Jump to content

Wallpapers.


arsenalfc

Recommended Posts

  • Replies 154
  • Created
  • Last Reply

Jeg og en kamerat har nettopp laget en ny wallpaper. Vi har prøvd å lage historien til arsenal, i 10 bilder, av historiske spillere, og managere. Det er begrenset med plass, så mange vil nok føle at viktige spillere mangler, men vi har prøvd å få med noen av de viktigste hvert fall :P

 

 

Wallpaper "Arsenal through the ages"

 

Håper på respons, både negativt og positivt. :D

 

God natt.

 

Uhyre bra. Faktisk den desidert fineste jeg har sett. Fin som skrivebordbakgrunn.

Link to comment
Share on other sites

Jeg og en kamerat har nettopp laget en ny wallpaper. Vi har prøvd å lage historien til arsenal, i 10 bilder, av historiske spillere, og managere. Det er begrenset med plass, så mange vil nok føle at viktige spillere mangler, men vi har prøvd å få med noen av de viktigste hvert fall :P

 

 

Wallpaper "Arsenal through the ages"

 

Håper på respons, både negativt og positivt. :D

 

God natt.

Fantastisk bra jobba :P

Har den som skrivebordsbakgrunn nå ;)

Den er rett og slett genial :D

Link to comment
Share on other sites

Mulig å få "Arsenal through the ages" i større størrelse? Meget fin wallpaper, godt jobba..

 

Tenker du på størrelsen på skriften eller selve bildet?

 

Tusen takk til all respons. :)

Ingen som har noe negativt og komme med, så vi kan forbedre oss på? :(

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Hvordan kan jeg laste opp bilder her?

 

Tenker du på å laste opp bilder på nettet? Da kan du foreksempel bruke imageshack eller photobucket. Hvis du skal ha det opp på siden som:

ArsenalthroughtimeswallpaperV.1.png

 

må du trykke på bildeikonet når du skriver et innlegg og skrive inn internettsiden bildet ligger på (Photobucket, Imageshack osv..)

Link to comment
Share on other sites

Hvordan kan jeg laste opp bilder her?

 

Tenker du på å laste opp bilder på nettet? Da kan du foreksempel bruke imageshack eller photobucket. Hvis du skal ha det opp på siden som:

ArsenalthroughtimeswallpaperV.1.png

 

må du trykke på bildeikonet når du skriver et innlegg og skrive inn internettsiden bildet ligger på (Photobucket, Imageshack osv..)

 

Ok, takk.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Skal prøve å mekke en, arsenal_1886. Vet ikke når den kommer, men skal prøve innen den neste uka eller noe, hvis den ikke kommer i kveld.

 

Ellers kan jeg poste en ny wallpaper som jeg lagde i går.

 

ROBIN VAN PERSIE

 

Nå er sikkert størrelsen noe rar for mange av dere, men jeg lager dem til min pc, og jeg har den skjermstørrelsen. Bruk den dem som vil.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hei

 

Kan noen lage en wallpaper til meg? Jeg vil gjerne ha dette som bakgrunn:

 

http://gunnerrific.com/wallpapers/arsenal_...th-1280-960.jpg

 

Men kan noen legge til noen få bilder til høyre? F.eks. et bilde av hele laget i en slags oppstilling(Jazze har et bilde hvor alle står ved siden av hverandre, finner det i "Wallpapers"-tråden). Og kanskje et bilde av Robin van Persie, Fabregas, Flamini og Hleb? Bare noen få halvstore bilder til høyre.

 

Takk, på forhånd :P

 

Edit: jeg vil gjerne ha et av de bildene av Fabregas helt nederst på denne siden:

 

http://www.arsenal.com/article.asp?thisNav...picture+special

Link to comment
Share on other sites

Hei

 

Kan noen lage en wallpaper til meg? Jeg vil gjerne ha dette som bakgrunn:

 

http://gunnerrific.com/wallpapers/arsenal_...th-1280-960.jpg

 

Men kan noen legge til noen få bilder til høyre? F.eks. et bilde av hele laget i en slags oppstilling(Jazze har et bilde hvor alle står ved siden av hverandre, finner det i "Wallpapers"-tråden). Og kanskje et bilde av Robin van Persie, Fabregas, Flamini og Hleb? Bare noen få halvstore bilder til høyre.

 

Takk, på forhånd :lol:

 

Edit: jeg vil gjerne ha et av de bildene av Fabregas helt nederst på denne siden:

 

http://www.arsenal.com/article.asp?thisNav...picture+special

Noen som kan hjelpe? :P

Link to comment
Share on other sites

Hei

 

Kan noen lage en wallpaper til meg? Jeg vil gjerne ha dette som bakgrunn:

 

http://gunnerrific.com/wallpapers/arsenal_...th-1280-960.jpg

 

Men kan noen legge til noen få bilder til høyre? F.eks. et bilde av hele laget i en slags oppstilling(Jazze har et bilde hvor alle står ved siden av hverandre, finner det i "Wallpapers"-tråden). Og kanskje et bilde av Robin van Persie, Fabregas, Flamini og Hleb? Bare noen få halvstore bilder til høyre.

 

Takk, på forhånd :)

 

Edit: jeg vil gjerne ha et av de bildene av Fabregas helt nederst på denne siden:

 

http://www.arsenal.com/article.asp?thisNav...picture+special

 

Du skrev jo til meg på PM, så derfor er jeg forpliktet til å svare. Jeg må si at jeg ikke har tid til å lage en wallpaper akkurat nå, ettersom jeg har rimelig tett timeplan om dagen.

 

Uansett er det ikke lov å "stjele" en bakgrunn som noen andre har laget, slik du har linket til. Den er det noen andre som har laget, og da kan man ikke bare ta den og lage et nytt bilde av den selv - hvis man ikke får lov av den som laget den selvsagt.

Link to comment
Share on other sites

Selvsagt kan man ta for seg av andre bilder og leke med de, om det er etisk riktig er noe helt annet. For å være ærlig driter jeg i etikken i slike saker, om jeg ville lagt på en render på det bakgrunnsbildet og brukt det som bakgrunn på min pc kunne det ikke falt meg inn å spørre om å få benytte det først. Kall meg gjerne frekk, men det føler jeg absolutt ikke er nødvendig når bildet er lagt ut som wallpaper av andre. Når et bilde blir lagt ut fritt på internett må man regne med at andre leker videre med det, eller tar det uten å spørre. Det eneste jeg synes man kan forvente er at originalartisten krediteres om man legger ut en endret versjon.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...