Jump to content

Nicola Zigic


ted_uh

Recommended Posts

Vanskelig å si noe spesielt når jeg ikke har sett han spille før, men hvis Wenger vurderer å legge inn et bud på £7 mill for han, så skulle man jo tro at det er en god spiller og at han er en spiller som Wenger har tro på. Det er jo The Sun som melder dette, så man må jo ta det med en klype salt, men kan jo bli interessant å se hva som skjer hvis det skulle være noe i dette.

Link to comment
Share on other sites

En ny Niall Quinn?? En lange hylert av en spiss.

Om han er god eller ei vet jeg ikke men United,Tottenham og West Ham

er interesserte. West Ham sitt bud på £7 mill ble avslått.

Ser ut som han vet hvor kassa står.Imponerende scoringsrate.

Spennende og kan gi oss en annen dimensjon i angrep.

 

Red Star Belgrade have rejected West Ham's £7m bid for striker Nicola Zigic, it has been revealed.

 

According to the Serbian media, representatives from the two clubs met in Paris but Red Star are understood to have said 'no' to West Ham's record-breaking offer for the giant striker, who has been watched by several top European clubs in recent months.

 

Red Star - who are set to sign striker Dusan Djokic imminently - are understood to be reluctant to part with Zigic, whose value is likely to increase this summer due to his participation in the World Cup Finals.

 

The 25-year-old has just 18 months remaining on his contract, which was recently extended by a further year.

 

Zigic is the tallest player in Europe at 6ft 8.

 

He has 55 goals for Red star in 77 apperances.

 

Zigic has also been linked with Real madrid, Arsenal , Man United and also Tottenham.

Link to comment
Share on other sites

Europas høyeste spiller??? Høyere enn Crouch??? Oisann. Hvis vi ser på hva Crouch har tilført pool så kan dette være en spiller som gir oss helt nye dimensjoner i vårt spill. Vi har lenge manglet en targetman og en som kan stange inn baller fra flankene. Mot mindre "spillende" lag, som Bolton og Wigan, kan Zigic være det våpenet vi har manglet.

Uten å ha sett denne spilleren mener jeg dette er spennende samtidig som det kanskje viser at Wenger tenker å litt andre baner mtp. å legge opp spillet etter motstander etc.

Link to comment
Share on other sites

Denne mannen kan gi oss en dimensjon vi mangler.

 

Ikke en typisk Wenger type, men svært målfarlig.

 

202 cm høy og 96 kg, a real powerhouse :thumbsup:

 

Absolut spennende

Link to comment
Share on other sites

Denne mannen kan gi oss en dimensjon vi mangler.

 

Ikke en typisk Wenger type, men svært målfarlig.

 

202 cm høy og 96 kg, a real powerhouse :thumbsup:

 

Absolut spennende

34552[/snapback]

 

Er jo den giganten da! hehe. Tror det ville vært litt mer positivt for angrepsspillet vårt, slik at vi kan score litt mer på innlegg og slike ting :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Så denne fyren på Alfheim mot Tromsø. På grundlag av den kampen burde vi la han gå til liverpool. Han sto stortsett i offside med hoftefeste og kjeftet på alt og alle. Nå er ikke jeg talentspeider, men kunne vel ikke akkurat skimte noe klassespiller i denne karen.

 

Til hans forsvar kan man vel si at han ikke er den ensete som ikke innfrir på Alfheim i 5-10 minus og nordavind. Og når i tillegg resten av laget heller ikke fungerte på et underlag bare Tromsø spillerne mestrer så kan man vel skjønne at han gikk litt sur.

Link to comment
Share on other sites

ush... liker ikke serbiske spillere. Spiller alltid grisete og det skaper bare overskrifter og negative hendelser.

Og skal han passe inn i Arsenal må han være en rask 2-metring. Treig og tung spiss i Arsenal klinger ikke helt etter spillestilen.

Men hvem vet, mulig jeg tar feil...

 

Likevel foretrekker jeg at Torres hentes.

Link to comment
Share on other sites

ush... liker ikke serbiske spillere. Spiller alltid grisete og det skaper bare overskrifter og negative hendelser.

