Jump to content

Joey Barton


Guest Young Gun

Recommended Posts

Først må jeg si at jeg ikke er noen fan av Joey Barton i det heletatt, og så vidt jeg vet har det ikke (hvertfall ikke på en stund) vært rykter om at han er på vei.

Men etter å ha lest at Nasri takker Barton, tenker jeg; Kunne vi ha trengt en som Barton i klubben som viser ungdommen våres at alt ikke bare er fryd og gammen. Noe slik som Keown gjorde mot Henry da han kom til klubben.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 74
  • Created
  • Last Reply

:huh: Hva skal man si.. Joey Barton var brukbar rundt 2006 etter dette har han slitt fryktelig. Han er rett å slett ikke i nærheten av å være god nok for Arsenal. Jeg ser tanken med en rutinert tøffing, men da bør kvaliteten og hodet være mer på plass en det er hos mr. Barton.

 

På en skala fra 1 - 10 er sannsynligheten for at Barton kommer 0.

Link to comment
Share on other sites

Hva har den historien med at Barton er linket til Arsenal? Når vi først er inne på barton skal det bli spennende å se han mot Man U. Enten blir han utvist eller så gjør han en kjempekamp, Vi satser på sistnevnte scenario ;)

Link to comment
Share on other sites

Hva har den historien med at Barton er linket til Arsenal? Når vi først er inne på barton skal det bli spennende å se han mot Man U. Enten blir han utvist eller så gjør han en kjempekamp, Vi satser på sistnevnte scenario ;)

 

Hvis det var meg du siktet til så sa jeg ikke at Barton var linket til Arsenal, men om vi kunne ha trengt noe ala Barton i klubben. Bare en som er litt stabil i topplokket. ;)

Link to comment
Share on other sites

Hvis det var meg du siktet til så sa jeg ikke at Barton var linket til Arsenal, men om vi kunne ha trengt noe ala Barton i klubben. Bare en som er litt stabil i topplokket. ;)

Jeg trodde dette underforumet kun var får frykter om spillere som var på vei til kluibben. Dog gidder jeg ikke å være selvutnevnt forumpoliti, det blir det for det meste bare dårlig stemning av ;)

Link to comment
Share on other sites

Jeg trodde dette underforumet kun var får frykter om spillere som var på vei til kluibben. Dog gidder jeg ikke å være selvutnevnt forumpoliti, det blir det for det meste bare dårlig stemning av ;)

 

Flott...

"Hvilke nye spillere ønsker dere?" tråden er vel ikke akkurat rykter det heller ,er det vel? ;)

 

Jeg mener hvertfall at klubben kunne ha trengt noen som var "litt mer enn en kriger". Men for all del, har ikke lyst på Barton.

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Personlig syns jeg gratis er alt for dyrt for Joey Barton.

 

He he.. Kan ikke si jeg liker han som person men ville tilført oss noe tror jeg.. Newcastle vant ikke en eneste kamp i fjor der han ikke spilte.. Men er mange andre spillere jeg ville hatt før Barton.

Link to comment
Share on other sites

han kunne faktisk vært akkurat det vi trenger spillemessig.Men pågrunn av alt han har vært gjennom utenfor banen så er han ikke veldig attraktiv.

En ting er helt sikkert,den gutten har 1000 ganger den fighter spirit som noen av gutta i dagens stall har,men sier likavel ikke at jeg ønsker han til klubben,er usikker!

Jeg savner faktisk en drittsekk,en som kan beskytte våre elegante spillere,en som lar deg kjenne det på hele kroppen at du har møtt Arsenal,og i premier league idag så er det ikke mange,om nån i det hele tatt som er verre en Barton.Han har faktisk oppført seg bra i Newcastle de siste sesongene,litt røff å ufyselig i kamper,men det er jo akkurat det jeg vil ha.

At han nå blir kastet ut av newcastle er jo av samme grunn som det vi sitter å klager over her på forumet,at klubben vår mister de beste spillerern sine.

Link to comment
Share on other sites

han kunne faktisk vært akkurat det vi trenger spillemessig.Men pågrunn av alt han har vært gjennom utenfor banen så er han ikke veldig attraktiv.

En ting er helt sikkert,den gutten har 1000 ganger den fighter spirit som noen av gutta i dagens stall har,men sier likavel ikke at jeg ønsker han til klubben,er usikker!

Jeg savner faktisk en drittsekk,en som kan beskytte våre elegante spillere,en som lar deg kjenne det på hele kroppen at du har møtt Arsenal,og i premier league idag så er det ikke mange,om nån i det hele tatt som er verre en Barton.Han har faktisk oppført seg bra i Newcastle de siste sesongene,litt røff å ufyselig i kamper,men det er jo akkurat det jeg vil ha.

At han nå blir kastet ut av newcastle er jo av samme grunn som det vi sitter å klager over her på forumet,at klubben vår mister de beste spillerern sine.

