Jump to content

Diego Forlan


ben lakris

Recommended Posts

Er det virkelig en sånn spiss-type vi trenger i Arsenal? Jeg ser heller for meg en fysisk sterk spiss med fart og gjennombruddskraft...og skuddbein og målteft... Jeg føler det er det vi har savnet ved siden av Henry. Kanskje en Carew-type eller Adriano-type.

 

Men jeg vet jo at Wenger liker godt spillende spisser...som kan bekle rollen i mellomrommet mellom Henry og midtbanen.

 

Nå er det mulig jeg henger meg litt for mye opp i United-tiden til Forlan...og ser for meg en flopp... For min del håper jeg et rykte er et rykte...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 52
  • Created
  • Last Reply

Synes jeg så de antatte uttalelsene fra Forlan eller hans agent var fra News Of The World.

Ikke akkurat en pålitelig kilde, men kanskje det kommer fra andre kilder også?

 

Forlan synes jeg ikke er spesielt god, men har helt klart målteft. Om han passer i fysiske Premier League noe mer denne gangen enn før vet jeg ikke, men jeg er skeptisk.

Derimot, hvis han er på rett plass når der vi har skuslet bort x antall innlegg i en kamp, så kan han være riktig mann å sette inn på sånne situasjoner.

Men egentlig er jeg også mer for at vi skal ha en spillertype ala Carew/Adriano.

 

Spørsmålet er hva Wenger gir til signal Van Persie og kanskje også Quincy hvis en ny spiss kommer inn.

Jeg mener både Van Persie eller Reyes bør omskoleres til ren venstreving. De har god venstrefot, teknikk og gode pasninger.

Da vil det kanskje være mer plass til en ny spiss.

 

Uansett spørs det vel om Wenger henter nye spillere før sommer'n..

Skal vi beholde Henry bør ikke Wenger vente lenger enn til januar.

Thierry vil ha mer bredde i troppen!

Link to comment
Share on other sites

Link to comment
Share on other sites

Wenger kommer vel med sin vanlige uttalelse og benekter alle rykter :lol:

Men hvem vet, plutselig er Forlan i angrepsrekka vår før vi aner det..

 

Her er et forslag jeg da vil framlegge og skulle sendt til Wenger: :)

 

- Van Persie tar over Bergkamp-rollen (Når Dennis legger opp)

- Reyes blir omskolert til ren venstreving i konkurranse med Pires, stepper inn som spiss hvis nødvendig.

- Pires blir omskolert til sentral midtbane etterhvert. Cover/konkurranse med Fabregas.

- Flamini er cover for Gilberto.

- Quincy blir ren høyreving og kjemper med Freddie om den plassen. Stepper også inn som spiss hvis nødvendig.

- Henry og Van Persie/Forlan (hvis han blir kjøpt da) spiller på topp.

 

Dette gir kamp om plassene så det holder og alle vil yte sitt aller beste...håper jeg..hehe.

Link to comment
Share on other sites

Er litt usikker på om han kan bli en hitt,trur det blir sånn enten eller med denne karen.

Mange nevner at han ikke har fysikken til å spille i premier league,men det er nu bare tull?

Har like mye fysikk som pires ,reyes ,clichy,fabregas osv!!

Fotball er 50% selvtillit om ikke mer,å denne karen fikk aldri det i man usa!

I spania fikk han senket skuldrene å da fikk man se hva han kunne.

Ferguson viste nok hva han gjorde når han kjøpte forlan,at han ble en flopp er nok ganske tilfeldig..

Trur han kan bli en stor spiller i arsenal,men som sagt så er jeg litt usikker!

Link to comment
Share on other sites

Hvis Wenger velger å gå for Forlan istedet for Torres, så skjønner iallefall ikke jeg noe.

25408[/snapback]

Nå var det jo Henry som foreslo Forlan for Wenger, så det er Henry som har tro på Forlan, ikke Wenger, men det er samme for meg hvem av dem som kommer, bare en av dem gjør det!

Link to comment
Share on other sites

Forlan er en god spiller.. I Spania. Om Arsenal hadde hentet han, tror jeg ikke han ville hatt den suksessen han har nå. Og dyr ville han nok også vært..

