Jump to content

2006.04.09 Manchester United B


Andain

Recommended Posts

: Manchester United

: Arsenal

Old Trafford, Søndag 9 April, klokken 17:00

 

Lagoppstilling:

Manchester United:

Arsenal:

 

Dommer:

Graham Poll

 

TV kanaler:

C+ Sport (D/F/N/S)

SuperSport 3/8 SA

TV8 Turkey

NTV+ Sport On-Line

SKY Sports 1

C+ Spain

Galaxie Sport

Prem Sport Portal

Sport 2 HU

Digit Alb 5

ART Sport 4

C+ Sport (Poland)

Sky Sport IT 3

Sky Calcio 10

TPS Star

TeleSport RO

 

TV / Radio streams:

ESPN Asia: TvAnts

Dragon Tv: PPLive Synacast | PPLive Synacast | PPStream | SopCast

 

Nedlastning av de ulike stream programmene:

PPLive | PPLive Synecast | SoPCast | Coolstreaming Media Center | PPStream | Tvkoo | TVAnts

 

Skader/suspendert/utilgjengelig:

Ashley Cole (skadet)

Gael Clichy (skadet)

Pascal Cygan (skadet)

Lauren (skadet)

 

Tidligere møter i år

02.01.2006 Arsenal 0-0 Manchester United (Premier League)

 

Forrige sesong på Old Trafford:

24.10.2004 Manchester United 2-0 Arsenal (Premier League)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 168
  • Created
  • Last Reply
Guest Henry

blir som vanelig javnt mellom disse to lagene og tror det kommer til og bli en slik kamp vi har i vente at det blir spennende til siste slutt, men håper på seier. tror 1-0 henry skårer.

Link to comment
Share on other sites

Guest Roman

Til denne kampen er det nesten så jeg skal Heie på Arsenal ;) Tar dere poeng der så er vi ett skritt nærmere målet............

 

På forhånd takk !

Link to comment
Share on other sites

Til denne kampen er det nesten så jeg skal Heie på Arsenal ;) Tar dere poeng der så er vi ett skritt nærmere målet............

 

På forhånd takk !

 

Jeg bryr meg ingenting om hva Chelsea oppnår. Kjedelig fotball, penger og kynisme - nei, da vil jeg heller havne på 4 plass, vinne mesterligaen og se på virkelig bra fotball!

 

Lykke til med "målet"...

Link to comment
Share on other sites

Hadde vært utolig deilig å slå Man U skikkelig nå, synes vi var best i kampen på Highbury, og vi burde vel strengt tatt hatt straffe :D

Jeg håper på 3-1 Henry2 og Fabregas, så går Henry forbi Nistelrooy i antall mål og da :)

Link to comment
Share on other sites

:) Krise B)

Jeg er på påskeferie i Årdal når kampen spilles og der jeg skal bo er det ikke Canal +. Er det noen Arsenal-fans som bor i Årdal som kunne tenke seg å la meg se kampen hos de? jeg vet det er mye å be om men jeg bare må se denne kampen

Link to comment
Share on other sites

Under Wenger har vi aldri scoret mer enn ett mål på Old Trafford mot Manu i serien.

Men det nye laget Wenger har fått fram her, kan være kapable til det utroligste! Jeg håper vi for en gangs skyld putter mer enn ett mål, og at vi holder nullen.

Link to comment
Share on other sites

Dette er uten tvil den vanskeligste kampen vi har igjen i serien i år. Å regne med seier her er for mye forlangt. Manchester United står nå med åtte seire på rad og har fått tilbake troen på seriegull. Mens Arsenal bruker mye krefter på spill i europacupen, har Manchester kun serien igjen å konsentrere seg om, og jeg tror dette er en stor del av forklaringen på hvorfor laget har gjort det så bra i det siste.

 

United kommer uten tvil til å være uthvilt og klare til å tenne på alle sylindre når Arsenal kommer på besøk neste helg i det som blir den første kampen i Premier Leagues historie med over 70.000 tilskuere.

 

Klarer Arsenal å få med seg ett poeng her, kommer jeg til å være veldig fornøyd.

Link to comment
Share on other sites

Arsenal er inne i sin andre formtopp (den første var ironisk nok for oss i november). Man U er også i en god periode, men har ikke imponert like mye som oss i de siste kampene. For øyeblikket er vi to PL's beste lag og to av de fem beste laga i verden! Dette er en meget vanskelig kamp. Vi har fåt vekk bortespøkelset, men det er likevel vanskligere å møte Man U borte enn hjemme.

