Jump to content

2006.04.22 Tottenham Hotspur H


Andain

Recommended Posts

Arsenal - Tottenham

Barclays Premiership

Highbury, Lørdag 22 April, klokken 13:45

 

Lagoppstilling:

Arsenal:

-

Lehmann, Djourou, Senderos, Toure, Flamini, Pires, Silva, Diaby, Reyes, Adebayor, Van Persie.

Innbyttere : Almunia, Henry, Fabregas, Song Billong, Eboue.

 

Tottenham:

-

Robinson, Stalteri, Dawson, Gardner, Lee, Lennon, Carrick, Davids, Tainio, Defoe, Keane.

Innbyttere: Cerny, Naybet, Kelly, Murphy, Barnard.

 

Dommer:

Steve Bennett (Orpington)

 

TV kanaler:

SuperSport 3/8 SA

C+ Sport (D/F/N/S)

TV8 Turkey

Diema Xtra

NTV+ Football

SKY Sports 1

Galaxie Sport

Slovak TV2

C+ Deporte 1

Galaxie Sport

Prem Sport Portal

Sport 1 HU

Diema Xtra

Digit Alb 5

ART Sport 4

Sky Sport IT Xtra

Sky Calcio 10

TPS Star

TV8 Turkey

TeleSport RO

Sport TV

Kanal 5 (Den)

 

TV / Radio streams:

ESPN Asia (Hong-Kong)

 

Nedlastning av de ulike stream programmene:

PPLive | PPLive Synecast | SoPCast | Coolstreaming Media Center | PPStream | Tvkoo | TVAnts

 

Skader/suspendert/utilgjengelig:

 

Før avspark

Link to comment
Share on other sites

Guest Viggo Viking

Med all respekt for de to semifinale-kampene mot Villareal, men hjemmekampen mot Spurs er den viktigste kampen for året. Forskjellen mellom seier og tap vil gjøre forskjellen på en OK og en elendig sesong.

 

 

 

roastspurs0gq.gif

Link to comment
Share on other sites

Med all respekt for de to semifinale-kampene mot Villareal, men hjemmekampen mot Spurs er den viktigste kampen for året. Forskjellen mellom seier og tap vil gjøre forskjellen på en OK og en elendig sesong.

 

 

 

roastspurs0gq.gif

 

Enig. Men nå som King er skada blir det plankekjøring :angry:

Link to comment
Share on other sites

at king er skadet er faen med helt konge, viktikste spiller de har..

 

Ikke det språket, gutt! :D

Ellers kan det selvsagt være en fordel for oss med King ute.

 

sorry!! men det gleder meg langt inn til roten!!!

 

STOOOR fordel...

 

så ka som skjedde med de mot newcastel da han ikke var med

Link to comment
Share on other sites

King ER forsvaret til spurs på likt plan som at Henry er angrepet vårt. Man U putta ikke mot Sunderland, mne putta 2 mot Spurs :) Den klart største grunnen til at Spudz har hatt så god sesong er at de har hatt så få skader. Nå får de måte virkeligheten slik den egentlig skal være! Vi vinner 3 - 1 - så lenge ikke laget er totalt utslitt etter Villareal kampen :s

Link to comment
Share on other sites

Guest Ola Løvsletten

det Tottenham-laget vi møter nå er det beste laget vi har møtt på veldig lenge med tanke på form og spillere

 

Så Tottenham mot utd, ogde er faktisk gode, men sliter med effektiviteten

 

Defoe er helt ute av form,mens Keane har vært god i hele år

 

Håper vi slår de, men er langt fra sikker

 

blir en jevn kamp..

 

spiller vi på vårt beste så slår vi de!!

 

come on gunners

Link to comment
Share on other sites

Den klart største grunnen til at Spudz har hatt så god sesong er at de har hatt så få skader.

 

 

Herregud for en tåpelig kommentar.

 

 

Det blir like dumt som å si at grunnen til at vi har vært middelmådige de siste 10 årene skyldes mye skader.

 

jeg tenkte i sammenligning med arsenal. Og hvis du ser på alle skadene arsenal har hatt og hvor få spurs har hatt, skjønner du hvor jeg vil. Grunnen til at surs har blitt bedre i år er så klart også at de endelig har gode spillere i hvert ledd: Robinson, King og Carrick som har gitt laget et ekstrremt løft. Angrepet er egentlig en posisjon spurs alldri har slitt med, der har de som oftestr vært gode. Nå som de har fått stabilitet defensivt, går det med en gang mye bedre. Særlig King og Robinson er bærebjelker i laget på lik linje med Henry og Gilberto i Arsenal. Disse spillerne har ikke hatt skade + at de har vært i form og gode hele sesongen noe som har fært til at det har gått så bra som det har gjort.

