Jump to content

2006.04.22 Tottenham Hotspur H


Andain

Recommended Posts

Petter_The_Yid har vært her lenge. Du var vel her på det gamle forumet også? :huh: Så akkurat å irritere tror jeg nok han ikke er her pågrunn av.

 

I fotballen så er det poengene som teller. Ikke noe mer enn det og har vi færre poeng enn Spudz ved sesongslutt så fortjener de å ligge over oss. Kan heller ikke si at vi har spilt så fryktelig godt i år. Vi har hatt en del kamper nå på nyåret som har vært veldig bra, men før årskiftet var det ikke mye å skryte av.

 

Vi er nødt til å spille opp mot vårt aller beste på lørdag for å sikre tre poeng mot Spudzen!

Link to comment
Share on other sites

Magnus, her blir det litt å kaste stein i glasshus når du snakker om 1-0 seiere til Spurs

 

vi var verdenskjente under George Graham for 1-0 resultat

 

at Petter har den logoen gjør meg litt kvalm også,men det viser vel egentlig hvor mye han beundrer Henry som fotballspiller, fordi han ønsker han vekk fra arsenal

 

Den som tar 4.plassen har fortjent den,end of story...

 

Jeg tror personlig at Spurs ikke kommer til å være i toppen neste år, derimot vil Arsenal være med å kjempe om gullet neste år

 

Når Arsenal spilte under Graham, spilte vi kjip fotball og hadde som sagt mange 1 - 0 seire. Det er en under Wenger vi har spilt bra og vunnet mye, og det er det som gjorde meg til Gooner. Men det har ingenting med saken å gjøre for vi snakker om denne sesongen og hva som er fortjent. Nå kommer vi ingen vei med hva vi legger i ordet med fortjener, men det må jo også nevnes at vi har vært skrekkelig ueffektive, dårlige med å gå på løp og dårlige på pasningene. Gilberto har hatt kanskje sin dårligste sesong, mens Toure og Lehmann har tatt steget opp til å bli i verdenstoppen.

 

Nåt det kommer til Spurs sin videre utvikling, tror jeg de kommer bare til å bli bedre. De har nesten like ungt mannskap som oss, noe som fører til at de kommer til å utvikle seg i motsetning til de fleste av stjernene på Man U som kommer til å merke tidens tann. Til neste år kommer det til å så mellom Arsenal og Chelsea. Man U skal man aldri undervurdere, men mange av spillerne dems begynner å bli for gamle og om de ikke klarer å finne gode nok erstattere går det rett ned. Shit in the Pool trenger nye spisser. Midtbanen dems er den overlegene styrken dems ( den nest beste midtbanen i ligaen), men en skade på Gerrard vil ødelegge alt for dem. Neste seongs overaskelseslag tror jeg blir Newcastle. De har i likhet med oss hatt fryktlig mange skader. Sir Shearer slutter etter denne sesongen, men de har likevel mye bra. Ligaens etter mine øyne 3. største talent (under 20 år altså som har slått gjennom), N'Zogbia er ekstremt god i likhet med Taylor. Blir Owen skadefri og Newcastle får seg en midtstoppergeneral, kan de fort overaske alle og få så mye som en 4. plass.

Link to comment
Share on other sites

Magnus, her blir det litt å kaste stein i glasshus når du snakker om 1-0 seiere til Spurs

 

vi var verdenskjente under George Graham for 1-0 resultat

 

at Petter har den logoen gjør meg litt kvalm også,men det viser vel egentlig hvor mye han beundrer Henry som fotballspiller, fordi han ønsker han vekk fra arsenal

 

Den som tar 4.plassen har fortjent den,end of story...

 

Jeg tror personlig at Spurs ikke kommer til å være i toppen neste år, derimot vil Arsenal være med å kjempe om gullet neste år

 

Når Arsenal spilte under Graham, spilte vi kjip fotball og hadde som sagt mange 1 - 0 seire. Det er en under Wenger vi har spilt bra og vunnet mye, og det er det som gjorde meg til Gooner.

 

Bare det som gjorde deg til en Gooner? At vi spilte attraktiv fotball og hadde suksess?

Link to comment
Share on other sites

Guest Ola Løvsletten

Magnus, her blir det litt å kaste stein i glasshus når du snakker om 1-0 seiere til Spurs

 

vi var verdenskjente under George Graham for 1-0 resultat

 

at Petter har den logoen gjør meg litt kvalm også,men det viser vel egentlig hvor mye han beundrer Henry som fotballspiller, fordi han ønsker han vekk fra arsenal

 

Den som tar 4.plassen har fortjent den,end of story...

