Jump to content

Robert Pires til Villareal.


Guest King Kong

Recommended Posts

Det er trist hvis Pires orlater Arsenal.

Som venstre ving har han bidratt med masse opp gjennom årene i Arsenal, og bøttet inn med mål.

De siste sesongene har han riktignok ikke vært der han kan være...men ikke glem hvem som taklet Vieira sist Tirsdag og sat igang kontringen som førte til Fabregas 1-0 mål mot Juventus.

 

Personlig er Pires en av mine favoritter, en utrolig lagspiller...som jeg tror at fortsatt kan bidra med masse til Arsenal, på linje med hva Bergkmap har gjort de siste årene.

 

Jeg er ikke i tvil om at Pires kan fortjener en 2-års kontrakt...dessuten, han er uten kontrakt etter denne sesongen, så det blir ingen penger dersom han drar.

Link to comment
Share on other sites

Guest A. Hleb

Han begynner å bli gammel, og han har heller ikke spilt så alt for bra denne sesongen, men hvem har vel det? Når vi tenker oss om, har vel Arsenal vært helt elendige hele denne sesongen, og bare noen få av våre spillere har vært gode... Det har jo snudd seg nå, med seier over Juventus og all ting, men jeg syns Pires også har spilt bra i det siste jeg... Riktignok ikke like bra som Henry, Fabregas og Hleb, men allikevel meget bra!

Link to comment
Share on other sites

Guest Ola Løvsletten

Vi må jo cashe inn, mens vi ennå kan....

jeg håper du er ironisk?

vi trenger Pires sin erfaring i klubben, og han har fortsatt mye å bidra med på banen, en spiller er ikke ferdig fordi om han har passert 30, se på Milan

 

viktig med erfaring i laget, og jeg tror Pires har mye mer å vise frem på banen FOR Arsenal

Link to comment
Share on other sites

Synest det er heilt på tryne at det ikke går ann og tilby 2år kontrakter til slike spillere som Robert Pires, han har Arsenal i hele seg, stikk passninger, løp, skudd og skårer enda endel mål. Viss det viser seg at han "plutselig" blir gammal og for dårlig, så er det jo bare å selge han for småpenger? På den måte kan vi få ha han til han ikke er god nok, og i tilleg få en liten pengeslunt når han forsvinner!

Link to comment
Share on other sites

Han er en spiller jeg veldig gjerne skulle sett med videre, men forstår virkelig at han har lyst på lenger enn 1 års forlengelse. Jeg liker policien til Arsenal der, og synes det er bra at det følger den konsekvent i stedet for å gi noen 3 års kontrakter, mens andre kun får en. Både Pires og de andre vet at et års forlengelse ikke betyr at de er ute av laget om et år. Bergkamp er beviset på at det fungerer, så lenge en har gjensidig tillitt!

Link to comment
Share on other sites

han er en veldig god spiller, det er sant! Men tror du ikke han gjør tabber en gang i blant! :(men, men...

 

han mangler skuddteknikk! Men jeg vil ikke at han skal bli solgt! men vi har jo Reyes! Vi kan leve med det!

Link to comment
Share on other sites

han er en veldig god spiller, det er sant! Men tror du ikke han gjør tabber en gang i blant! :(men, men...

 

han mangler skuddteknikk! Men jeg vil ikke at han skal bli solgt! men vi har jo Reyes! Vi kan leve med det!

 

Er det Pires du snakker om her? Den Pires som har scort et titalls mål på langskudd for oss?

Skuddteknikk, det har Pires! blir for dumt å si noe annet!

Og ALLE spillere gjør tabber, Pires er en av de spillerne som er mest stabile i klubben vår. Men selvfølgelig gjør han tabber når han er rusten og mangler kamptrening, noe han har lidd av under sesongen! Nå som han derimot har fått noen kamper under kappen ser vi hvilken spiller han er. Føles som om du ikke har peiling når du snakker om RP7!