 

Men et spørsmål lille spurs fa(e)n: Synes du spurs fortjener å komme over arsenal og hvis ja: hvorfor?

 

Jeg blir forresten forbanne å se på bildet ditt. Er du her på forumet bare for å irritere eller?

Link to comment
Share on other sites

Men et spørsmål lille spurs fa(e)n: Synes du spurs fortjener å komme over arsenal og hvis ja: hvorfor?

 

Tottene fortjener å komme over Arsenal dersom de har fått mer poeng enn oss i løpet av sesongen. Da fortjener de og vi den plasseringen vi ender opp med. That`s it!

 

Så enkelt er det ikke. Når det kommer til å fortjene en plass er det ikke poeng som sier hva man fortjener. Fotball er snakk om å underholde, ikke å spille på resultat slik f.eks. Shit in the pool gjør. Det er kamper der resultatet overhode ikke gjenspeiler hvem som fortjente å vinne, noe som er nettopp det jeg vil fram til: Det er f.eks. antall mål scora og sluppet inn samt evnen til underholde som sier noe om hvilken plass man FORTJENER å komme på. Dersom man også har hatt mange uheldige hendelser, f.eks. skader og dommeravgjørelser mot seg er det også riktig å si at laget fortjener bedre. Ville fotball vært verdens mest populære sport hvis alle hadde spilt på resultat? Får lag (ordentlige, ikke medgang) supportere gjennom resultatene eller spillet de spiller? Fotball er mer enn bare å slippe inn færre mål enn motstanderen!

Link to comment
Share on other sites

 

Så enkelt er det ikke. Når det kommer til å fortjene en plass er det ikke poeng som sier hva man fortjener. Fotball er snakk om å underholde, ikke å spille på resultat slik f.eks. Shit in the pool gjør. Det er kamper der resultatet overhode ikke gjenspeiler hvem som fortjente å vinne, noe som er nettopp det jeg vil fram til: Det er f.eks. antall mål scora og sluppet inn samt evnen til underholde som sier noe om hvilken plass man FORTJENER å komme på. Dersom man også har hatt mange uheldige hendelser, f.eks. skader og dommeravgjørelser mot seg er det også riktig å si at laget fortjener bedre. Ville fotball vært verdens mest populære sport hvis alle hadde spilt på resultat? Får lag (ordentlige, ikke medgang) supportere gjennom resultatene eller spillet de spiller? Fotball er mer enn bare å slippe inn færre mål enn motstanderen!

 

Dersom Tottenham noen gang har fortjent å ligge over Arsenal på tabellen, må det være i år. Også når det kommer til dine meninger om hva som ligger i "fortjener". De har spilt bra i år!

 

Vær voksen nok til å gratulere Tottene i stedet for å snakke om hvem som fortjener hva. Er de best, - er de best. Når det er sagt, betyr ikke det at jeg vil bytte gullmedaljene til Chelsea mot vår måte å spille fotball på. :)

Link to comment
Share on other sites

Tottenham har vært stabile og gode gjennom mesteparten av sesongen. Vi har hatt en fryktelig start på sesongen, og hvis det skulle ende tilslutt med at Spurs havner over Arsenal så må man jo si at det er fortjent. En seier kan være fortjent eller ufortjent gjennom en kamp, men når det dreier seg om 38 kamper så er det fortjent den plassen et lag oppnår.

 

Vi spiller den beste fotballen i England, og underholder aller mest, men skulle vi ikke klare mer enn en femte plass så blir det for dumt å skylde på andre tåpelige ting. Da har vi rett og slett ikke vært gode nok.

Link to comment
Share on other sites

Guest Ola Løvsletten

Tottenham har vært stabile og gode gjennom mesteparten av sesongen. Vi har hatt en fryktelig start på sesongen, og hvis det skulle ende tilslutt med at Spurs havner over Arsenal så må man jo si at det er fortjent. En seier kan være fortjent eller ufortjent gjennom en kamp, men når det dreier seg om 38 kamper så er det fortjent den plassen et lag oppnår.

