Guest Thomaz1989 Posted October 24, 2005 Report Share Posted October 24, 2005 tenkte å bruke denne tråden til å diskutere hvem som har imponert mest i PL så langt. Personlig er eg mest imponert over Wigan. Ikkje berre har de spillt til tider glitrende men de er også det laget som hår vert nærmest å slå Lokmotiv Chelski. I første PL kamp hadde de tre fete sjanser på slutten til å avgjere men russerene hadde flaks denne gangen også. Charlton har også vert gode Link to comment Share on other sites More sharing options...
Uinoz Posted October 24, 2005 Report Share Posted October 24, 2005 HEi! West Ham er det laget som har imponert meg mest... Kommer rett opp fra play off plass i Championship, og tar premier league med storm.. Fin angrepsfotball, gode spillere... o.s.v Link to comment Share on other sites More sharing options...
Donaraz Posted October 24, 2005 Report Share Posted October 24, 2005 HEi! West Ham er det laget som har imponert meg mest... Kommer rett opp fra play off plass i Championship, og tar premier league med storm.. Fin angrepsfotball, gode spillere... o.s.v 24472[/snapback] Helt enig. Men jeg tror West Ham frykter at spillere som f.eks Harewood, Benayon, Reo-cocker og Konchesky blir snappet opp av storklubbene. De har allerede mistet spillere som Joe Cole, Defoe osv...Så det blir viktig for dem å holde seg på øvre halvdel av tabellen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Thomaz1989 Posted October 24, 2005 Report Share Posted October 24, 2005 HEi! West Ham er det laget som har imponert meg mest... Kommer rett opp fra play off plass i Championship, og tar premier league med storm.. Fin angrepsfotball, gode spillere... o.s.v 24472[/snapback] ja. dei har vore ganske gode dei også. må seie at det er mange av de "dårlige" som har imponert og mange av dei "gode" som har skuffa Link to comment Share on other sites More sharing options...
ashcole3 Posted October 24, 2005 Report Share Posted October 24, 2005 West Ham må vel tilegnes årets overraskelse så langt i sesongen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Thomaz1989 Posted October 24, 2005 Report Share Posted October 24, 2005 West Ham må vel tilegnes årets overraskelse så langt i sesongen 24513[/snapback] west ham har jo mista lampard og ferdinand de siste åra også. men eg er nok mest imponert over Wigan. de er blitt tippa på siste plass av alle ekspertene og de har vore på 2 plass. det er sterkt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Imerslundinho Posted October 24, 2005 Report Share Posted October 24, 2005 Wigan... Helt klart! Nyopprykket og ligger nå på 3. plass med like mye poeng som scum! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Thomaz1989 Posted October 25, 2005 Report Share Posted October 25, 2005 Wigan... Helt klart! Nyopprykket og ligger nå på 3. plass med like mye poeng som scum! 24549[/snapback] for 8 år siden var Wigan i 4 div Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paddy Posted October 25, 2005 Report Share Posted October 25, 2005 Wigan er vel berre nok eit bevis på kva pengar kan utrette, dessverre. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Thomaz1989 Posted October 25, 2005 Report Share Posted October 25, 2005 Wigan er vel berre nok eit bevis på kva pengar kan utrette, dessverre. 24622[/snapback] ja. men wigan er ikkje aleine. Fulham kom jo opp på samme måte. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mmaelan Posted October 27, 2005 Report Share Posted October 27, 2005 Poengmessig Wigan. Spillemessig West Ham som spiller underholdende fotball. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hleb13 Posted October 27, 2005 Report Share Posted October 27, 2005 håpte at jeg kunne si arsenal, men d går for wigan og newcastle (det overaska meg at de ikke komer seg høiere enn bare så vidt slå sunderland!!) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Thomaz1989 Posted October 28, 2005 Report Share Posted October 28, 2005 ja. Newcastle har vært dårlig i år. liverpool har også vært dårlig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eboue Posted October 29, 2005 Report Share Posted October 29, 2005 Må faktisk si ARSENAL...(negativt da) Det har ikke gått noe bra, og det er skader hele tiden. Det har vært min store overraskelse, sammen med Wigan! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Imerslundinho Posted October 29, 2005 Report Share Posted October 29, 2005 Det er faktisk snakk om hvem som har IMPONERT MEST i PL. Ikke hvem som har vært dårlige... Bare en påminnelse til de snakker om hvem som har vært dårlige. LES TOPIC! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Van Persie Posted October 30, 2005 Report Share Posted October 30, 2005 Wigan har vært knallgode. Tror neppe mange på forumet gleder seg til den 19.november. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Thomaz1989 Posted October 31, 2005 Report Share Posted October 31, 2005 blir berre meir og meir imponert over Wigan. 2 plass i serien. det er ikkje mange som hadde venta. men det kan vere at det går med de som det gikk med Ipswich Link to comment Share on other sites More sharing options...
piscator Posted October 31, 2005 Report Share Posted October 31, 2005 Tottenham er den største overraskelsen så langt! Hvem hadde trodd at de skulle være så høyt på tabellen. LAAANGT mer overraskende enn at Wigan er der oppe, spør du meg! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Thomaz1989 Posted October 31, 2005 Report Share Posted October 31, 2005 Tottenham er den største overraskelsen så langt! Hvem hadde trodd at de skulle være så høyt på tabellen. LAAANGT mer overraskende enn at Wigan er der oppe, spør du meg! 25495[/snapback] hehe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.