 

Er det utenomsportslige som gjør at jeg er usikker, men han har jo oppført seg og spilt relativt bra i Newcastle de senere år som du sier.. Newcasle vant som sagt tidligere ikke en eneste kamp Barton ikke spilte i fjor, føler jo det sier litt.. Kan gjerne ta med at jeg likte han dårlig når vi spilte mot Newcastle forrige sesong.. Vet ikke om jeg hadde likt å se slik oppførsel i en Arsenaldrakt.. Men er jo fult mulig jeg hadde skiftet mening om han om han hadde blitt en success i Arsenal..

Alt i alt ganske usikker på Barton.

Link to comment
Share on other sites

han kunne faktisk vært akkurat det vi trenger spillemessig.Men pågrunn av alt han har vært gjennom utenfor banen så er han ikke veldig attraktiv.

En ting er helt sikkert,den gutten har 1000 ganger den fighter spirit som noen av gutta i dagens stall har,men sier likavel ikke at jeg ønsker han til klubben,er usikker!

Jeg savner faktisk en drittsekk,en som kan beskytte våre elegante spillere,en som lar deg kjenne det på hele kroppen at du har møtt Arsenal,og i premier league idag så er det ikke mange,om nån i det hele tatt som er verre en Barton.Han har faktisk oppført seg bra i Newcastle de siste sesongene,litt røff å ufyselig i kamper,men det er jo akkurat det jeg vil ha.

At han nå blir kastet ut av newcastle er jo av samme grunn som det vi sitter å klager over her på forumet,at klubben vår mister de beste spillerern sine.

 

Er det utenomsportslige som gjør at jeg er usikker, men han har jo oppført seg og spilt relativt bra i Newcastle de senere år som du sier.. Newcasle vant som sagt tidligere ikke en eneste kamp Barton ikke spilte i fjor, føler jo det sier litt.. Kan gjerne ta med at jeg likte han dårlig når vi spilte mot Newcastle forrige sesong.. Vet ikke om jeg hadde likt å se slik oppførsel i en Arsenaldrakt.. Men er jo fult mulig jeg hadde skiftet mening om han om han hadde blitt en success i Arsenal..

Alt i alt ganske usikker på Barton.

Link to comment
Share on other sites

Er det utenomsportslige som gjør at jeg er usikker, men han har jo oppført seg og spilt relativt bra i Newcastle de senere år som du sier.. Newcasle vant som sagt tidligere ikke en eneste kamp Barton ikke spilte i fjor, føler jo det sier litt.. Kan gjerne ta med at jeg likte han dårlig når vi spilte mot Newcastle forrige sesong.. Vet ikke om jeg hadde likt å se slik oppførsel i en Arsenaldrakt.. Men er jo fult mulig jeg hadde skiftet mening om han om han hadde blitt en success i Arsenal..

Alt i alt ganske usikker på Barton.

Han skremte livsskitten ut av gutta borte sist. Uten han hadde 0-4 aldri blitt 4-4.

Få han til Emirates.

La gutta småspille og kose seg, mister de ballen så ordner Barton opp.

Og så kan vi fortsette småspillet, med samme høye kunstløpsfaktor.

Link to comment
Share on other sites

Ja er det noe vi trenger så er det en litt fandenivoldsk spiller som kan trø til litt. På midtbanen virker det kun som det er et par spillere som vet hvordan en takler. Kanskje det og burde vært på treningene våre.

Spesielt siste halvdel av sesongen kunne en spiller som Barton gjort mye.

 

Hekkan jeg hadde likt å hatt en Peter Storey type blant lagets balettdansere.

Link to comment
Share on other sites

Barton er en spiller Arsenal absolutt trenger, men er han god nok til å komme rett inn i en 4-2-3-1 eller 4-3-3 formasjon? Da må vel Wilshere eller Song luke plass.

 

burde vel vært mulig å rotere på Wilshere, Ramsey, Barton foran Song eller Frimpong..

Link to comment
Share on other sites

Song har vært for lat og hatt for lite konkurranse det siste halvåret IMO. Ombestemmer meg hver dag om jeg vil at denne transferen skal skje, og i dag er jeg positivt innstilt, Barton er akkurat spilleren vi trenger ute på bana og i garderoben i vanskelige tider, problemet er vel at han kan fucke opp de gode med oppførselen sin

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Og denne fyren var det mange av dere som ville ha til vår klubb. :lol:

 

Og hvis fyren hadde vært på vår banehalvdel (eller benken) så ville nok kampen endt annerledes. Skal sies at Barton oppførte seg temmelig bra (og var meget god for Newcastle) helt frem til han bestemte seg for å gå tilbake til gamle takter ved å kortslutte hjernen sin.

 

Som sagt før: Spilleren ville vært velkommen, men fyren er jo totalt rabies.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...