Jump to content

Joey Barton


Guest Young Gun

Recommended Posts

Ja, Barton med sitt fantastisk overblikk, kreativitet og krempasninger ville garantert skaffet oss de målsjansene vi behøvde for å vinne kampen.

 

Eller ikke...

 

Han var da mer kreativ under hele denne kampen enn noen av våre sentrale i dag. Men ja, jeg har skiftet mening angående Barton. Han er selvsagt ikke verdig å bære kanonen på sitt bryst.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 74
  • Created
  • Last Reply

Her kan dere følge twitteren til Barton, men må advare om at du garantert blir provosert.

Kjenner jeg blir ekstremt provosert av det han skriver. Samtidig er det morsomt å lese hvordan Piers Morgan slakter han, og Bartons argumenter er helt latterlige.

 

Piers Morgan

 

@Joey7Barton you and Song should have been sent off for those haircuts alone.

 

@Joey7Barton I suggest next time you think someone dived, leave it to the ref to sort out rather than attack the player

 

@Joey7Barton what were you doing dragging Gervinho up in the first place? You should have gone for that, never mind your own shocking dive.

Link to comment
Share on other sites

Tror vi hadde hatt bruk for en slik spiller. En ekte MANN som tørr å skremme skiten ut av motstanderne :P Det har vi ikke mange av i dag.

 

Joey Barton er ikke en "ekte MANN" Joey Barton er et svin ut av en annen verden. Han hører ikke hjemme på en fotballbane.

Link to comment
Share on other sites

Barton er faktisk en meget habil pasningsspiller

Ok. Ramsey og Rosicky er også meget habile pasningsspillere, for den saks skyld. Det var ikke det jeg etterlyste.

 

http://www.tv2.no/play/sport/premierleague?progId=542038

 

Enig med Souness her. Barton er middelmådig, begrenset og holder, hvis man er snill, grei PL-klasse. Dessuten er han en idiot. Middelmådig veier ikke opp for det. Hadde han hatt ferdighetene til Cesc Fabregas kunne han bare oppført seg slik han ville for min del.

Link to comment
Share on other sites

Tror vi hadde hatt bruk for en slik spiller. En ekte MANN som tørr å skremme skiten ut av motstanderne :P Det har vi ikke mange av i dag.

Jeg er nysgjerrig på hva din definisjon av en ekte MANN er. Jeg kan tippe den er ca sånn som det her: en motbydelig juksepave og sutrekopp, som bedriver dolokk-tyverier og blind vold på fritiden. Har sansen for å slå sine ofre mens de ligger nede. Viser få eller ingen sympatiske trekk, og sliter voldsomt med å omgås Homo Sapiens, som er den nærmest beslektede arten. Am I right?

 

Nei, denne mannen skal aldri bære noen kanon, det er han rett og slett ikke verdig. Ferdighetsmessig er han også langt under pari.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er nysgjerrig på hva din definisjon av en ekte MANN er. Jeg kan tippe den er ca sånn som det her: en motbydelig juksepave og sutrekopp, som bedriver dolokk-tyverier og blind vold på fritiden. Har sansen for å slå sine ofre mens de ligger nede. Viser få eller ingen sympatiske trekk, og sliter voldsomt med å omgås Homo Sapiens, som er den nærmest beslektede arten. Am I right?

 

Nei, denne mannen skal aldri bære noen kanon, det er han rett og slett ikke verdig. Ferdighetsmessig er han også langt under pari.

 

Helt enig. Ville ikke hatt Barton selv om han hadde vært god. Han møter seg jo sjøl konstant i døra, og hans patetiske forsøk på å "rettferdiggjøre" sine handlinger på lørdag med at han ikke tåler juks, er jo ikke verdt fem sure sild, all den tid det kommer fra en pøbel og en juksemaker som han. Det at Barton gjør det han gjør kan man forstå rent psykologisk. Dette er jo slik mange vil reagere, men man kan ALDRI rettferdiggjøre egne feil med andre sine

feil, slik Barton forsøker, og dette er i alle tilfelle ikke slik en MANN vil agere.

