Jump to content

Wenger snakker om Chelsea


arsenal_1886

Recommended Posts

Det har ofte vært mye mediamas managere mellom.

Spesielt vår sjef sir A og jose.

Jeg skulle ønske wenger ikke lot seg provosere. Tror andre lags managere mener at hvis wenger blir trukket opp smitter det på spillerene og at dette er noe spillerne til Arsenal ikke tåler så greit.

Og jeg har en følelse av at de hart rett.

Synes Wenger skal overlate slik krangling til supporterne og selv heve seg elegant over det.

Link to comment
Share on other sites

tror ikke det blir saksmål altså.På hvilket grunnlag?æreskrenkelse? nei glem det ! da er wenger barnslig

25957[/snapback]

Så viss nokon gikk ut med ditt fulle navn til media og kalla deg ein kikkar og pedofil, så ville du latt det bli med det? ;)

Link to comment
Share on other sites

Se på dette: http://www.fantasycricket.telegraph.co.uk/...02/ufnwen02.xml

 

Hva i alle dager er det Wenger skal unnskylde seg for her??

Mourinho må jo være helt tett!!?? :P

 

Wenger forteller jo bare realiteten med Chelseas pengemakt og at de ikke har fulgt reglene i A.Cole-saken.

 

Her er det Mourinho som har gått for langt og må legge seg flat som en pannekake og holde kjeft framover! ;)

Link to comment
Share on other sites

Se på dette: http://www.fantasycricket.telegraph.co.uk/...02/ufnwen02.xml

 

Hva i alle dager er det Wenger skal unnskylde seg for her??

Mourinho må jo være helt tett!!??  :P

 

Wenger forteller jo bare realiteten med Chelseas pengemakt og at de ikke har fulgt reglene i A.Cole-saken.

 

Her er det Mourinho som har gått for langt og må legge seg flat som en pannekake og holde kjeft framover!  ;)

26167[/snapback]

 

 

Morrinnjo fremstår for meg mer og mer som en navlebeskuende surrebukk! Makan til bisarre uttalelser han kommer med til tider! Skulle tro universet roterte rundt Stamford Pengebinge og ikke omvendt!

Link to comment
Share on other sites

Da kan Wenger terge igjen. Rekorden på 49 kamper og en sesong uten tap er ikke så enkelt  å slå nei.... :lol:  :rolleyes:  :lol:

26355[/snapback]

 

Er utrolig stolt over den bragden som Arsenal klarte. Er evig takknemlig for at jeg fikk oppleve den fantastiske 2003-2004 sesongen. Satt på North Bank i siste kampen mot Leicester.

 

Dagens utfall er nok et bevis på hvor vanskelig det skal være å inneha en slik rekord. Chelsea stoppet på 40 kamper, Arsenal klarte 49. I denne sammenhengen blir det et hav foran.

 

Tipper at det er lett å fyre opp Mourinho etter kveldens kamp :lol:

Link to comment
Share on other sites

Det sier noe om hvor mye penger den stakkarslige klubben har - når de har råd til å ansette et menneske for å samle sammen sitater til et 120-siders dokument om Wengers uttalelser om Chelsea..

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...