Jump to content

2005.11.05 Sunderland H


Andain

Recommended Posts

  • Replies 81
  • Created
  • Last Reply
Guest jensemann

Drittlei av Tjærnås og hans analyser.

Presterer å prate dritt om Wenger før kampen og legge skylden på Moaninhos møkkaprat på Wenger.

Oppgulp var ordet som ble brukt når Wenger forsvarer seg.

Analysene hans er null verdt.

Link to comment
Share on other sites

Til tross for festfotball, så er det fordømt irriterende at ikke denne kampen er drept på et tidlig tidspunkt. Som den pessimisten jeg kan være, sitter jeg og venter på at dette går at skogen.

 

Men heldigvis klarer vi 3-1. Og alt er bare fryd og gammen.

 

Og det beste: Vi er forbi Spudz. Tabellen begynner å stemme!!

 

5 minutter igjen…

Link to comment
Share on other sites

En god kamp, hvor det var marginer som gjorde at seieren ikke ble større. Litt vel mange offside løp på Henry, men det betyr jo bare det at han er på hugget og "timingen" ikke var 100% på dette området i denne kampen.

 

Ellers synes jeg Glichy nok engang imponerer med sin opptreden som venstre back, både defensivt og sine offensive løp som skaper rom for medspillere.

Eboue viser også kvaliteter de få minuttene han fikk spille, med å bruke farten fremover på høyre midtbane de siste minuttene.

 

Arsenal hadde full kontroll i denne kampen, selv om de neste3-4minutter etter baklengsmålet preget litt på spillet.

Sunderland er ikke noe stort lag, men likevel må vi slå dem for å få 3poeng...og det klarte vi med glans.

 

Nei, synes dette er en kamp gutta kan ta med seg videre med MYE positivitet og som viser at dette unge Arsenal laget har masse kvaliteter selv uten £30millioner kjøp av nye spillere. I bakhånd har vi Cole, Ljungberg, Hleb og mange talenter som vil sette sitt preg på Arsenal i fremtiden.

Synes Arsenal viser styrke de siste ukene, og vi er absolutt på rett vei.

Passningspillet og tempoet i spillet er vi flere hakk foran de aller fleste, og jeg ser veldig frem til resten av "black" november :)

Link to comment
Share on other sites

Det er en skandale at Cygan ikke var på benken. Wenger må gå og Eboue må selges!

26264[/snapback]

Javel?

26265[/snapback]

 

Jepp! Aner jeg en viss uenighet? Cygan har vist seg som en meget bra innbytter på venstrekanten. Har ved flere anledninger nærmet seg motstanderens cornerflagg og på den måten forhindret dem fra å true vår ettmålsledelse i sluttminuttene. Uten Cygan er denne muligheten borte. Eboue er i alle fall ikke av samme klasse. Ruser i angrep tilsynelatende uten å ha den ringeste idé om hvor cornerflagget egentlig befinner seg. Slikt kan skape unødvendige kontringer. You see?

Link to comment
Share on other sites

Det er en skandale at Cygan ikke var på benken. Wenger må gå og Eboue må selges!

26264[/snapback]

 

Å....... :o :D

 

Dette blior for dårlig! Eboue viser seg å være en viktig mann for fremtiden I Arsenal tipper jeg, og han skal selges.......? Sier det samme som Livet For Arsenal sier der oppe: javel? Og Cygan skal sitte på benken alltid...neida, det er bare pisspreik! :)

Link to comment
Share on other sites

Guest jensemann
Det er en skandale at Cygan ikke var på benken. Wenger må gå og Eboue må selges!

26264[/snapback]

Javel?

26265[/snapback]

 

Jepp! Aner jeg en viss uenighet? Cygan har vist seg som en meget bra innbytter på venstrekanten. Har ved flere anledninger nærmet seg motstanderens cornerflagg og på den måten forhindret dem fra å true vår ettmålsledelse i sluttminuttene. Uten Cygan er denne muligheten borte. Eboue er i alle fall ikke av samme klasse. Ruser i angrep tilsynelatende uten å ha den ringeste idé om hvor cornerflagget egentlig befinner seg. Slikt kan skape unødvendige kontringer. You see?

26267[/snapback]

 

 

Tror faktisk du har sovet i timen.

Cygan har IKKE spilt venstrekant men venstreback, og hvis du tenker på de 3 siste minuttene mot tottenham hvor han spilte venstreback og Clichy venstrekant, så er vel ikke det noe å bære seg for??

Link to comment
Share on other sites

Guest jensemann

Om kampen er det en ting å si; a walk in the park.

Vi sovnet av litt midt i andreomg, men motstanden var for svak til å lage spenning av det.

Synes Fabregas var god i dag.

Link to comment
Share on other sites

Guest jensemann
Det er smått utrolig!!

 

Smakte det godt??? ....agnet altså!!

 

:)  :D  :o

26272[/snapback]

 

 

Alt for åpenbart, prøver bare å hjelpe helmik litt.

M.a.o. ikke spesiellt genialt forsøk, men "keep up the good work"

Link to comment
Share on other sites

Det er smått utrolig!!

 

Smakte det godt??? ....agnet altså!!

 

:)  :D  :o

26272[/snapback]

 

Tatt ett glass for mye ikveld? ;)

 

Deilig seier i dag. Leker oss gjennom kampen, men det blir nok en gang unødvendig spennende..

 

Ratinger:

 

Lehmann - Ingenting å jobbe med. Kan ikke klandres på målet..........6

Lauren - God kamp. Bra med oppover, lite å gjøre bakover...............6

Clichy - Nok en god kamp. Bra offensivt, ingen utfordringer bakover..7

Toure - Ingen problemer.................................................................6

Campbell - Vinner alle dueller, fint fremspill på 1-0 målet...................7

Pires - Ganske usynlig i perioder, gjør bra ting innimellom..................6

Reyes - Bra kamp, burde scort.........................................................6

Fabregas - Spiller med stor ro, beste kampen på lenge i PL.................7

Gilberto - Vinner tilbake ballen mange ganger, jobebr som en gud.......8

van Persie - Scorer, dribler, jobber . Kjempekamp.............................8

Henry - Viser hvor mye han betyr for Arsenal nok en gang..............BB9

 

Både Bergkamp og Eboue gjorde gode innhopp.

Link to comment
Share on other sites

Drittlei av Tjærnås og hans analyser.

Presterer å prate dritt om Wenger før kampen og legge skylden på Moaninhos møkkaprat på Wenger.

Oppgulp var ordet som ble brukt når Wenger forsvarer seg.

Analysene hans er null verdt.

26254[/snapback]

 

Blåser i hele fyren. Han har til gode det å imponere meg både som trener og såkalt ekspertkommentator.

 

Send han til Ham-Kam sammen med Grodås.

 

Ellers blir jeg takknemlig hvis noen legger ut mål/høydepunkter fra dagens kamp. Forsøket til Henry som gikk i krysset, er noe av det råeste jeg har sett på lenge. Den mannen er Gud!!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...