Link to comment
Share on other sites

Hvis Pires drar, dra han gratis så det er ike en fordel. Vi kunne fått en del penger for han.

Men hvis han så gjerne vil ha en 2 års kontrakt, så gi han det. Etter hans spill i det siste fortjener han det.

Trist hvis han drar.

Link to comment
Share on other sites

Guest Ola Løvsletten

han er en veldig god spiller, det er sant! Men tror du ikke han gjør tabber en gang i blant! :(men, men...

 

han mangler skuddteknikk! Men jeg vil ikke at han skal bli solgt! men vi har jo Reyes! Vi kan leve med det!

Pires mangle skuddteknikk... ja,da har jeg lest det og, det er på linje med at chelski spiler underholdende fotball

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes Wenger bør gjøre en helomvending NÅ og tilby Pires i alle fall en toårskontrakt. Som en annen sa, se på Milan, de harflere fantastiske spillere over 34år. Det går jo og an å lage en kontrakt delvis avhengig av spilletid. Men jeg synes Pires bør få en toårs forlengelse uten noen merkbar senking eller økning, han fortjener det.

Link to comment
Share on other sites

Guest Arsenal_4ever

Jeg vil ikke tro på dette. Jeg kan ikke se for meg Pires i en annen drakt. Jeg blir faktisk mer lei meg hvis han drar, enn jeg ble da Vieira forlot Arsenal!

Link to comment
Share on other sites

Guest Ola Løvsletten

Jeg vil ikke tro på dette. Jeg kan ikke se for meg Pires i en annen drakt. Jeg blir faktisk mer lei meg hvis han drar, enn jeg ble da Vieira forlot Arsenal!

jeg også, flagget går ned på halvstang for min del, og vil være en stor skår i gleden for denne helga

 

Pires-please stay-you are pure class

Link to comment
Share on other sites

Guest el klikko

Mannen fortjener helt klart en toårskontrakt. Han har enda mye å tilføre klubben, og ikke minst de yngre spillerne. Så; Arsene, om du leser dette, værs så snill å gi Bob en toårskontrakt!

Link to comment
Share on other sites

Og det er absolutt ingen fordel for Arsenal skulle han gå heller. Vi mister nok en spiller for ingenting og kvitter oss med en spiller som scorer mye og har mye rutine.

Nei håper D'Artagnan blir jeg.

Link to comment
Share on other sites

Pires er en levende legende! Han var ikke seg selv før i år men nå er han på vei inn mot sitt gamle jeg.

Gi Pires to-årskontrakt!

Link to comment
Share on other sites

hvis wenger ikke vill gi han en to års kontrakt, så er det vell fordi at han ikke regner med at han er god nok lenger da..

 

tror ikke han kommer til og være det heller, har begynt og gå på ned selv om han spilt et par gode kamper no i det siste, så syntes ikke jeg det virker som han ikke er der han en gang var..

 

han har hvert en fantastisk spiller for oss men alt tar slutt, skjønner vell selv og at han ikke kommer til og spille hele tiden hos oss...

Link to comment
Share on other sites

hvis wenger ikke vill gi han en to års kontrakt, så er det vell fordi at han ikke regner med at han er god nok lenger da..

Dennis Bergkamp har vert underlagt samme policyen sidan han var på Pires sin alder. Det er ingenting som tilsei at dersom han berre får ei eittårskontrakt, så vil han ikkje få eitt til, eller eitt til, eller kanskje enno eit - som Dennis.

Link to comment
Share on other sites

Ser ut som om han allerede er klar for Villareal.

 

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=129345

 

Har sagt det før, og sier det igjen! Se på hvem som er kilden!

"Dette hevder en talsmann for Villarreal overfor The Sun."

 

En helt anonym talsmann, har hevdet dette overfor The Sun. Hvor mange ganger har ikke The Sun prøvd å skremme oss med rykter som verken er eller blir sanne? Ikke mange år siden de sa at Vieira alt hadde signert for Real Madrid!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...