Jump to content

Ashley Young - Watford


gooner6

Recommended Posts

Guest Van Persie

Dette er en meget spennende spiller!

Han har scoret 8 mål på 16 kamper sålangt i Championship. Og han er midtbanespiller!

 

Jeg har flere ganger tenkt på Ashley Young i Arsenal. Jeg håper virkelig Wenger kjøper ham.

Link to comment
Share on other sites

Guest Thomaz1989
han såg ikkje så du ut, men hvilken posisjon på midten spiller han?

og har han noken spesialiteter?

25865[/snapback]

Hva mener du med: "han såg ikkje så du ut"? Skjønte ikke den helt, jeg!

25911[/snapback]

 

han er ein ung spiller. det var det eg meinte

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Så denne karen "live" da Watford møtte Crystal Palace på Selhurst Park i våres. Spilte da venstre kant.

Hurtig liten fyr som man legger merke til, ingen tvil om det. Men skal det være noe poeng må han gå rett inn i førstelagstroppen, i hvertfall på benken. Og da kan jeg ikke se at Young har kvaliteter som vil tilføre Arsenal noe de ikke har fra før. Det er tross alt grenser for hvor mange små, lovende, kjappe gutter det er plass til..

 

Hilsen Nilsen

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Han er 21 1/2 år gammel! Født 09/ 07/ 1985 han fyller 22 i Juni. Men det er ikke det som er viktig. Han høres spennende ut, har ikke hørt om han får denne topicen kom. Men han kan bli ein mann for fremtiden. Vi har jo ganske mange lovede mitdbane spillerer, men jeg sier ikke nei takk! Han var billig også!

Link to comment
Share on other sites

Han er 21 1/2 år gammel! Født 09/ 07/ 1985 han fyller 22 i Juni. Men det er ikke det som er viktig. Han høres spennende ut, har ikke hørt om han får denne topicen kom. Men han kan bli ein mann for fremtiden. Vi har jo ganske mange lovede mitdbane spillerer, men jeg sier ikk nei takk! Han var billig også!

 

enig men han hadde vor god å hatt i bakhond :D tilfelle skader eller for mangen kort

Link to comment
Share on other sites

Jeg har ikke sett han så mye, bare en eller to kamper og da har han ikke spilt helt utrolig bra,

men absolutt god nok back-up :D

Hadde ikke gjort meg noe hvis han kommer, men jeg tviler egentlig litt siden Wenger har gått ut å sagt at ikke skal kjøpe noen spillere i januar.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...