Jeg mener vi bør gå for Torres. Ung, og bøtter inn mål. Han er også hurtig og teknisk, noe som tilsier at han bør kunne passe inn hos oss. Dessuten er han en bra box-player.

Dyr blir han nok.. Men er det noen spisser som er verdt det, må det være han.

Link to comment
Share on other sites

Hvis Wenger velger å gå for Forlan istedet for Torres, så skjønner iallefall ikke jeg noe.

25408[/snapback]

 

Enig med deg Kim. Torres har vært enorm i år og også på

landslagsnivå. Jeg håper på Torres.

Link to comment
Share on other sites

Torres er helt klart den som frister mest, men spørsmålet er imidlertid om det i hele tatt er noen mulighet for Arsenal å få han når vi kan regne med kamp fra Chelsea?? Får håpe Wenger er litt i forkant slik at han kan bruke sine overtalelsesevner. En eventuell budrunde med Chelsea ville være som å sende Tottenham til Champions League! :ph34r:

 

Da det gjelder Forlan er jeg meget skeptisk. Han floppet totalt i ManU, og jeg er redd han også kan gjøre det i "Arsene Wengers red and white army". Er redd spillestilen kan spille han et puss, men jeg kjenner hans kvaliteter for dårlig for å kunne være skråsikker på dette!

Det som er litt rart er at Henry ønsker han (hvis det stemmer)! Skjønner ikke helt hvilke kvaliteter han har som passer i tospann med Henry!

 

Den jeg forøvrig helst ville sett er Michael Owen! Kommer ikke over at Arsene lot sjansen gå fra seg i sommer. Bare se på hvordan målene har begynt årenne inn for Newcastle. Da du gjør det såpass bra under Souness, så kan du bli en klassespiller under Wenger. Da det gjelder spillestil, så er jeg nesten sikker på at Owen ville passet inn i laget vårt. Han er det vi har manglet i store deler av sesongen, en som kan være på rett plass til rett tid, og avslutte våre kremangrep, som nå stort sett avsluttes med at motstanderen bryter etter nøling inne i boksen, Owen er ikke en mann som nøler!

Link to comment
Share on other sites

vi kunne ha kjøpt figo gratis

25577[/snapback]

 

a, men hva har det med saken å gjøre. Passer egentlig lite i denne tråden dette her. + at Figo blir mer sånn som Bergkamp, ingen vits i å få ham når vi allerede har en sånn gammel og stiv... (sier ikke at det er noe negativt med verken Figo eller Dennis, men vi trenger ikke to av akkurat samme rase..)

Link to comment
Share on other sites

Figo hadde gjort like liten nytte for oss som Solskjær hos United per dags dato. Jeg håper virkelig at Wenger slår seg løs litt på overgangsmarkedet. Selv om vi forsterker laget, så er ikke det negativt for de yngre spillerne. De kan få like mye spilletid uansett, hvis Wenger vil det, og de vil få enda bedre matching. Må heve seg enda mer.

 

Kjøp Torres og Forlan, hadde ikke gjort noe for min del. Bare pøs ut noen millioner, men riktignok på noen gode navn da, syns vi kan unne oss det nå!

Link to comment
Share on other sites

Heller Forlan, enn Owen.

 

Vi kan slå alle, også på overgangsmarknaden. Vi har slått Chelski før - i kampen om Reyes.

25557[/snapback]

 

Var det ikkje slik at wenger og co. var raskare på avtrekkeren enn chelsea, og fekk i stand ein overgang så hurtig at chelsea ikkje visste noko før overgangen var done-deal. Kjøpet kom jo ganske så overraskande ein dag i januar 2004.

Link to comment
Share on other sites

Guest jan-birger

jeg tror ikke arsenal vil få noe nytte av denne spilleren..men vi får se hva som skjer og hvem arsenal kommer til kjøpe til henry

 

jeg vet ikke helt om ryktene på forlan og en mulig overgang..jeg tror ikke han er god nokk for arsenal..men han kunne sikkert og klart og spille seg inn i laget etter en stund..men vi trenger spissser som klarer og spille seg inn i laget med en gang

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...