Jump to content

2005.11.05 Sunderland H


Andain

Recommended Posts

sunderland.gif

Arsenal - Sunderland

Highbury, Lørdag 5 November klokken 16:00

 

Troppen:

Arsenal: Lehmann, Lauren, Toure, Campbell, Clichy, Fabregas, Gilberto, Pires, Reyes, van Persie, Henry. Innbyttere : Bergkamp, Flamini, Eboue, Senderos, Almunia.

 

Sunderland : Alnwick, Stubbs, Breen, Caldwell, Nosworthy, Whitehead, Murphy, Robinson, Collins, Gray, Stead. Innbyttere : Le Tallec, Welsh, Elliott, Miller, Davis.

 

Dommer:

Alan Wiley (Burntwood, Staffordshire)

 

TV kanaler:

SuperSport 3 SA

Diema 2

RTE Two

C+ Deporte 1

Sport 1 HU

Digit Alb 5

Alfa TV

SKY Sport IT 1

SKY Calcio 3

TPS Star

C+ Sport (N/S)

MegaSport

Sport TV

SuperSport 3 SA

 

TV / Radio streams:

Guangdon : TVAnts, QQLive, PPLive

Shangdong (sd-tv) : PPLive

World Sports (Soccer) : PPLive

ESPN Asia : TVAnts, PPLive, PPStream

RTS 2 : RTS2Live, RTS2UZIVO, RTS2

 

Skader/suspendert:

Alexander Hleb

Ashley Cole

Fredrik Ljungberg

 

Tidligere møter:

25.10.2005 Sunderland 0-3 Arsenal (Carling Cup)

11.05.2003 Sunderland 0-4 Arsenal

06.11.2002 Arsenal 2-3 Sunderland (Worthington Cup)

06.10.2002 Arsenal 3-1 Sunderland

30.03.2002 Arsenal 3-0 Sunderland

 

Før avspark:

Det er ikke til å legge skjul på at vi er stor favoritt til denne kampen. Normalt skal ikke Sunderland kunne by på så veldig vanskelig motstand hjemme på Highbury. Jens Lehman er tilbake etter å ha stått over Champions League kampen i midtuken, men vi må enda klare oss uten Cole, Hleb og Ljungberg. Sunderland på sin side er foruten Justin Hoyte, Julio Arca, George McCartney, Stephen Wright og Christian Bassila, i tillegg til at Tommy Miller er usikker.

 

Skal man tro Arsene Wengers kommentarer i forkant av dette oppgjøret, er det ikke helt avgjort om Thierry Henry starter eller ikke: "I have not quite made my decision yet, but he should be okay."

 

Vi står sålangt med 11 strake seirer hjemme på Highbury, Sunderland på sin side har 4 strake tap i Premier League. Legendariske Dennis Bergkamp vil dersom han spiller idag spille sin 300 Premier League kamp for Arsenal.

 

Statistikk:

Tidligere kamper mellom Arsenal - Sunderland Highbury:

<> Seier: 10

<> Uavgjort: 6

<> Tap: 3

 

Vi har scoret totalt 35 mål mot Sunderland og sluppet inn 19 på Highbury.

 

Utifra resultatene mellom Arsenal og Sunderland på Highbury tilbake fra 1962 vil man få denne prosentandelen:

 

64 % sjanse for at Arsenal vinner

21 % sjanse for uavgjort

15 % sjanse for at Sunderland vinner

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 81
  • Created
  • Last Reply

Lehmann er tilbake, mens freddie er fortsatt ute med skade.

Eg meiner van persie har bevist meir enn nok til å få starte sammen med henry på topp.

 

Lehmann

Lauren Kolo Sol Clichy

Pires Cesc Gilberto Reyes

Henry van Persie

Link to comment
Share on other sites

Lehmann er tilbake, mens freddie er fortsatt ute med skade.

Eg meiner van persie har bevist meir enn nok til å få starte sammen med henry på topp.

 

Lehmann

Lauren Kolo Sol Clichy

Pires Cesc Gilberto Reyes

Henry van Persie

26157[/snapback]

Så greit ut laget, men etter SP kampen tror jeg fortsatt

DB spiller på topp med Henry. Flyten var nemlig glimrende

1 omgang.

