Jump to content

Filmsnutt


stompa

Recommended Posts

Roy Keane sin takling var blandt de verste der! Men fy F*** så mange stygge taklinger har jeg aldri sett på en gang før!

33094[/snapback]

 

 

 

 

Mesteparten kan me liksom le litt av, sjøl om det gjør vondt, men den til keane er heilt jævlig. ser faen i auene på han. Skulle vert utestengt for lengre perioder, vertfall når han innrømmer at han gjorde det med vilje.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Guest Young Gun
Her er en lydsnutt av Bjørge Lillelien fra Norge-England i 1981. Ikke "your guys took a hell of a beating", men reaksjonen hans etter at Tom Lund ble klippet ned av Phil Neil:

 

http://www.home.no/skrothaugen/jaduveit/

35899[/snapback]

Hihih..Bjørge vet å få det sagt =) Synd han ikke er blandt oss lengre, kunne gjort et radarpar sammen med Scheie, ser det for meg hvor de krangler =P

Link to comment
Share on other sites

Her er annen hysterisk morsom video:

 

TABBER

 

Kanu har en rimelig fin en, pluss Forlan, og mye annet bra.

 

Har du lyst på en latterkule, trykk på linken! :D

36410[/snapback]

 

Uff.. Synes den var mer trist enn morsom jeg da. Må vel innrømme at jeg har vært i samme situasjon selv, så alle de spillerne på den filmen har min fulle sympati! (Bortsett fra Forlan da, den er morsom :P )

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
Guest Roman
Her er også en morsom filmsnutt. Fra spillertunnelen før Chelsea-Liverpool..

 

www.zen95558.zen.co.uk/files/video/%5bsavefile%5d060206031923_GerrardHandshake.wmv

40253[/snapback]

 

 

Var artig den der. Makan til frekk liten tass. ;)

 

Den lille pjokken bør få æresmedlemskap i CHELSEA FOOTBALL CLUB :D

 

 

Noen som hører hvordan Chelsea fansen desperat forsøker å overdøve sangen i bakgrunn??? Ingen lett oppgave det gitt :D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...