Jump to content

Din mulighet for en liten bit av Highbury!!


Guest 8ljungberg8

Recommended Posts

Guest TorkAFC

Noen som har tenkt å kjøpe noe?

 

Kunne gjerne tenkt meg en av skruknotta til Keown. Ligger sikkert noen godt gjemt under gressteppet.

Link to comment
Share on other sites

Guest Eggen

Kunne tenkt meg klokka.

Må vel da kunne regne med å tilbringe resten av mitt liv uten tak over hodet,

men hva gjør man ikke for ekte kjærlighet ?

Link to comment
Share on other sites

Kunne tenkt meg klokka.

Må vel da kunne regne med å tilbringe resten av mitt liv uten tak over hodet,

men hva gjør man ikke for ekte kjærlighet ?

Klokka i Clock End? Den skal vel inn på Emirates om eg ikkje tar heilt feil.

Link to comment
Share on other sites

Kunne tenkt meg klokka.

Må vel da kunne regne med å tilbringe resten av mitt liv uten tak over hodet,

men hva gjør man ikke for ekte kjærlighet ?

Klokka i Clock End? Den skal vel inn på Emirates om eg ikkje tar heilt feil.

 

Det stemmer, Paddy.

Link to comment
Share on other sites

Noen som har tenkt å kjøpe noe?

 

Kunne gjerne tenkt meg en av skruknotta til Keown. Ligger sikkert noen godt gjemt under gressteppet.

 

 

Trur faktsik det er større mulighet for at du finner an av skruknottene til keown i leggen/kneet til en tidligere motspiller... Husk d er keown det er snakk om :huh:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har bestilt et sete som jeg skal lage en stol av til min sønn.. Hvordan jeg skal lage det, har jeg ikke peiling på :D Men glunten er bare 6 mnd så jeg har god tid...

 

Prisen ble £24.99 og setet sendes ut i august 2006!

Nå må du også regne med at det kan komme tollavgifter når du skal hente den ut på postkontoret!

 

Bllir ca. 200,- ekstra tror jeg!

Link to comment
Share on other sites

Hadde vært kult med et sete som man kunne montert i stua som "tippekampstol"! Eller hva med å kjøpe en ti-tolv seter og anlagt "tribune" i stua?

 

Min samboer har funnet seg i mye, men en tribune hadde nok blitt kroken på døren for meg. Det har hun nemmelig aldri sett i et interiørmagasin og da er det nok ikke "riktig" :D

Link to comment
Share on other sites

Hadde vært kult med et sete som man kunne montert i stua som "tippekampstol"! Eller hva med å kjøpe en ti-tolv seter og anlagt "tribune" i stua?

 

Min samboer har funnet seg i mye, men en tribune hadde nok blitt kroken på døren for meg. Det har hun nemmelig aldri sett i et interiørmagasin og da er det nok ikke "riktig" ;)

 

 

Da foreslår jeg at noen kreative sjeler lager ett "interiørmagasin" som følger med som vedlegg i neste The Gunners Post :D

Link to comment
Share on other sites

Guest Diaby

Jeg har bestilt et sete som jeg skal lage en stol av til min sønn.. Hvordan jeg skal lage det, har jeg ikke peiling på :D Men glunten er bare 6 mnd så jeg har god tid...

 

Prisen ble £24.99 og setet sendes ut i august 2006!

 

Vurdere og kjøpe meg et sete selv, står det noe om hvor mye det koster å få den bringt til Norge?

ser det antydes 200 kroner.....

Link to comment
Share on other sites

Ganske bra, men jeg søren ikke penger til dette akuratt nå. Men tenk å kunne si at du har et sete fra den legendariske highbury... :D ...

 

Hva kommer til å skje med highbury?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...