Jump to content

Er du medlem i AN?


arsenalfc

Recommended Posts

Jeg er også medlem,det er supert:

1.Elsker TGP

2.Billig

3.Supert med gunners.no og forumet på siden

 

Så jeg syns mann burde være medlem i AN for og være en ekte gunner.

Men det er jo opp til hver enkelt selfølgelig... :P

Vil alltid være medlem ;) ...

 

 

Så du synes at bare menn bør være medlem i AN?

 

Sorry,feil av meg,bra du passer på Imers ;)

Jeg syns ALLE som er fan av Gunners burde melde seg inn...

Men opp til hver enkelt...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • Replies 82
  • Created
  • Last Reply

Jeg tror bare flere Arsenal-supportere ville besøkt denne siden hvis det var bedre nyheter, men jeg har ikke lyst til å krangle med noen om det. Det er min mening, og hvis ikke dere andre er enige, så er det greit.

 

Som sagt; kan man lese engelsk, så vasser man i både nyheter og rykter gjennom NewsNow.

 

naturligvis dekker newsnow behovet for nyheter og vel så det. Gnålet om nyheter er derfor litt malplassert. Samtidig har The Gunner et poeng. Det er faktisk mange som må ha ting inn med teskjeer, og hvis det ikke ligger der rett foran nesa deres vil de overse det. Ja, denne tråden viser vel kanskje at ikke en gang dette er nok! :-| Derfor kan det hende at det ville gitt en mergevinst i form av enda flere medlemmer om man hadde laget en egen "newsdesk" for siden (ja jeg vet vi har det, men en som er mer operativ 24-7). Så får andre vurdere hvor mye man eventuelt kunne vinne på dette i forhold til kostnadene, og om dette eventuelt er noe man burde gå for...

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...
  • 2 years later...

Hei, jeg har nå fått faktura fra medlemsklubben. Hva skal jeg gjøre for å endre medlemsskapet fra ett enkelt medlemsskap til et familiemedlemsskap?

 

BE

 

 

Hei,

 

Sett inn 250 kroner på konto 7877.08.27697 og merk innbetalingen med "Medlemsnummer - endring til familiemedlemsskap"

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...