Jump to content

Diego Forlan


ben lakris

Recommended Posts

  • Replies 52
  • Created
  • Last Reply

mener at Forlan ikke er god nok for oss. han viser at han ikke var god nok for å spile i England.

 

greit nok at han kanskje ville passet inn i spillestilen våres, men tror ikke han kunne blitt noen "hit" hos oss Arsenal fans. nei, la heller Forlan spille i Villareal, så får Villareal-fansen ha en stjernespiller i klubben og Arsenal slipper å bruke penger til ingen nytte.

Link to comment
Share on other sites

Guest Arsenal_4ever
ikke han. Han har prøvd lykken i Engalnd før uten hell. Noen passer rett og slett ikke inn i engelsk fotball!!

25069[/snapback]

 

Helt enig med pernille her:) Men når jeg tenker meg om...så kan nok Wenger klare å gjøre noe med denne spilleren;)

Link to comment
Share on other sites

enig £16.5 mill høres utrolig mye ut og har liten tro på at Wenger betaler så mye for en spiller som ikke passer inn i engelsk fotball... Hadde prisen vært rimleigere kunne vi kanskje vært interesert.

 

Personlig tror jeg ikke Forlan vil interesert i å komme tilbake til England. Han opplevde en nesten total fiansko i Woman og han har gjort det over all forventing bra i Vivareal. Det eneste som måtte drive han tilbake til Englang måtte vær om han ønsker å bevise for gutta i woman at han er bedre enn han fikk vist....

Link to comment
Share on other sites

Er enig med alle som sier at vi ikke bør ha han.....Han lykktes ikke i Man utd så hvorfor skulle han lykkes i Arsenal???????Om vi kjøper han tror jeg neppe noen flere gullstøvler og de fyller nok ikke opp skapet til Henry heller.....Det vi trenger er (etter min mening) en ærstatter for henry når han er skadet, men ikke en Makker til Henry....................

Link to comment
Share on other sites

han passer neppe inn i vårt spill. men vi har jo gode erstattere i Jose Antonio Reyes og Robin Van Persie for henry. Men ingen av de passer sammen med Henry. vi trenger en makker. noen forslag til hvem???

Link to comment
Share on other sites

han passer neppe inn i vårt spill. men vi har jo gode erstattere i Jose Antonio Reyes og Robin Van Persie for henry. Men ingen av de passer sammen med Henry. vi trenger en makker. noen forslag til hvem???

25088[/snapback]

For øyeblikket har vi jo bergkamp..........Etter sommeren og etter Bergkamp vil jeg gjerne ha en som både kan bruke hodet og slå "Bergkamp-pasninger"

Link to comment
Share on other sites

han passer neppe inn i vårt spill. men vi har jo gode erstattere i Jose Antonio Reyes og Robin Van Persie for henry. Men ingen av de passer sammen med Henry. vi trenger en makker. noen forslag til hvem???

25088[/snapback]

For øyeblikket har vi jo bergkamp..........Etter sommeren og etter Bergkamp vil jeg gjerne ha en som både kan bruke hodet og slå "Bergkamp-pasninger"

25095[/snapback]

 

Riquelme.... ;)

Link to comment
Share on other sites

han passer neppe inn i vårt spill. men vi har jo gode erstattere i Jose Antonio Reyes og Robin Van Persie for henry. Men ingen av de passer sammen med Henry. vi trenger en makker. noen forslag til hvem???

25088[/snapback]

For øyeblikket har vi jo bergkamp..........Etter sommeren og etter Bergkamp vil jeg gjerne ha en som både kan bruke hodet og slå "Bergkamp-pasninger"

25095[/snapback]

 

Riquelme.... ;)

25096[/snapback]

Ja han burde vi hatt

Link to comment
Share on other sites

Guest master G

;)

han passer neppe inn i vårt spill. men vi har jo gode erstattere i Jose Antonio Reyes og Robin Van Persie for henry. Men ingen av de passer sammen med Henry. vi trenger en makker. noen forslag til hvem???