 

Vi spiller den beste fotballen i England, og underholder aller mest, men skulle vi ikke klare mer enn en femte plass så blir det for dumt å skylde på andre tåpelige ting. Da har vi rett og slett ikke vært gode nok.

helt enig Frank

gjennom 38 kamper jevner dømminga seg ut for alle lag,

havner Spurs foran oss på tabellen, vil jeg gratulere dem med det..

fortjent/ufortjent, det er resultatene som teller

 

at vårt lag spiller en fantastisk fotball til tider er selvfølgelig bra, og gjør meg stolt

 

Tabellen på slutten av sesongen er den endelige, da blir det bare dumt å skylde på det ene og andre

 

Jeg er enig med Petter at det å skylde på skader blir for dumt...Skader kan forklare en del,men er ingen UNNSKYLDNING som jeg vil bruke

 

La fotballen som spilles og resultatene tale for seg

 

Jeg er ikke så blåøyd at jeg ikke ser at Spurs har hatt en god sesong til dem å være, og at de spiller bra og har mange gode spillere

 

Arsenal på sitt beste overgår likevel Tottenham stort mener jeg, og det er fortsatt et klasseskille mellom de to lagene

Link to comment
Share on other sites

Den klart største grunnen til at Spudz har hatt så god sesong er at de har hatt så få skader.

 

 

Herregud for en tåpelig kommentar.

 

 

Det blir like dumt som å si at grunnen til at vi har vært middelmådige de siste 10 årene skyldes mye skader.

 

jeg tenkte i sammenligning med arsenal. Og hvis du ser på alle skadene arsenal har hatt og hvor få spurs har hatt, skjønner du hvor jeg vil. Grunnen til at surs har blitt bedre i år er så klart også at de endelig har gode spillere i hvert ledd: Robinson, King og Carrick som har gitt laget et ekstrremt løft. Angrepet er egentlig en posisjon spurs alldri har slitt med, der har de som oftestr vært gode. Nå som de har fått stabilitet defensivt, går det med en gang mye bedre. Særlig King og Robinson er bærebjelker i laget på lik linje med Henry og Gilberto i Arsenal. Disse spillerne har ikke hatt skade + at de har vært i form og gode hele sesongen noe som har fært til at det har gått så bra som det har gjort.

 

Men et spørsmål lille spurs fa(e)n: Synes du spurs fortjener å komme over arsenal og hvis ja: hvorfor?

 

Jeg blir forresten forbanne å se på bildet ditt. Er du her på forumet bare for å irritere eller?

 

Idiotisk innlegg. Klarer du ikke å behandle andre med et fnugg av respekt? Hvis du ikke kan diskutere med Petter uten å bli "forbannet" så la være.

Link to comment
Share on other sites

 

Så enkelt er det ikke. Når det kommer til å fortjene en plass er det ikke poeng som sier hva man fortjener. Fotball er snakk om å underholde, ikke å spille på resultat slik f.eks. Shit in the pool gjør. Det er kamper der resultatet overhode ikke gjenspeiler hvem som fortjente å vinne, noe som er nettopp det jeg vil fram til: Det er f.eks. antall mål scora og sluppet inn samt evnen til underholde som sier noe om hvilken plass man FORTJENER å komme på. Dersom man også har hatt mange uheldige hendelser, f.eks. skader og dommeravgjørelser mot seg er det også riktig å si at laget fortjener bedre. Ville fotball vært verdens mest populære sport hvis alle hadde spilt på resultat? Får lag (ordentlige, ikke medgang) supportere gjennom resultatene eller spillet de spiller? Fotball er mer enn bare å slippe inn færre mål enn motstanderen!

 

Dersom Tottenham noen gang har fortjent å ligge over Arsenal på tabellen, må det være i år. Også når det kommer til dine meninger om hva som ligger i "fortjener". De har spilt bra i år!

 

Vær voksen nok til å gratulere Tottene i stedet for å snakke om hvem som fortjener hva. Er de best, - er de best. Når det er sagt, betyr ikke det at jeg vil bytte gullmedaljene til Chelsea mot vår måte å spille fotball på. :)

 

Se på forskjellen i målforskjellen så ser du hvor mye bedre målforskjell vi faktisk har. De har vært stabile, det skal de ha all honnør for, men de fortjener ikke å komme over oss bare pga det. Spurs har bare hatt ligaen å tenke på ettersom de ble slått ut tidlig i cupene. Det gjør at spillerne får mer hvile, noe som er ekstremt viktig. Et godt eksempel er jo at vi ikke spilte mot Pompey før Juve kampen, mens Juve sleit seg ut mot Roma etter utvisning++. Vi så alle hvor mye større forskjell det var fra den første og andre kampen. Jeg hadde gratulert spudz med 4. plassen om de hadde totalknust et par lag noen ganger + slått noen av topplaga overbevisende. Ettmålsseire imponerer ikke meg i alle fall så lenge det ikke er borte mot et storlag.

 

Everton kom på 4. plass i fjor og det var etter min mening ekstremt ufortjent, de hadde såvidt pluss på målforskjell fordi de nesten bare vant 1 - 0. Liverpool spilte mye bedre fotball enn dem, men grunnet et tett kampprogram og ueffektivitet klarte de ikke å kapre 4. plassen. Uansett er jeg helt sikker på at vi klarer 4. plassen, selv med uavgjort på lørdag.