Link to comment
Share on other sites

Vil ha Bergkamp fra start! Som mmaelan skriver så hadde Arsenal flyten med Dennis og Henry sammen på topp mot Sparta (som alltid??)! RvP gjorde et glimrende innhopp, og det er bare bra om han gjentar den suksessen!

Godt å ha Jens tilbake, er omtrent like trygg med Almunia i mål som jeg var med Stepanovs sim midtstopper, nesten slik at du er 99% sikker på at noe kommer til å gå galt!

Flamini og og Gilberto er egentlig for like etter min mening, men synes de skal utgjøre midtbaneduoen på lørdag. Grunnen til det er rett og slett at jeg mener vi bør spare Fabregas mest mulig fremover. Vi må passe på så ikke vidunderbarnet blir helt utbrent!

 

Lehmann

 

Lauren Toure Campbell Cole

 

Pires Gilberto Flamini Reyes

 

DB TH

Link to comment
Share on other sites

Som alltid? Nei, det er noko som meir og meir tilhøyrer fortida at det var flyt med Bergkamp og Henry. I tillegg er det på tide å fase ut DB10. Hans tid er over. Robin van Persie sin tid kjem.

 

Viss ikkje RvP får starte mot Sunderland heime, når han skal han få spele seg varm i trøya, når han skal han få den erfaringa han treng? RvP fortjener å få starte ein kamp. Det er langt viktigare, på lang sikt, enn at spelet fungerar på gamle metodar.

Link to comment
Share on other sites

Som alltid? Nei, det er noko som meir og meir tilhøyrer fortida at det var flyt med Bergkamp og Henry. I tillegg er det på tide å fase ut DB10. Hans tid er over. Robin van Persie sin tid kjem.

 

Viss ikkje RvP får starte mot Sunderland heime, når han skal han få spele seg varm i trøya, når han skal han få den erfaringa han treng? RvP fortjener å få starte ein kamp. Det er langt viktigare, på lang sikt, enn at spelet fungerar på gamle metodar.

26174[/snapback]

 

 

Bergkamp sin tid er over i mai 2006! Vi er nå inne i en fase av sesongen hvor vi må begynne å vinne flere kamper på rad for i det hele tatt ha en bitteliten sjanse til å være en reell tittelutfordrer til Cheskis jernmannskap. Bergkamp beviste senest mot Sparta at han holder mål, og spesielt er dette bra for Henry som er verdens kanskje vanskeligste spiss å spille sammen med. Den oppgaven er det kun Bergkamp som har løst med æren i behold.

Tror det er sunt for oss å få igang litt skikkelig flyt for å få opp selvtillitten, som mange ganger virker fraværende! Ved å få i gang den berømte flyten vil det være lettere å begynne å spille inn spillere som RvP, Cesc, og Clichy på laget! Er ikke positivt for så store talenter å spille regelmessig da det butter i mot, noe som det i aller høyeste grad gjør i PL!

Link to comment
Share on other sites

Som alltid? Nei, det er noko som meir og meir tilhøyrer fortida at det var flyt med Bergkamp og Henry. I tillegg er det på tide å fase ut DB10. Hans tid er over. Robin van Persie sin tid kjem.

 

Viss ikkje RvP får starte mot Sunderland heime, når han skal han få spele seg varm i trøya, når han skal han få den erfaringa han treng? RvP fortjener å få starte ein kamp. Det er langt viktigare, på lang sikt, enn at spelet fungerar på gamle metodar.

26174[/snapback]

 

 

Bergkamp sin tid er over i mai 2006! Vi er nå inne i en fase av sesongen hvor vi må begynne å vinne flere kamper på rad for i det hele tatt ha en bitteliten sjanse til å være en reell tittelutfordrer til Cheskis jernmannskap. Bergkamp beviste senest mot Sparta at han holder mål, og spesielt er dette bra for Henry som er verdens kanskje vanskeligste spiss å spille sammen med. Den oppgaven er det kun Bergkamp som har løst med æren i behold.