25088[/snapback]

For øyeblikket har vi jo bergkamp..........Etter sommeren og etter Bergkamp vil jeg gjerne ha en som både kan bruke hodet og slå "Bergkamp-pasninger"

25095[/snapback]

 

Riquelme.... :)

25096[/snapback]

Ja han burde vi hatt

25103[/snapback]

Link to comment
Share on other sites

Guest Freddiereadygo
Denne er jeg spent på hva dere mener om

Forlan var jo tidligere i manu, uten at det var noen suksess,

men trolig vil han passe bedre inn i vårt spill

 

http://www.worldfootballers.com/news.php?id=10308

25062[/snapback]

Han har desverre ikke fysikken til å spille i england. Og han klarte ikke tilpasse seg ligaen i det hele tatt!

Link to comment
Share on other sites

Denne er jeg spent på hva dere mener om

Forlan var jo tidligere i manu, uten at det var noen suksess,

men trolig vil han passe bedre inn i vårt spill

 

http://www.worldfootballers.com/news.php?id=10308

25062[/snapback]

Han har desverre ikke fysikken til å spille i england. Og han klarte ikke tilpasse seg ligaen i det hele tatt!

25119[/snapback]

jeg ville ikke sagt desverre hvis jeg var deg.........Om han hadde hatt fysikken til å spille i england ville han nok fremdeles spilt i United

Link to comment
Share on other sites

Diego Forlan er en vits. 16.5 millioner pund på en slik spiller er rett og slett håpløst. Vi applauderte da Man Utd satte han innpå i en del av sine kamper. Tenk så mange gode angripere som er på markedet. Da kan vi ikke søle vekk en så stor pengesum på noe slikt som Forlan. Husk at Viera gikk for 13 millioner pund. Han er 10 ganger Forlans klasse. Nei, gi oss en klassespiller eller tre..

Link to comment
Share on other sites

Diego Forlan er en stor fotballspiller, og har definetivt de kvalitetene som trengs for å score masse mål for Arsenal. Han er fra Uruguay og spiller stabilt på et høyt nivå både på klubb og landslag. En Fin ervervelse hadde dette vært for Arsenal

Link to comment
Share on other sites

Guest Livet for Arsenal
han passer neppe inn i vårt spill. men vi har jo gode erstattere i Jose Antonio Reyes og Robin Van Persie for henry. Men ingen av de passer sammen med Henry. vi trenger en makker. noen forslag til hvem???

25088[/snapback]

For øyeblikket har vi jo bergkamp..........Etter sommeren og etter Bergkamp vil jeg gjerne ha en som både kan bruke hodet og slå "Bergkamp-pasninger"

25095[/snapback]

 

Riquelme.... :D

25096[/snapback]

Det va d eg og tenkte ;) d det hadde vert kjekt du ;)

 

 

--------------------------

 

Lehman-Cole-Ljungberg-Henry

Link to comment
Share on other sites

Diego Forlan er en stor fotballspiller, og har definetivt de kvalitetene som trengs for å score masse mål for Arsenal. Han er fra Uruguay og spiller stabilt på et høyt nivå både på klubb og landslag. En Fin ervervelse hadde dette vært for Arsenal

25212[/snapback]

Tror også på dette. Det var jo tross alt Henry som foreslo han for Wenger, så vår kaptein har nok også tro på han! Håper vi kjøper han og en midtbanespiller i Januar!

Link to comment
Share on other sites

Tror ikke man skal henge seg så veldig opp i Forlan sin tid i Man U. Ingen tvil om at det var en stor skuffelse, men det er nå mange år siden. I Villareal og på landslaget har han virkelig imponert. Helt klart en god spiller.

 

Men om han er mannen for Arsenal er jeg ikke like sikker. Dessuten synes jeg prisen er i overkant stiv.

Link to comment
Share on other sites

United kan ikke behandle spillere som ikke kommer fra europa...men Wenger kan gi oss en stor målscorer som kan kanche score på høyde med henry...jeg mener vi bør kjøpe forlan...Alle vet vell hvor bra han har gjort det i spania.. Wenger kjøpe...

HUSK!!: dette er et typisk wenger kjøp...

Han veit hva han driver med

 

 

 

WENGER KNOWS

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...