Jump to content

Historiske Arsenal-filmer


Veginho

Recommended Posts

Har noen navn på noen gode Arsenalfilmer slik at jeg kan laste dem ned fra nettet. Har på grunn av min unge alder da Arsenal slo Chelsea i FA-cupfinalen for 4-5år tilbake som mitt første store Arsenal-minne. Husker han der rødhårete midbanespilleren hadde det langskuddet. De vant 3-0 gjorde de ikke?

Link to comment
Share on other sites

Har noen navn på noen gode Arsenalfilmer slik at jeg kan laste dem ned fra nettet. Har på grunn av min unge alder da Arsenal slo Chelsea i FA-cupfinalen for 4-5år tilbake som mitt første store Arsenal-minne. Husker han der rødhårete midbanespilleren hadde det langskuddet. De vant 3-0 gjorde de ikke?

Parlour er den rødhårete mannen du prater om, og Arsenal vant 2-0. :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

"Unbeaten 49" er en film alle Goonere bør ha.. Men ekke sikkert det går ann å laste ned den på internett!? :D

 

Det meste går ann å laste ned :) Prøv å søk etter "Arsenal FC" på www.thepiratebay.org

Finner en go del arsenal filmer der inkludert "49 The Complete Unbeaten Record"

Link to comment
Share on other sites

Ja, du har ett godt poeng Paddy! Det var det jeg tenkte først men så tenkte jeg at det kun var mulig via engelske nettsider, og da må jeg opprette Payex-konto og alt sånn styr. Går det an å kjøpe noen slike filmer via Arsenal Norway?Hvis dette er mulig vil jeg selvfølgelig benytte dette alternativet.

Link to comment
Share on other sites

Har noen navn på noen gode Arsenalfilmer slik at jeg kan laste dem ned fra nettet. Har på grunn av min unge alder da Arsenal slo Chelsea i FA-cupfinalen for 4-5år tilbake som mitt første store Arsenal-minne. Husker han der rødhårete midbanespilleren hadde det langskuddet. De vant 3-0 gjorde de ikke?

Parlour er den rødhårete mannen du prater om, og Arsenal vant 2-0. :D

 

Den kampen har jeg på VHS, og det er to flotte mål av henholdsvis Ray Parlour og Freddie Ljungberg.

Begge måla er av Bergkamp-klasse, plassert opp i vinkelen. Men Fredrik viser sin utrolige styrke ved å skuffe seg gjennom Chelseaforsvaret (med Terry som midtstopper) og deretter plassere ballen opp i langhjørnet! En utrolig kamp, to utrolige mål og en utrolig flott seier :)

Link to comment
Share on other sites

Sessong dvdèn 2001/02 er ett must der vi vant the double, og som bonus får du heile 1997/98 sessongen med alle måla. Det er så uberskivelig mange flotte mål på denne dvdèn at eg får gåsehud berre eg tenke på det. 2 double sessonga på en disc !!

300 mål dvden er veldig bra også, mål fra mange gamle og nye spelera.

 

Trur eg har 7-8 dvda med arsenal ,og det er ingen som blir spelt meir enn dei i dvd spelaren.

Link to comment
Share on other sites

Laste videoar som kunne gitt Arsenal inntekt, ned frå nettet?

 

Eg får avsmak av det i alle fall. Vil ein ha dei, får ein bestille - spør du meg.

 

Enig med Paddy!

 

Prisen på DVD har blitt svært så hyggelig de siste årene. Personlig bruker jeg Play.com. Der ligger prisen på alt fra ca. 6 til 14 pund. Play med flere butikker sender gratis.

 

Dessuten tar originalen seg bedre ut i hyllen enn en brent utgave.

 

PS! Dette er langt billigere enn de VHS'ene som jeg kjøpte på 90-tallet. Da snakket vi 250-300 pr stk + porto...

Link to comment
Share on other sites

Jeg har lenge prøvd og finne en dvd av kampen mellom Liverpool og arsenal i 88/89 sesongen. Om noen vet om den kampen eksisterer på dvd og hvor jeg evt kan få kjøpt den, så ville jeg satt stor pris på om noen kunne fortelle meg det.

Link to comment
Share on other sites

Sett Arsenal - official history? Fikk den i går, og den var veldig bra :blink: Kjøpte den fra play.

 

Jeg har lenge prøvd og finne en dvd av kampen mellom Liverpool og arsenal i 88/89 sesongen. Om noen vet om den kampen eksisterer på dvd og hvor jeg evt kan få kjøpt den, så ville jeg satt stor pris på om noen kunne fortelle meg det.

 

 

Se her; http://www.play.com/play247.asp?page=title...p=57&g=72&pa=sr

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 7 months later...

Har nylig oppdaget at Play.com opererer med denne teksten når DVD-filmene er lagt i handlevognen: This item can only be delivered to a UK address.

 

Noen som vet hva dette betyr? Har prøvd på mange filmer, og får denne meldingen hver gang.

 

Hadde planer om å bestille noen Arsenal-filmer, men den gang ei.

 

Tar også i mot tips på andre tilsvarende nettsteder.

Link to comment
Share on other sites

Har nylig oppdaget at Play.com opererer med denne teksten når DVD-filmene er lagt i handlevognen: This item can only be delivered to a UK address.

 

Noen som vet hva dette betyr? Har prøvd på mange filmer, og får denne meldingen hver gang.

 

Hadde planer om å bestille noen Arsenal-filmer, men den gang ei.

 

Tar også i mot tips på andre tilsvarende nettsteder.

 

For å unngå dette problemet må du velge € og ikkje £.

Link to comment
Share on other sites

Har nylig oppdaget at Play.com opererer med denne teksten når DVD-filmene er lagt i handlevognen: This item can only be delivered to a UK address.

 

Noen som vet hva dette betyr? Har prøvd på mange filmer, og får denne meldingen hver gang.

 

Hadde planer om å bestille noen Arsenal-filmer, men den gang ei.

 

Tar også i mot tips på andre tilsvarende nettsteder.

 

For å unngå dette problemet må du velge € og ikkje £.

 

Tusen takk! Det var til stor hjelp! Julegavene er nå bestilt.

 

Synes forøvrig det hele virket noe snodig.

 

Hilsen Charlie som fremdeles håper at 200 kroners grensa snart blir hevet :)

Link to comment
Share on other sites

www.amazon.co.uk er en tilsvarende side.

Meget seriøs. Ikke noe tull med dem og jeg har bestilt derfra en GOD DEL ganger.

 

Frakten er heller ikke så verst (noen ganger blir det under £1) og man får det rett i postkassen (Jeg har ikke betalt toll hittil) samme uke etter at man har bestilt, på nesten hver bestilling.

 

Hvis du vil unngå toll, så husk å be dem sende hvert produkt så fort det går an å få sendt det, slik at hver ting kommer i hver sin pakke.

Da får du det rett i postkassa og slipper toll.

 

Du velger denne operasjonen på vei til betalingen.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...