Og skal han passe inn i Arsenal må han være en rask 2-metring. Treig og tung spiss i Arsenal klinger ikke helt etter spillestilen.

Men hvem vet, mulig jeg tar feil...

 

Likevel foretrekker jeg at Torres hentes.

34570[/snapback]

 

 

Torres er helt klart den Wenger burde hente inn etter min mening, men

jeg tror at Wenger vurderer et par kjøp nå. Spiss og midtbane.

Tror dessverre Torres blir for dyr da.

Link to comment
Share on other sites

Denne mannen kan gi oss en dimensjon vi mangler.

 

Ikke en typisk Wenger type, men svært målfarlig.

 

202 cm høy og 96 kg, a real powerhouse :blink:

 

Absolut spennende

34552[/snapback]

 

Helt enig. Vi trenger en spiller med litt andre ferdigheter enn det vi allerede har. T ;) ror dette kan bli spennende!!

Link to comment
Share on other sites

Guest dibran14

det vi trenger er kaka......selv om det er nesten umulig.......men han höres ut som en bedre versjon av crouch.......men hvor ble det av torres????????????????

Link to comment
Share on other sites

Nja, vet ikke helt om jeg vil ha denne fyren her. Er ikke akkurat veldig glad i folk fra det gamle Jugoslavia. Dessuten synes jeg de ødelegger mya av fotballen når de hiver seg ned og sitter og sipper etter frispark noen tar ballen i fra de. Nei kjøp heller en ordentlig spiller som faktisk er litt smartere oppe i toppen.

Link to comment
Share on other sites

Nja, vet ikke helt om jeg vil ha denne fyren her. Er ikke akkurat veldig glad i folk fra det gamle Jugoslavia. Dessuten synes jeg de ødelegger mya av fotballen når de hiver seg ned og sitter og sipper etter frispark noen tar ballen i fra de. Nei kjøp heller en ordentlig spiller som faktisk er litt smartere oppe i toppen.

34592[/snapback]

 

Rasisme?????

Link to comment
Share on other sites

:blink: Aldri livet om Wenger kjøper denne spilleren! Den var god!

34579[/snapback]

 

Sikkert en taktikk Wenger bruker for å få Ch€£$ki til å rulle ut rublene på en middelmådighet, mens han selv setter inn støtet på et helt annet sted.

Link to comment
Share on other sites

Nja, vet ikke helt om jeg vil ha denne fyren her. Er ikke akkurat veldig glad i folk fra det gamle Jugoslavia. Dessuten synes jeg de ødelegger mya av fotballen når de hiver seg ned og sitter og sipper etter frispark noen tar ballen i fra de. Nei kjøp heller en ordentlig spiller som faktisk er litt smartere oppe i toppen.

34592[/snapback]

 

Kjære tid, her var det mye tull...

Innholdet er jo totalt intetsigende og meningsløst. Kjeder du deg :blink: ;)

Link to comment
Share on other sites

Så han mot rbk for et par år siden i europacupen. Husker ikke så altfor mye av han utenom at det ble oppstyr av høyden hans. En kompis sa han gikk sur i 1 omgang mot tromsø. Crouch har hvertfall vist seg som en klassespiss i Liverpool og er Zigic bedre ville det nok ikke vært et dårlig kjøp.

Link to comment
Share on other sites

denne spilleren er ikke treig han er middels rask.

Han er 202 cm høy.

Arsenal har problemer på defensive og offensive dødballer og det kan zigic hjelpe til med.

Arsenal scorer aldri på dødballer, emn hvis vi kjøper han kan vi kanskje gjøre det!

Link to comment
Share on other sites

Guest the-gunners-fan

Jeg Har sett han på Eurosport, han spilte kjempe bra, jeg håper Wenger kjøper han ( Han skorte 1 mål i kampen ), Faktisk Mot Tromsø

Link to comment
Share on other sites

Nikola Zigic er hele 2,02 lang og veier 90 kilo, der har imidlertid ikke hindret ham i å score 40 mål på 67 seriekamper for Røde Stjerne.

 

 

Dette ser ut til å være det vi trenger. Her ser du at han er en målmaskin av klasse, og at han er høy! Det er AKKURAT det vi trenger!!! Go for it Wenger!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...