 

Jeg tror personlig at Spurs ikke kommer til å være i toppen neste år, derimot vil Arsenal være med å kjempe om gullet neste år

 

Når Arsenal spilte under Graham, spilte vi kjip fotball og hadde som sagt mange 1 - 0 seire. Det er en under Wenger vi har spilt bra og vunnet mye, og det er det som gjorde meg til Gooner. Men det har ingenting med saken å gjøre for vi snakker om denne sesongen og hva som er fortjent. Nå kommer vi ingen vei med hva vi legger i ordet med fortjener, men det må jo også nevnes at vi har vært skrekkelig ueffektive, dårlige med å gå på løp og dårlige på pasningene. Gilberto har hatt kanskje sin dårligste sesong, mens Toure og Lehmann har tatt steget opp til å bli i verdenstoppen.

 

Nåt det kommer til Spurs sin videre utvikling, tror jeg de kommer bare til å bli bedre. De har nesten like ungt mannskap som oss, noe som fører til at de kommer til å utvikle seg i motsetning til de fleste av stjernene på Man U som kommer til å merke tidens tann. Til neste år kommer det til å så mellom Arsenal og Chelsea. Man U skal man aldri undervurdere, men mange av spillerne dems begynner å bli for gamle og om de ikke klarer å finne gode nok erstattere går det rett ned. Shit in the Pool trenger nye spisser. Midtbanen dems er den overlegene styrken dems ( den nest beste midtbanen i ligaen), men en skade på Gerrard vil ødelegge alt for dem. Neste seongs overaskelseslag tror jeg blir Newcastle. De har i likhet med oss hatt fryktlig mange skader. Sir Shearer slutter etter denne sesongen, men de har likevel mye bra. Ligaens etter mine øyne 3. største talent (under 20 år altså som har slått gjennom), N'Zogbia er ekstremt god i likhet med Taylor. Blir Owen skadefri og Newcastle får seg en midtstoppergeneral, kan de fort overaske alle og få så mye som en 4. plass.

 

kjip fotball? jeg elsket "boring" Arsenal like mye som dagens Arsenal, husker da jeg så Arsenal i Steinkjer, og hvor imponert jeg ble over farta til Limpar

jeg er enig med deg Magnus i at vi kan se på hvorfor det ikke har gått vår vei i år, det er meget interessant

 

Men ingenting irriterer meg mer enn å si at ligaplasseringer ved sesongslutt er ufortjent, uansett klubb

Link to comment
Share on other sites

Magnus, her blir det litt å kaste stein i glasshus når du snakker om 1-0 seiere til Spurs

 

vi var verdenskjente under George Graham for 1-0 resultat

 

at Petter har den logoen gjør meg litt kvalm også,men det viser vel egentlig hvor mye han beundrer Henry som fotballspiller, fordi han ønsker han vekk fra arsenal

 

Den som tar 4.plassen har fortjent den,end of story...

 

Jeg tror personlig at Spurs ikke kommer til å være i toppen neste år, derimot vil Arsenal være med å kjempe om gullet neste år

 

Når Arsenal spilte under Graham, spilte vi kjip fotball og hadde som sagt mange 1 - 0 seire. Det er en under Wenger vi har spilt bra og vunnet mye, og det er det som gjorde meg til Gooner.

 

Bare det som gjorde deg til en Gooner? At vi spilte attraktiv fotball og hadde suksess?

 

Litt avsporing, men:

Det som gjorde meg til Gooner var at jeg likte draktene, spillestilen og mange av spillerne. Jeg hatet fra første stund Man U og Spurs, og da ble ikke valget vanskligere enn det. Jeg hadde få venner som var gooners, nesten alle var Man U og Spudz.

 

Hva fikk dere andre til å bli Goonere?

Link to comment
Share on other sites

Petter_The_Yid har vært her lenge. Du var vel her på det gamle forumet også? :huh:

 

 

Er vel rundt 4 år siden jeg skrev min første innlegg, og jeg har enda ikke blitt kastet ut, så jeg kan ikke være håpløs.

 

 

Men det skal sies at jeg ikke er like hyggelig og medgjørelig dersom dere skulle dulte borti meg på en pub i nord London i forbindelse med arse-Spurs :)

Link to comment
Share on other sites

Petter_The_Yid har vært her lenge. Du var vel her på det gamle forumet også? :huh:

 

 

Er vel rundt 4 år siden jeg skrev min første innlegg, og jeg har enda ikke blitt kastet ut, så jeg kan ikke være håpløs.

 

 

Men det skal sies at jeg ikke er like hyggelig og medgjørelig dersom dere skulle dulte borti meg på en pub i nord London i forbindelse med arse-Spurs :D

 

Om du hadde heller hatt et bilde av King i Arsenal-drakt hadde du nok i alle fall ikke blitt kasta ut :)

Link to comment
Share on other sites

Guest Ola Løvsletten

Petter_The_Yid har vært her lenge. Du var vel her på det gamle forumet også? :huh:

 

 

Er vel rundt 4 år siden jeg skrev min første innlegg, og jeg har enda ikke blitt kastet ut, så jeg kan ikke være håpløs.