Tror det er sunt for oss å få igang litt skikkelig flyt for å få opp selvtillitten, som mange ganger virker fraværende! Ved å få i gang den berømte flyten vil det være lettere å begynne å spille inn spillere som RvP, Cesc, og Clichy på laget! Er ikke positivt for så store talenter å spille regelmessig da det butter i mot, noe som det i aller høyeste grad gjør i PL!

26177[/snapback]

På heimebane står vi med kor mange poeng, av kor mange mulige? :P

Sliter vi? Neppe.

Link to comment
Share on other sites

Alt annet enn seier vil være en gedigen nedtur. Vi har nylig banket Sunderland på bortebane med reservene våre, og Arsenals beste forplikter å følge opp. Laget blir slik:

 

Lehmann

Lauren - Toure - Campbell - Clichy

Pires - Fabregas - Gilberto - Reyes

Henry - Persie

 

Satser på 3-0!

Link to comment
Share on other sites

Håper/tror/satser på reservelag igjen jeg. De er gode, og de vant (vel) enkelt mot dem for litt siden. Det kommer nok til å bli en lett match uansett. Jeg tror at Eboue kommer til å bli en viktig brikke i denne kampen hvis det blir reserver, men jeg vil også ha noen av de som til vanlig spiller på 1. laget. jeg ville satt opp laget sånn her:

-----------------Lehmann-----------------

Lauren----Cygan---Senderos----Clichy

Eboue----Flamini----Fabregas----Reyes

------------Quincy----v.Persie-----------

 

benken: Almunia--Toure--Song--Pires--Bergkamp

 

.....er nok til tonnevis med mål, og nok til å stoppe sjeldne kontringer for Sunderland. Jeg velger også å ha noen spillere på benken som kan komme inn dersom alt går galt.

 

Gleder meg! :D

 

(noen som vet om denne vises på C+, Viasat eller tv3?)

Link to comment
Share on other sites

Guest jensemann

Fotball er et psykologisk spill.

Hvis utgangspunktet for kampen er at vi MÅ vinne, alternativet er skammelig og skandale, så går det gjerne slik man frykter.

Alle kamper i premier league er tøffe og knallharde og jeg er lykkelig for hvert mål og hvert poeng som settes inn på kontoen.

Når det er sagt så tipper jeg 4-0 til oss. :D

Alle fire scoringer av Jose Antonio.

Link to comment
Share on other sites

Håper/tror/satser på reservelag igjen jeg. De er gode, og de vant (vel) enkelt mot dem for litt siden. Det kommer nok til å bli en lett match uansett. Jeg tror at Eboue kommer til å bli en viktig brikke i denne kampen hvis det blir reserver, men jeg vil også ha noen av de som til vanlig spiller på 1. laget. jeg ville satt opp laget sånn her:

-----------------Lehmann-----------------

Lauren----Cygan---Senderos----Clichy

Eboue----Flamini----Fabregas----Reyes

------------Quincy----v.Persie-----------

 

benken: Almunia--Toure--Song--Pires--Bergkamp

 

.....er nok til tonnevis med mål, og nok til å stoppe sjeldne kontringer for Sunderland. Jeg velger også å ha noen spillere på benken som kan komme inn dersom alt går galt.

 

Gleder meg! :D

 

(noen som vet om denne vises på C+, Viasat eller tv3?)

26207[/snapback]

CANAL+ SPORT

 

Tror nok wenger er mer redd for Sunderland enn du er så jeg regner med ett topplag

Lehmann

lauren campbell Toure Clichy

Pires Fabregas Gilberto(Ut 75 Flamini) Reyes(Ut 80 Quincy)

Bergkamp Henry (Ut 60-70 rvp)

Link to comment
Share on other sites

Guest Van Persie

Håper på dette laget i dag:

 

Lehmann

 

Lauren

Toure

Campbell

Clichy

 

Pires

Flamini/Fabregas

Gilberto

Reyes

 

Robin

Henry

 

Benken:

 

Almunia

Cygan/Song

Flamini/Fabregas

Bergkamp

Eboue

Link to comment
Share on other sites

Guest jensemann

Vi stiller med et helt sykt lag offensivt i dag.

Alt ligger til rette for en hyggelig aften.

Reyes, Pires, Henry og van Persie.......

Noe å tygge på for sunderland.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...