Jump to content

Joey Barton


Guest Young Gun

Recommended Posts

  • Replies 74
  • Created
  • Last Reply

Dette er en spiller vi kan få veldig god bruk for.

- tøff spillestil(som Arsenal har manglet i år)

- God offensiv og defensiv(også noe arsenal har manglet i år)

- Er jevn i prestasjonene.

- selv om han er liten er han god i duelspillet.

- Løper veldig mye.

Link to comment
Share on other sites

Ser på dette ryktet som "bullshit" men hadde det vært noe i det så hadde det ikke vært meg i mot! Dette mener jeg er en spiller Arsenal har savnet litt i år.. En tøff spiller med masse pågangsmot som er flink til å ta tak når det blåser litt motvind.. Og sist men ikke minst,han er engelsk! Ikke akkurat no minus.. Vil ha mer engelsk stålvilje,ikke bare fransk arroganse!

Link to comment
Share on other sites

Guest espenstoele
Ser på dette ryktet som "bullshit" men hadde det vært noe i det så hadde det ikke vært meg i mot! Dette mener jeg er en spiller Arsenal har savnet litt i år.. En tøff spiller med masse pågangsmot som er flink til å ta tak når det blåser litt motvind.. Og sist men ikke minst,han er engelsk! Ikke akkurat no minus.. Vil ha mer engelsk stålvilje,ikke bare fransk arroganse!

38525[/snapback]

 

Jepp. Spørs vel om det blir ytterligere kjøp nå, men Barton kunne vært murbrekkeren vi trenger på banen. Ikke noen frøkentendenser hos den karen.

Link to comment
Share on other sites

Guest A. Hleb
Dette er en spiller vi kan få veldig god bruk for.

- tøff spillestil(som Arsenal har manglet i år)

- God offensiv og defensiv(også noe arsenal har manglet i år)

- Er jevn i prestasjonene.

- selv om han er liten er han god i duelspillet.

- Løper veldig mye.

38515[/snapback]

 

 

Jeg har ikke sett mye til Barton, men hvis det er sant det du sier... At han er duellsterk og arbeider hardt er han akkurat det Arsenal trenger...!

Link to comment
Share on other sites

Guest northbank

Barton was almost sacked last summer after stabbing a team-mate in the eye with a lighted cigar during a tour of Thailand.

 

Er det sånne spillere vi vil ha i Arsenal?

Link to comment
Share on other sites

Joey Barton er vel nesten en ren kopi av protoypen på engelske unge spillere. Veldig mange engelske ungdom er utrolig rølpete og utagerende. At vi fra Skandinavia er de desidert værste med tanke på fest i feks. syden er vel en myte. Englesk ungdom topper det meste.

 

Sånn sett er vel ikke Joey Barton noe typisk Wenger kjøp. Det har vel så vidt jeg husker vært flere litt tvilsomme episoder som Barton har vært mer eller mindre involvert i. Perace tror jeg dog har vært en relativt viktig mann i utviklingen hos Barton. Han har såvidt meg bekjennt fått en mer profesjonell holdning. I år er det hovedsaklig bra spill som har gjort at han har vært i media.

 

Som spiller type sier jeg ja takk på dagen. Dog er han vel noe mer offensiv i spillestilen enn det Arsenal har pleid å bruke sentralt. Men skal vi ha inn ytterligere sentrale midtbane spillere nå så må noen ut. Song er vel ferdig, Hleb er neppe noen sentral mann ihvertfall ikke i 4-4-2. Gilberto eller Flamini blir vel fort en av de andre som må vike i såfall.

 

Ikke godt å si hva dette blir til. Men i utgangspunktet er det nok veldig mange flere faktorer som taler for et nei enn ett ja fra Wenger's side tror jeg.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Hadde vært en fantastisk forsterkning men Man C har såpass stor sportslig fremgang for tiden så det blir sikkert tøft å hente han. Vet noen hvor lange han har kontrakt men Man C?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest Diaby

Ok han e jo veldig god da!!!!! Kunne vært akkuratt det Arsenal trenger

 

Barton er en meget god spiller, men jeg føler ikke at han er den rette mannen. For øyeblikket har vi Gilberto, Diaby, Fabregas og flamini (Song på lån). Skal vi hente en ny sentral midtbane bør det være en spiller som går rett inn på laget og danker ut Gilberto. Jeg er ikke overbevist om at Wenger dropper Gilberto for Barton. But you never know.......

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Arsenal ready to bid for Man City's Barton

tribalfootball.com - April 10, 2006

 

Arsenal are lining up a bid for Manchester City midfielder Joey Barton.

 

The Sunday Mirror says Arsene Wenger has monitored Barton's progress through the City ranks to become one of Stuart Pearce's most influential players.

 

Middlesbrough failed with a £3m bid for Barton just before transfer deadline day after the midfielder rejected City's £28,000-a-week wage offer.

 

Barton wants a £30,000 basic wage and is not happy that City's offer is inclusive of win bonuses.

 

Arsenal will make a move before the World Cup, although their opening offer is unlikely to be anything more than half the £6m City will demand.

Link to comment
Share on other sites

Nei takk. Holder bare middels PL nivå.

 

han har 7,2 på skysports sinn spillerbørs, og er med det city`s desidert beste spiller..

 

har i tillegg scoret 6 mål..

 

sånn at du har noe og samenlingne med så har cesc 2 mål og 6,7 i snitt..

 

gilberto har 2 mål og 6,4 i snitt..

 

blir gjerne litt dumt og kalle han en middelmådig spiller då!!!

 

ser han gjerne i arsenal drakt, tror wenger kan få mye ut av denne mannen jeg!!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...