 

Hvis jeg skal rangere det jeg mener er de mest fortjente plassene i år ville jeg rangert de 6 første plassene slik:

 

Chelsea

Man U

Arsenal

Liverpool

Spurs

Bolton

 

Den klart største grunnen til at Spudz har hatt så god sesong er at de har hatt så få skader.

 

 

Herregud for en tåpelig kommentar.

 

 

Det blir like dumt som å si at grunnen til at vi har vært middelmådige de siste 10 årene skyldes mye skader.

 

jeg tenkte i sammenligning med arsenal. Og hvis du ser på alle skadene arsenal har hatt og hvor få spurs har hatt, skjønner du hvor jeg vil. Grunnen til at surs har blitt bedre i år er så klart også at de endelig har gode spillere i hvert ledd: Robinson, King og Carrick som har gitt laget et ekstrremt løft. Angrepet er egentlig en posisjon spurs alldri har slitt med, der har de som oftestr vært gode. Nå som de har fått stabilitet defensivt, går det med en gang mye bedre. Særlig King og Robinson er bærebjelker i laget på lik linje med Henry og Gilberto i Arsenal. Disse spillerne har ikke hatt skade + at de har vært i form og gode hele sesongen noe som har fært til at det har gått så bra som det har gjort.

 

Men et spørsmål lille spurs fa(e)n: Synes du spurs fortjener å komme over arsenal og hvis ja: hvorfor?

 

Jeg blir forresten forbanne å se på bildet ditt. Er du her på forumet bare for å irritere eller?

 

Idiotisk innlegg. Klarer du ikke å behandle andre med et fnugg av respekt? Hvis du ikke kan diskutere med Petter uten å bli "forbannet" så la være.

 

Jeg blir forbanna av bildet: Henry i Barca-drakt. Det er bare for å provosere oss Gooners.

Jeg argumenterer saklig og skryter t.o.m. av spurs, jeg sier ikke at de bare har flaks og vi har uflaks og alle sånne usaklige argumenter!

Link to comment
Share on other sites

Guest Ola Løvsletten

Magnus, her blir det litt å kaste stein i glasshus når du snakker om 1-0 seiere til Spurs

 

vi var verdenskjente under George Graham for 1-0 resultat

 

at Petter har den logoen gjør meg litt kvalm også,men det viser vel egentlig hvor mye han beundrer Henry som fotballspiller, fordi han ønsker han vekk fra arsenal

 

Den som tar 4.plassen har fortjent den,end of story...

 

Jeg tror personlig at Spurs ikke kommer til å være i toppen neste år, derimot vil Arsenal være med å kjempe om gullet neste år

Link to comment
Share on other sites

Den klart største grunnen til at Spudz har hatt så god sesong er at de har hatt så få skader.

 

 

Herregud for en tåpelig kommentar.

 

 

Det blir like dumt som å si at grunnen til at vi har vært middelmådige de siste 10 årene skyldes mye skader.

 

jeg tenkte i sammenligning med arsenal. Og hvis du ser på alle skadene arsenal har hatt og hvor få spurs har hatt, skjønner du hvor jeg vil. Grunnen til at surs har blitt bedre i år er så klart også at de endelig har gode spillere i hvert ledd: Robinson, King og Carrick som har gitt laget et ekstrremt løft. Angrepet er egentlig en posisjon spurs alldri har slitt med, der har de som oftestr vært gode. Nå som de har fått stabilitet defensivt, går det med en gang mye bedre. Særlig King og Robinson er bærebjelker i laget på lik linje med Henry og Gilberto i Arsenal. Disse spillerne har ikke hatt skade + at de har vært i form og gode hele sesongen noe som har fært til at det har gått så bra som det har gjort.

 

Men et spørsmål lille spurs fa(e)n: Synes du spurs fortjener å komme over arsenal og hvis ja: hvorfor?

 

Jeg blir forresten forbanne å se på bildet ditt. Er du her på forumet bare for å irritere eller?

 

 

 

 

De som kjenner meg vet at jeg ikke er her bare for å irritere. Det at jeg tror Henry forsvinner til sommeren er en annen sak. Litt "banter" får man tåle. Dersom jeg hadde latt meg provosere av alt dere skrev om Tottenham hadde jeg gitt meg på dette forumet for lenge siden.

 

Selvfølgelig mener jeg at vi fortjener å komme høyere enn dere på tabellen dersom det blir faktum 7 mai. Det sier seg selv. Hvorfor skulle ikke det være fortjent? Det har tross alt blitt spilt 38 kamper. Dersom dere får 4-plassen så er selvsagt det også fullt fortjent(til tross for at dere er en gjeng med diving, cheating cunts :huh: :) :D ).

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...