 

Og så det er sagt; Songs stempling og Gervinhos "filming" og "slag" var jo ikke riktig, og er slike unoter Wenger må få luket bort. Ja, det har i dete hele tatt vært litt for mye slik i Arsenal opp gjennom årene, og jeg synes ikke Wenger har vært flink nok til å få bort dette, særlig fordi han har klaget så mye til dommerne at hans egne spillere blir så dårlig beskyttet. Det handler jo om å feie for sin egen dør først.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er nysgjerrig på hva din definisjon av en ekte MANN er. Jeg kan tippe den er ca sånn som det her: en motbydelig juksepave og sutrekopp, som bedriver dolokk-tyverier og blind vold på fritiden. Har sansen for å slå sine ofre mens de ligger nede. Viser få eller ingen sympatiske trekk, og sliter voldsomt med å omgås Homo Sapiens, som er den nærmest beslektede arten. Am I right?

 

Nei, denne mannen skal aldri bære noen kanon, det er han rett og slett ikke verdig. Ferdighetsmessig er han også langt under pari.

 

Helt enig. Barton historikk er lite å skrøyde av.

At han heller ikke er den skarpeste kniven i skuffen er behørig bevist

i uttalelsene etter kampen.

 

Nei han skal aldri bære noen Arsenaldrakt. Barton er ikke hva jeg vil kalle en mann.

Søppel er en bedre definisjon.

Link to comment
Share on other sites

Ja - spesielt Song ;)

 

Neste gang får du komma deg ned på Bohemen, og ikke gjemme deg på highbury, RP7!

Hehe, jeg gjemmer meg ikke på Highbury. Har mer med tradisjon siden 1994, venner og nærheten til heimen å gjøre. Men, jeg skal annonsere min ankomst til Bohemen den dagen jeg stikker innnom. Kan faktisk bli i morgen ;)

Link to comment
Share on other sites

Hehe, jeg gjemmer meg ikke på Highbury. Har mer med tradisjon siden 1994, venner og nærheten til heimen å gjøre. Men, jeg skal annonsere min ankomst til Bohemen den dagen jeg stikker innnom. Kan faktisk bli i morgen ;)

 

Kjiper'n... Jeg er i Trondheim på jobb, så må finne et sted i byen her å se kampen - og håpe på om noen her er fra Trondheim og er interessert i å møtes for et par øl og kamp? Tips mottas med takk!

 

Skulle ønske man kunne søke på sted blandt medlemmene her... eller.. kan man? :P

Link to comment
Share on other sites

Kjiper'n... Jeg er i Trondheim på jobb, så må finne et sted i byen her å se kampen - og håpe på om noen her er fra Trondheim og er interessert i å møtes for et par øl og kamp? Tips mottas med takk!

 

Skulle ønske man kunne søke på sted blandt medlemmene her... eller.. kan man? :P

Three Lions i Brattørgata er vel fremdeles det beste sted å se Premier League i Trondheim.

Link to comment
Share on other sites

Three Lions i Brattørgata er vel fremdeles det beste sted å se Premier League i Trondheim.

 

Ikke bare Premier Leauge. Three Lions er det beste sted å se fotball uansett liga. Det er bare 1 fotballpub i hele Norge som kan måle seg med Three Lions, og det er Bohemen.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Tror vi hadde vært mest tjent med å signere Barton og så ikke la ham komme i nærheten av spillerne, trenerne eller banen vår. Bare gi ham lønn for å slippe å spille mot ham :)

 

Me var kanskje nærmare enn me trudde:

 

Barton told BBC Sport: "If I hadn't played against Arsenal on the first day, I may have signed for them.

"There were a couple of conversations [with Wenger] but that's different to actually signing.

"The Gervinho incident happened and there's nothing I can do about it now.

"If it happened again, I'd like to think I'd deal with it differently.

"Things happen for a reason and there's a lesson to be learned from it.

"Right now, we sit above Arsenal in the table - hopefully that's the case in May."

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...