Jump to content

Liverpool - Benfica


Haraldac

Recommended Posts

Synd at ikke Liverpool gikk videre.

Nå får du sluttet med det ironiske preiket ditt Chaz, vi skønner ikke om du mener fleip eller fakta

 

Ingen ironi, whatsoever. Jeg skulle gjerne sett Liverpool videre i CL. Jeg er anglofil, og liker at britiske lag gjør det bra i Europa. Med et par unntak, vel og merke.....

Link to comment
Share on other sites

Synd at ikke Liverpool gikk videre.

Nå får du sluttet med det ironiske preiket ditt Chaz, vi skønner ikke om du mener fleip eller fakta

 

Ingen ironi, whatsoever. Jeg skulle gjerne sett Liverpool videre i CL. Jeg er anglofil, og liker at britiske lag gjør det bra i Europa. Med et par unntak, vel og merke.....

 

Jeg mener også at det var synd L'pool ikke gikk videre...

Link to comment
Share on other sites

Guest Van Persie

Synd at ikke Liverpool gikk videre.

 

 

 

Ikke akkurat....Arsenal som eneste "britiske" lag i kvarten er konge!!!

Egentlig helt unødvendig, men hvorfor skriver du "britiske"? Er du i tvil om at Arsenal er det eneste britiske gjenværende laget i Champions League?

 

Er ikke frekk, men jeg stusset litt over "britiske".

 

Tilbake til dagens tema; jeg ble direkte sjokkert da jeg skrudde over på TV3 i går (jeg så Milan - Bayern München på SportN). 2-0 til Benfica :o ! "Hvordan kunne dette ha skjedd?", tenkte jeg. Etter å ha blitt litt oppdatert, skjønte jeg at Liverpool hadde hatt et par virkelige store sjanser. Men uansett så er dette en stor prestasjon av Benfica. De må ha forsvart seg veldig godt under kampen i går!

 

Selv om det er usannsynlig, skal man ikke undervurdere Benfica når det gjelder tittelen i Champions League. De virker knallsterke hjemme på Estadio Da Luz.

Link to comment
Share on other sites

Guest Gooner2death

Selv om det er usannsynlig, skal man ikke undervurdere Benfica når det gjelder tittelen i Champions League. De virker knallsterke hjemme på Estadio Da Luz.

 

Tja, jeg har større tro på Lyon enn jeg har på Benfica. Milan og Barca seiler opp som klare favoritter i alle fall. Imponerende av Milan å vinne hele 4-1 mot Bayern München.

Link to comment
Share on other sites

Selv om det er usannsynlig, skal man ikke undervurdere Benfica når det gjelder tittelen i Champions League. De virker knallsterke hjemme på Estadio Da Luz.

 

Tja, jeg har større tro på Lyon enn jeg har på Benfica. Milan og Barca seiler opp som klare favoritter i alle fall. Imponerende av Milan å vinne hele 4-1 mot Bayern München.

 

Milan, Barca og Juventus...

 

Drømme finalen er vel Barcelona - Juventus

Link to comment
Share on other sites

Ingen ironi, whatsoever. Jeg skulle gjerne sett Liverpool videre i CL. Jeg er anglofil, og liker at britiske lag gjør det bra i Europa. Med et par unntak, vel og merke.....

 

Og Liverpool hører til de par unntakene sammen med Chelsea og ManU, og Spurs da naturligvis, men de er jo uansett uaktuelle! :-| Selv om jeg også er anglofil liker jeg ikke at disse fire nevnte klubber gjør det bra, enten det er hjemme eller ute.

 

Drømme finalen er vel Barcelona - Juventus

 

Kan du sitte på et Arsenal-forum, som gooner - for det er vel det du er, eller? - og si at Arsenal IKKE inngå i din drømmefinale? Er det mulig? Drømmefinalen for oss må vel være mot Juve. Det ville jo vært det ultimate svar dersom vi slo den gamle damen i finalen, særlig om Henry ble matchvinner! :angry:

Link to comment
Share on other sites

 

Drømme finalen er vel Barcelona - Juventus

 

Kan du sitte på et Arsenal-forum, som gooner - for det er vel det du er, eller? - og si at Arsenal IKKE inngå i din drømmefinale? Er det mulig? Drømmefinalen for oss må vel være mot Juve. Det ville jo vært det ultimate svar dersom vi slo den gamle damen i finalen, særlig om Henry ble matchvinner! :-|

 

Skal innrømme eg stussa litt eg óg her! :angry:

Link to comment
Share on other sites

Det samme for meg når det gjelder Liverpool, men det må vel kanskje være bedre med engelske lag enn f.eks. italienske lag i CL?

 

Ellers er det et annet engelsk lag som på hjemmebane ble slått ut av Benfica. Vi går tilbake til 91-92 sesongen... Sure saker :-|

Link to comment
Share on other sites

 

Drømme finalen er vel Barcelona - Juventus

 

Kan du sitte på et Arsenal-forum, som gooner - for det er vel det du er, eller? - og si at Arsenal IKKE inngå i din drømmefinale? Er det mulig? Drømmefinalen for oss må vel være mot Juve. Det ville jo vært det ultimate svar dersom vi slo den gamle damen i finalen, særlig om Henry ble matchvinner! :)

 

Skal innrømme eg stussa litt eg óg her! :P

 

ÅÅ, dette var flaut :) , mente selfølgelig Juventus - Arsenal.

 

Mitt dillema nå er at jeg er like stor gooner som Juve supporter. De møter hverandre i kvarten nå, jeg håper at det laget som vinner den kampen vinner CL. For meg, personlig vel og merke er dette vinn vinn situasjon. Det gjaldt Vieira f. eks, han stakk fra AFC (jeg ble sur) så stakk han til Juve (jeg ble dritt glad).

 

;) B)

Link to comment
Share on other sites

 

Drømme finalen er vel Barcelona - Juventus

 

Kan du sitte på et Arsenal-forum, som gooner - for det er vel det du er, eller? - og si at Arsenal IKKE inngå i din drømmefinale? Er det mulig? Drømmefinalen for oss må vel være mot Juve. Det ville jo vært det ultimate svar dersom vi slo den gamle damen i finalen, særlig om Henry ble matchvinner! :P

 

Skal innrømme eg stussa litt eg óg her! ;)

 

ÅÅ, dette var flaut :) , mente selfølgelig Juventus - Arsenal.

 

Mitt dillema nå er at jeg er like stor gooner som Juve supporter. De møter hverandre i kvarten nå, jeg håper at det laget som vinner den kampen vinner CL. For meg, personlig vel og merke er dette vinn vinn situasjon. Det gjaldt Vieira f. eks, han stakk fra AFC (jeg ble sur) så stakk han til Juve (jeg ble dritt glad).

 

B) B)

 

 

..., men egentlig er du katalansk eller noe? :)

Link to comment
Share on other sites

Å se liverpool spille er som å se maling tørke...

Da får vi satse på å ha med en en vifte e.l i morgen da? Eller hva med storform..? :lol:

 

BTW: Herlig at 'Fool røyk ut. De har ingenting å gjøre i CL.. de har bare selvtillit på størrelse med Maurinho's, etter at de vant i fjor...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...