Jump to content

Skal Chelsea slå rekorden vår??


Guest Arsenal_4ever

Vil Chelsea Slå Rekorden Til Arsenal? (49-kamper uten tap)  

44 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Guest Arsenal_4ever

Hei alle sammen!

 

Jeg fant en artikkel på internett, hvor MakeleleMakelele påstår at Chelsea kommer til å slå den fantastiske rekorden gutta våre satte ifjor. Vi klarte 49-kamper uten tap! Og Chelski er 10 kamper(seiere) unna å tangere denne rekorden!!!!

 

Jeg vet at de fleste her(om ikke alle) ikke vil at denne rekorden skal slås av noen, spesielt ikke Chelski. Men hvis man ser på dette Chelsea laget, som skal ha for sin presentasjon, hva mener du da?

 

Tror dere de slår rekorden iår? Hva må til for at de skal tape, og hvem er det som kan slå dem?

Link to comment
Share on other sites

Problemet med Chelsea, er at de klarer å få med seg poeng, selv på en dårlig dag. Jeg klarer rett og slett ikke å se for meg at noen skal klare å slå Chelsea i løpet av de neste 11 kampene. Av de som kan ha en bitteliten mulighet, så er det United og oss. Vi kommer ikke til å tape hjemmekampen mot Chelsea, men jeg tror heller ikke vi vinner. Desverre.

 

Men uansett om de skulle klare å slå rekorden vår, så vil det i mine øyne ikke være en like stor prestasjon som da vi gjorde det.

Link to comment
Share on other sites

Guest Thomaz1989
de kommer til å gå på en smell allerede neste serie runde :ph34r: de skal få det perfekte mareritt :D  :D

24675[/snapback]

 

kem er det de skal møte da??

Link to comment
Share on other sites

Guest John Cena

Jeg begynner selv og bli bekymret for at Chelsea skal slå rekorden vår. Er det slik at Chelsea møter woMan United neste serierunde? Hvis det er tilfellet så må det var en av de få gangene jeg håper United vinner

Link to comment
Share on other sites

Guest Van Persie
Hadde vært fordømt synd om de slo rekorden. Men hvis de fortsetter som de gjør, så slår de vel muligens rekorden før eller senere. De har iallfall en bedre og bredere stall enn vi hadde da vi slo rekorden...

24739[/snapback]

Og derfor var vår prestasjon i å unngå tap i 48 kamper på rad, større enn Chelseas eventuelle rekord.

Vi hadde tynnere stall, men jobbet og spilte mye bedre enn det Chelsea gjør. Penger er ikke alt.

 

Håper Man U knuser Chelsea søndag 6.november!

Link to comment
Share on other sites

Guest Thomaz1989

det må bli den einaste gangen eg klarer å heiem på man ure. det blir tungt men eg hater chelsea så intenst at eg trur det skal gå bra for denne gangen :D

Link to comment
Share on other sites

Her er det påkrevd å stemme nei.

 

Chelsea er fremdeles ti kamper unna. Selv om de har evnen til å dra i land poeng på dårlige dager, så har de faktisk hatt problemer i noen kamper. Fotballen er som kjent rund.

 

Det vil være surt om et økonomisk dopet lag vil klare den bragden.

Link to comment
Share on other sites

Guest luckylars
10 kamper er mykje meir enn det det høres ut som og alt kan skje.

24811[/snapback]

 

Syns at 10 kamper ikker er så mye. Da har det jo hatt allerede 39 uten tap. Det er jo bra det også.

Det som er bra er at vi får jo muligheten å stoppe dette selv 18 desember. Klarer vi ikke det så har de fortjent rekorden.

 

--

Lucky Lars

Link to comment
Share on other sites

Jeg frykter at de kan slå rekorden vår ja.

Er det fremdeles 10 kamper igjen?

24848[/snapback]

 

Forrige tap var i niende serierunde i fjor, da en Anelka-straffe for City (?) senket Chelsea i en 1-0 seier. Etter det har de spilt 29 (siste i fjor) + 10 (første i år) kamper uten tap.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...