 

Sist gang vi møttes var det vi som hadde de fleste sjansene og ble i tilegg snytt for en straffe. Man U er fryktelig farlige når vi lar dem angripe oss, vi MÅ IKKE LEGGE OSS BAKPÅ! Selv om vi har et godt forsvar, kan spissene dems (når de bruker Saha og Rooney) bryte seg gjennom hvilket som helst forsvar. Bakover på banen er Man U er latterlige sammenlignet med angrepet. Det må vi utnytte, særlig med tanke på at vi har vært veldig målfarlige i det siste. Det er også viktig at vi kommer fort opp i kroppen på spillerne, særlig spillere som er gode når de får god tid: Fletcher (BARE pga pasningene), Rooney og Ronaldo. Hvis vi kommer opp i kroppen på dem, kommer de til å klare mye mindre. Vi husker jo alle Cole mot Ronaldo i EM ;)

 

en ting som kommer til å være veldig avgjørende for denne kampen er Juve-matchen: hvordan vi spiller, skader og resultat. Uansett så har jeg mye tro på at vi kan klare dette. Det blir mest sannsynlig en målrik kamp (hvis ikke ett av lagene legger seg skikkelig bakpå). Stilling: 1 - 3 ;): Henry 2 og Ade - Rooney.

Link to comment
Share on other sites

Dette blir tøft.. Et United lag i fyr og flamme som jager seriegull mot et Arsenallag som er enda mer i fyr og flamme og jager CL-plass! Dette Arsenallaget slår United 2-1:

 

Jens Lehmann

 

Emmanuel Eboue-Phillipe Senderos-Kolo Toure-Mathieu Flamini

 

Alexander Hleb-Francesc Fabregas-Gilberto Silva-Jose Antonio Reyes

 

Thierry Henry-Emmanuel Adebayor

 

Da har vi spillere som v.Persie og Pires som kan komme inn..

 

Go gunners! ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest Beelzebot

 

Jens Lehmann

 

Emmanuel Eboue-Phillipe Senderos-Kolo Toure-Mathieu Flamini

 

Alexander Hleb-Francesc Fabregas-Gilberto Silva-Jose Antonio Reyes

 

Thierry Henry-Emmanuel Adebayor

 

 

dette laget slår man u og det relativt enkelt. dersom man unngår flere skader og cesc og eboue er tilbake, tipper jeg arsenal vinner 3-0.

Link to comment
Share on other sites

Det morsomme er at akkurat nå har denne kampen liten betydning for meg. Det viktigste skjer på onsdag, og dessuten er det ikke noen katastrofe for 4.plassen om vi drar hjem med 0 poeng fra Manchester, hvis man ser bort fra de negative effektene dette kan ha på formen (men Wenger har vel fortalt laget at man ikke kan vinne alle kampene? Ingen lag går vel ubeseiret gjennom en hel sesong?). Men selvfølgelig vil det smake godt med poeng, helst 3, noe som definitivt er mulig. Vi skal huske på at Unisex liker å takle i knehøyde, og det blir spennende å se hvordan gutta takler dette nå?! Bolton har ved utallige andledninger kjempet Arsenal ut av stilen denne sesongen, men det var da altså før godformen kom til Highbury.

 

Lurer på hvordan forholdet mellom Arse og ManU utvikler seg uten Vieira og Keane?! Blir lagene etter hvert bestevenner? Eller skal Fabregas erte på seg Fletcher med noen velrettede pizzakast?

 

Jeg går for 1-1. Rooney og VanNistelpenis filmer seg til hver sin straffe, men begge brenner og pådrar seg lyskestrekk.

Link to comment
Share on other sites

Det morsomme er at akkurat nå har denne kampen liten betydning for meg. Det viktigste skjer på onsdag, og dessuten er det ikke noen katastrofe for 4.plassen om vi drar hjem med 0 poeng fra Manchester, hvis man ser bort fra de negative effektene dette kan ha på formen (men Wenger har vel fortalt laget at man ikke kan vinne alle kampene? Ingen lag går vel ubeseiret gjennom en hel sesong?). Men selvfølgelig vil det smake godt med poeng, helst 3, noe som definitivt er mulig. Vi skal huske på at Unisex liker å takle i knehøyde, og det blir spennende å se hvordan gutta takler dette nå?! Bolton har ved utallige andledninger kjempet Arsenal ut av stilen denne sesongen, men det var da altså før godformen kom til Highbury.