 

 

Men det skal sies at jeg ikke er like hyggelig og medgjørelig dersom dere skulle dulte borti meg på en pub i nord London i forbindelse med arse-Spurs :D

 

Om du hadde heller hatt et bilde av King i Arsenal-drakt hadde du nok i alle fall ikke blitt kasta ut :)

sant nok,men nå trenger vi faktisk ikke King, fordi vi har Kolo,Sol,Djorou og Senderos

Link to comment
Share on other sites

Selvfølgelig mener jeg at vi fortjener å komme høyere enn dere på tabellen dersom det blir faktum 7 mai. Det sier seg selv. Hvorfor skulle ikke det være fortjent? Det har tross alt blitt spilt 38 kamper. Dersom dere får 4-plassen så er selvsagt det også fullt fortjent(til tross for at dere er en gjeng med diving, cheating cunts :huh: :) :D ).

 

Nesten ustyrtelig morsomt og rimelig ironisk at det med diving, cheating cunts kommer fra en yid! ;) Ja, naturligvis fortjener Spurs 4. plassen hvis de klarer den, nær sagt uavhengig av hva som faktisk skjer i de gjenværende kampene. Tottenham har tross alt vist at de har tatt et langt steg fremover denne sesongen. Men fortjent eller ikke, jeg har fortsatt god tro på at Arsenal klarer fjerdeplassen nå. Det er jo helt opp til dem selv! Its up for grabs! B)

 

For øvrig er det en fin "bonus" denne sesongen at Nord-London-rivaliseringen atter nærmer seg gamle høyder. En veritabel off-season (i ligaen) og et dypt generasjonsskifte hos oss, kombinert med at Spurs har kraftig overgått seg selv måtte til! ;) Og selv om Spurs har nærmet seg teten; de har fortsatt en rimelig lang vei å gå. Jols prat om ligagull virker mer som en forsinket aprilsnarr en noe som kan skje i overskuelig fremtid. For det er fortsatt klasseforskjell på Arsenals beste nivå og Spurs sitt beste nivå, selv om det ikke er så lett å se ut fra det som er prestert denne sesongen sett under ett.

Link to comment
Share on other sites

Enig...endelig har Spurs klart å kaste glans over rivalfeidene våres igjen...

kommer de høyere enn oss på tabellen...noe jeg betviler....er det fortjent.

Syns og det blir tåpelig å snakke om noe annet.

 

En ting til Fotball dreier seg om resultater .....det så vi tydelig under Graham epoken..

vi spilte kjip fotball men vant 1-0....Selv om Wengers måte å spille på er underholdende...er det

resultatene som avgjør...men en som husker begynnelsen på 80 tallet var tom Graham fotballen underholdende ;)

 

Arsenal-Tottenham kommer til å bli den mest avgjørende kampen på mange mange år....og jeg tipper den kommer til å være stappfull av nerve....dette blir spennende.

Link to comment
Share on other sites

Bring it on!

 

 

Gleder meg til å feire St. arse day på lørdag ;)

 

 

Uansett resultat på lørdag vil du ikke kunne foreta en sånn blasfemisk feiring... men det er vel så lenge siden du har vært i en sånn situasjon at du har glemt kriteriene for feiringen.

Link to comment
Share on other sites

North Bank Lower Tier

 

Hei, jeg er så h eldig at jeg har fått billett til oppgjøret mellom Arsenal og Tottenham. Har aldri vært på Highbury før, og det er på høytid jeg kommer meg over.

Skal sitte på block 2, rad PP. Er det noen som kan forklare meg sånt ca hvor det er? Tenkte på hvilken oversikt jeg får.

 

På forhånd takk.

Link to comment
Share on other sites

highbury_plan_large.gif

 

Eg satt på rad H block 2 trur eg, det var ganske langt nede mot matta... Det er litt til venstre på North Bank når du sitter å ser ut over Highburymatta. Då blir vell PP litt lengre oppe. Eg hadde gasnke god utsikt, såg alt so skjedde, einaste minusen var at alle målena blei skort mot Clock End så eg såg ikkje dei so veldigt godt!

So då får me håpa at Arsenal skora mången mål mot North BAnk å vinne øve Tottenham. God Tur!! ;)

Trur da e ein plass der da står 33 £.

Link to comment
Share on other sites

Hei, jeg er så h eldig at jeg har fått billett til oppgjøret mellom Arsenal og Tottenham. Har aldri vært på Highbury før, og det er på høytid jeg kommer meg over.

Skal sitte på block 2, rad PP. Er det noen som kan forklare meg sånt ca hvor det er? Tenkte på hvilken oversikt jeg får.

 

På forhånd takk.

 

Rad PP blir vel det samme som rad 42, så du sitter et godt stykke bak på tribunen. Block 2 betyr vel at du sitter et stykke til venstre for målet ved North Bank. Tror du skal ha grei oversikt fra den posisjonen.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...