ;)

Link to comment
Share on other sites

Til de som vil ha stor versj.. please legg meg til på msn: mh_arsenal@hotmail.com. Den er litt for stor for hostene jeg bruker.

 

Men før du tar i mot den store, sjekk først ut den nyeste wallpaperen min. Den synes ihvertfall jeg er mye bedre enn RvP'en.

 

Denne gangen er det Rosicky som er motiv.

 

Tomas Rosicky wallpaper

Link to comment
Share on other sites

Fikk lyst til å gi noen Comments Helmik`n

RVP:

Syns det er ett nydelig konsept. Etter min mening litt harde kontraster i bakgrunnen som gjør at fokusen på RVP blir litt borte. Eller en kjempe fin WP.

Rosicky:

Den likte jeg ikke. Det tjekkiske flagget der ser rett og slett amatørmessig ut. (sorry) Likte heller ikke alle de fotballene. Hva gjør egentlig bilen å flyet her?.. Du kan så myemyemye mer enn det der!

Adebayor:

Stusset litt når den ble lastet inn, med denne rosafargen. Men etterhvert som jeg så bedre på den så likte jeg den mer og mer. Det tallet så veldig bra ut. Byen i bakgrunnen passer bra inn i bildet. Det eneste jeg ikke var veldig begeistret for var renderet i bakgrunnen der han har togo drakt. Litt blast. Men alt i alt VELDIG BRA!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...