Jump to content

Freddy Adu


Donaraz

Recommended Posts

Det amerikanske supertalentet Freddy Adu hinter om å forlate D.C United. Han er redd benkesliting svekker sjansene hans til å representere USA i Tysklands-VM til sommeren, og hinter om at han kan være på vei vekk fra klubben sin, D.C. United.

 

Så han under ungdoms-VM og han er virkelig en utrolig talentfull spiller!

 

Hadde vært fantastisk å fått en slik spiller til Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

Guest Van Persie

Han er mindre enn 2 år eldre enn meg ;) .

 

Har veldig lyst til å få Adu til Arsenal men det ender vel opp med at Real Madrid eller Chelsea, som kommer til å ødelegge Adus karriere, snapper ham rett foran nesa på oss :ph34r: .

Link to comment
Share on other sites

hvis det er benkesliting som er problemet burde han vel ikke komme til noen av de store klubbene.... Han får i værtfall ikke spille i Chelsky eller Real Manskit... Men i Arsenal har vi jo verdens beste ungdoms avdeling, det burde være intersant for han...

 

Hvilke spillere er det egentlig som holder han på benken? De burde være bra!

Link to comment
Share on other sites

Vel han er vel den eldste 16 åringen i verden.han mangler papirer på at han er så gammel har jeg lest et sted.

Får han pass? :D

23892[/snapback]

 

Ja, det var noen spekulasjoner om han virkelig er 16. Noen mener at han er 19 år gammel. Han er opprinnelig fra Afrika.

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil tro at en av grunnene til at han ikke får så mye spilletid er for å holde han nede på jorda. Et fantasisk talent, etter hva jeg har sett og hørt, men i mine øyne virker det som han er litt kjepphøy, noe som ikke akkurat vil være til hans fordel hvis han går til en europeisk toppklubb, hvor han jo mest sannsynlig ikke vil få spille så altfor mye.

Link to comment
Share on other sites

Vel han er vel den eldste 16 åringen i verden.han mangler papirer på at han er så gammel har jeg lest et sted.

Får han pass? ;)

23892[/snapback]

 

Ja, det var noen spekulasjoner om han virkelig er 16. Noen mener at han er 19 år gammel. Han er opprinnelig fra Afrika.

23904[/snapback]

Tipper også han er rundt 18-19 år.

Fødselsattesten hans er ikke å oppdrive.............

Link to comment
Share on other sites

Guest Thomaz1989
Han er mindre enn 2 år eldre enn meg :D .

 

Har veldig lyst til å få Adu til Arsenal men det ender vel opp med at Real Madrid eller Chelsea, som kommer til å ødelegge Adus karriere, snapper ham rett foran nesa på oss ;) .

23856[/snapback]

 

Adu er 2 mnd eldre enn meg. hehe, er han gamel nok for spill i Arsenal er eg også

Link to comment
Share on other sites

Han er mindre enn 2 år eldre enn meg :D .

 

Har veldig lyst til å få Adu til Arsenal men det ender vel opp med at Real Madrid eller Chelsea, som kommer til å ødelegge Adus karriere, snapper ham rett foran nesa på oss :unsure: .

23856[/snapback]

 

Adu er 2 mnd eldre enn meg. hehe, er han gamel nok for spill i Arsenal er eg også

23982[/snapback]

 

"Er man god nok, er man gammel nok"

Link to comment
Share on other sites

Ifølge den britiske avisen The People er Freddy Adu på vei til United. For tiden er Adu suspendert for uttalelsene vedrørende hans misnøye over DC-trener Peter Nowark.

 

United-eier Malcolm Glazer liker tanken på enda en amerikaner i klubben, særlig med tanke på markedsføring av de røde i USA.

 

Glazer skal være villig til å betale omlag 45 mill. kroner for guttungen.

 

Adu kan være United-spiller allerede når overgangsvinduet åpner i januar. United har langt på vei overgangen i boks, skriver avisa.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Kanskje litt unødvendig å dra denne posten opp igjen, men men.

Hva skjer egentlig med gutten, han er ikke såå ung lengre..når skal han ta neste steg i karrieren ?

Kanskje ikke det supertalentet mange skulle ha han til å være ?

Link to comment
Share on other sites

Kanskje litt unødvendig å dra denne posten opp igjen, men men.

Hva skjer egentlig med gutten, han er ikke såå ung lengre..når skal han ta neste steg i karrieren ?

Kanskje ikke det supertalentet mange skulle ha han til å være ?

Nå spiller han vel i hvertfall OL i Beijing. Personlig har jeg ikke så spesielt stor tro på han, men kan kan nok sikkert fremdeles bli en helt OK spiller.

Link to comment
Share on other sites

Kanskje litt unødvendig å dra denne posten opp igjen, men men.

Hva skjer egentlig med gutten, han er ikke såå ung lengre..når skal han ta neste steg i karrieren ?

Kanskje ikke det supertalentet mange skulle ha han til å være ?

 

Adu er visst utlånt til Monaco nå etter å ha spilt i Benfica en stund

 

http://sportsillustrated.cnn.com/2008/writ...naco/index.html

Link to comment
Share on other sites

Kanskje litt unødvendig å dra denne posten opp igjen, men men.

Hva skjer egentlig med gutten, han er ikke såå ung lengre..når skal han ta neste steg i karrieren ?

Kanskje ikke det supertalentet mange skulle ha han til å være ?

Han spiller i Benfica nå vis du ikke viste det. Men du har nok rett det er litt unødvendig å ta opp posten igjen. :P

Edit var vis for sein

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...