 

Lurer på hvordan forholdet mellom Arse og ManU utvikler seg uten Vieira og Keane?! Blir lagene etter hvert bestevenner? Eller skal Fabregas erte på seg Fletcher med noen velrettede pizzakast?

 

Jeg går for 1-1. Rooney og VanNistelpenis filmer seg til hver sin straffe, men begge brenner og pådrar seg lyskestrekk.

 

haha tidi innlegg..

 

enig med deg, tror vi tar fjerde plassen uansett om vi skulle tape på gamle trafford...

men tror det blir en u..

 

dessuten kommer vi ikke til og trenge den plassen når vi har slått barca i finalen uansett!!!!

Link to comment
Share on other sites

Guest Sir Alex

Dette blir en spennende kamp, det er sikkert! Må vell si at det er oppgjørene mellom United og Arsenal jeg gleder meg mest til i hele sesongen!

 

Er imponert over hva Arsenal har fått til for tiden. Meget imponert. Fra å være i elendig form og tape kamp på kamp i ligaen har de nå hevet seg til det øverste nivået igjen lynkjapt. Med et så ungt og urutinert mannskap er det noe jeg har utrolig med respekt for.

 

Kampen blir nok som vanlig jevnspilt ja mellom to lag i superform. Tror personlig det blir 1-0 til United etter scoring av v.Nistelrooy.

 

Regner med at United stiller med dette laget:

 

Van der Sar

Neville, Ferdinand, Vidic, Silvestre

Ronaldo, O'Shea, Fletcher, Giggs

Rooney, Ruud/Saha

 

Svakeste leddet sier seg selv, sentrale midtbanen med O'Shea og Fletcher..

 

Lykke til! Gleder meg! :P

Link to comment
Share on other sites

Dette blir en spennende kamp, det er sikkert! Må vell si at det er oppgjørene mellom United og Arsenal jeg gleder meg mest til i hele sesongen!

 

Er imponert over hva Arsenal har fått til for tiden. Meget imponert. Fra å være i elendig form og tape kamp på kamp i ligaen har de nå hevet seg til det øverste nivået igjen lynkjapt. Med et så ungt og urutinert mannskap er det noe jeg har utrolig med respekt for.

 

Kampen blir nok som vanlig jevnspilt ja mellom to lag i superform. Tror personlig det blir 1-0 til United etter scoring av v.Nistelrooy.

 

Regner med at United stiller med dette laget:

 

Van der Sar

Neville, Ferdinand, Vidic, Silvestre

Ronaldo, O'Shea, Fletcher, Giggs

Rooney, Ruud/Saha

 

Svakeste leddet sier seg selv, sentrale midtbanen med O'Shea og Fletcher..

 

Lykke til! Gleder meg! :P

 

Midtbaneduellen bør vi iallefall vinne. Hvis Vidic og Ferdinand spiller sammen vil vi nok klare å spille oss til mange sjanser gjennom midten, for disse to har ikke akkurat spilt altfor mye sammen sentralt i forsvaret. Litt kommunikasjonsproblemer blir det nok. Håper på seier i denne kampen, og at vi klarer å spille ut Manu ville vært supert å se. Men Manu på OT er alltid vanskelig, og de kommer nok til å gjøre alt for å stoppe våre fintspillende gutter med å sparke ned feks Reyes. Det ville uansett vært moro om vi knuste dem og viste dem at det er VI som skal ta opp kampen med Chelsea neste år!

Link to comment
Share on other sites

Seier i morgen er det viktigste, men det er vanskelig å ikke se frem mot søndag. Det blir forhåpentligvis en kjempe kamp der vi får vist vår glimrende fotball. Disse oppgjørene er så godt som alltid jevne og med mye midtbanekriging, men uten Keane og Vieira på midtbanen der, så blir det kanskje mer "spill". Og får vi spille så kommer vi til å spille de av banen. Tror faktisk viser hvor mye bedre fotball vi spiller, og vinner 2 - 0. Laget får vi ta etter morgendagens kamp, men uten skader så blir det vel Hleb som går ut for Adebayor på søndag...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...